Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko terapiassa puhua masturboinnista?

Vierailija
15.06.2014 |

Haluaisin ottaa aiheen esille, mutta en ole kehdannut.

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 03:41"]

MIksi se on sinulle tärkeä aihe?

[/quote]

Koska miesterapeutti sanoi mm., että minusta huomaa että ikäänkuin käännän seksuaalisuuteni pois päältä vastaanotolla, että saa lapsimaisen kuvan. Ja että annan kuvan että en pidä vartalostani.

Haluaisin ilmaista, että minulla on vahva seksuaalivietti, pidän masturboinnista ja parisuhteessani seksistä. 

Vierailija
42/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saa laittaa (rajoja asiakkaan puheelle)..kuunneltava mita asiakas kertoo ja vaikka inhottaisi kysyttava lisaa aiheesta jos asiakkaalle tarkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 04:13"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 03:41"]

MIksi se on sinulle tärkeä aihe?

[/quote]

Koska miesterapeutti sanoi mm., että minusta huomaa että ikäänkuin käännän seksuaalisuuteni pois päältä vastaanotolla, että saa lapsimaisen kuvan. Ja että annan kuvan että en pidä vartalostani.

Haluaisin ilmaista, että minulla on vahva seksuaalivietti, pidän masturboinnista ja parisuhteessani seksistä. 

[/quote] Lisäksi sanoi, että lapsuudenkodissani seksuaalisuuttani ei ole selvästikään sallittu tytöille. Haluaisin sanoa, että vaikka ns. julkisesti ei sallitukaan, olen salaa tutustunut vartalooni hyvinkin innokkaasti ja minulla on ollut seksuaalisia mielikuvia nuoresta lähtien.

Vierailija
44/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa janna terapeutti. tekee tulkintojaan vaivautumatta tutustumaan suhun. teilla ei kemiat kohtaa? tuli mieleen etta miksi han saa sinusta kyseisen kuvan vastaanotolla? jos sanot suoraan mietit mika kuva hanella sitten on sinusta? hanen puolustukseksi voisi sanoa etta han on vain ihminen joka yrittaa tulkita sinua seka puheittesi etta kehonkielesi perusteella.

Vierailija
45/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 04:22"]

onpa janna terapeutti. tekee tulkintojaan vaivautumatta tutustumaan suhun. teilla ei kemiat kohtaa? tuli mieleen etta miksi han saa sinusta kyseisen kuvan vastaanotolla? jos sanot suoraan mietit mika kuva hanella sitten on sinusta? hanen puolustukseksi voisi sanoa etta han on vain ihminen joka yrittaa tulkita sinua seka puheittesi etta kehonkielesi perusteella.

[/quote]

Myönnän, että taannun pikkutyttömäiseksi, menetän aikuisen kuoreni. Sen alta sitten kai paljastuu todellinen kehitystasoni emotionaalisesti. 

Olen kai nyt lukenut liikaa juttuja muiden huonosta seksielämästä ja oman masturbaation kieltämisestä, että uskon terapeuttini luulevan minusta tuota sanomansa perusteella. Haluaisin erottua tuollaisesta ihmistyypistä.

Vierailija
46/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 04:14"]

ei saa laittaa (rajoja asiakkaan puheelle)..kuunneltava mita asiakas kertoo ja vaikka inhottaisi kysyttava lisaa aiheesta jos asiakkaalle tarkea.

[/quote]

Höpöhöpö. 

Vierailija
47/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 04:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 04:14"]

[/quote]

Höpöhöpö. 

[/quote]

täh

Vierailija
48/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puheelle ei rajoja. kaytokselle jos fyysista kylla.

Vierailija
49/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 05:04"]

puheelle ei rajoja. kaytokselle jos fyysista kylla.

[/quote]

Onko tämä joku laki tai eettinen ohje?

Vierailija
50/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 04:45"]

[/quote]

Myönnän, että taannun pikkutyttömäiseksi, menetän aikuisen kuoreni. Sen alta sitten kai paljastuu todellinen kehitystasoni emotionaalisesti. 

Olen kai nyt lukenut liikaa juttuja muiden huonosta seksielämästä ja oman masturbaation kieltämisestä, että uskon terapeuttini luulevan minusta tuota sanomansa perusteella. Haluaisin erottua tuollaisesta ihmistyypistä.

[/quote] Miksi vertailet itseäsi muihin noin ylipätään?

Vierailija
51/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, kokeile! Ei me täällä voida tietää, miten joku yksittäinen terapeutti reagoi yksittäisen asiakkaan sanomisiin.

Vierailija
52/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhua saa mista vaan. riehua tms ei. mun tehtava auttaa, oli aihe epamiellyttava tai ei. masturbaatiota pitaisin ei niin shokeeravana kuin esim koiraan yhtymista. naita kuulee.

terv. psykologi

Vierailija
53/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä on riehumisen raja? Saako huutaa? Tai sanallisesti haukkua? 

Entä flirttailla?

Vierailija
54/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arska terapiassa

Vierailija
55/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saa huutaa, itkea ja flirttailla :) kasiksi ei saa kayda eika hajottaa huonetta. ma kunnioitan todella paljon ihmisten rohkeutta tulla puhumaan vaikeista asioista elamassaan. itelle ainakin heti tulee mieleen vain se kuinka voisin auttaa ja olla tarpeeksi hyva ja tyydyttava asiakkaalle. kun pitaisi pystya parempaan kuin mahdolliset ystavat ja laheiset. .

Vierailija
56/77 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 04:45"]

[/quote]

[/quote]

No sitten tietenkin selität asian juuri näin, jos se on sinulle tärkeä. Jos terapeutti ei tiedä, mikä sinua painaa, mikä on vaikeaa sanoa ja mikä tuntuu keskeiseltä, niin eipä hän osaa auttaakaan. Vai mitä?

Vierailija
58/77 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 04:08"]Terapeuttiin ihastuminen.

[/quote]Minä olen aika varma että en olisi ihastunut kehen tahansa terapeuttiin vaan terapeuttini on ulkonäöltäänkin ja käytökseltäänkin juuri sellainen mies johon olen aina ollut heikkona.

Vierailija
59/77 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 04:08"]Terapeuttiin ihastuminen.

[/quote]Minä olen aika varma että en olisi ihastunut kehen tahansa terapeuttiin vaan terapeuttini on ulkonäöltäänkin ja käytökseltäänkin juuri sellainen mies johon olen aina ollut heikkona.

[/quote] MInä olen varma, että en olisi ihastunut ilman erityistä käytöstä - terapeutti ei todellakaan ole tyyppiäni.

Vierailija
60/77 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju lähti ns. lapasesta..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi