Mitkä asiat anopissasi inhottavat sinua?
Kysymys tarkoitettu ainoastaan niille jotka ajattelevat negatiivisesti anopistaan.
Kommentit (60)
Tyhmä kuin saapas, mutta silti "koulutettu". Ei kyllä uskoisi, jos lukee hänen tekstejään. Kokoajan puuttumassa poikansa elämään. Luonut tähän maailmaan tyhmän tyttären jota kaikki sukulaiseni haukkuvat "vajaaksi". Siinähän suurin osa. Lisäksi anoppini on kyllä narsisti, omistushaluinen, mustasukkainen miehestään, ilkeä, valehtelija jne. Ei mulla muuta. Tyttärensä on kuin kopia äidistään, häneen ei voisi ikinä luoda ystävyyssuhdetta vaikka yrittäisi.
Löydän anopistani vaikka mitä piirteitä joita ootte listannut. En vaan yksinkertaisesti pidä siitä ihmisestä, sen olen itselleni myöntänyt. En pidä hänen luonteestaan. Pakko vaan jotenkin tulla toimeen. Ei asuta samalla paikkakunnalla joten kovin usein ei nähdä mutta kun nähdään niin se on useampi päivä... Ärsyttävä eukko.
-hamstraaja
-hyysää aikuisia lapsiaan
-korostaa AINA samoja asioita ja jankuttaa samoista asioista
-juoruaa
-on kouluttamaton (ei ollut mahdollisuutta siihen) ja näin ollen sivistymätön. Ei tiedä asioita tai tietää väärin.
-kajoaa kotini järjestykseen kysymättä vaihtelee huonekalujen paikkoja ja "järjestelee". Hänen ehdotuksensa ovat tietenkin aina oikeita.
Viimeisin "kohteliaisuus" oli kun hän oivalsi että: "ajattelin että morsian on tosissaan fiksu. Toivon että lapsestasikin tulee yhtä fiksu. Että vaikka oletkin sellainen... Niin olet fiksu." Ok, eli millainen? Yep. Opiskelen sentään yliopistossa en kait voi olla ihan helvetin tyhmä. Ongelma hänelle on varmaan se, ettei ruuanlaitto ja kodinhoito ja ukon paapominen ole unelmatehtäviäni vaan haluan kouluttautua ja mennä töihin. Oletettavasti en hänen mielestään myöskään hoida vaadittavalla velvollisuuden tunteella kotia. Vaikka lapsesta (hänen mukaansa) pidänkin hyvää huolta. Jep.
onkohan meillä sama anoppi. :\ [quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:31"]
Hän on aina oikeassa ja muiden mielipiteitä ei hyväksytä. Tinkaa joka helvetin asiasta ja tahallaan aiheuttaa pahaa mieltä. Elää jossain ihmemaailmassa jonka on luonut päänsä sisällä.. joka kerta kun käymme siellä saa matkamuistoksi vain huonon mielen. (onneksi asuu kaukana, näemme max 6krt vuodessa)
[/quote]
Sanoo kaiken ulos suustaan välittömästi ilman mitään suodatusta, toisaalta myös sitten tiedän mitä
mieltä on esim. minusta mutta moinen möläyttely on usein kiusallista ja välillä tuntuu että verhoaa muka tahottomaan hölmöön mölinään todellisen
vittuilun. Epähienoa käytöstä kuitenkin.
Anopissa ei ole oikeastaan muuta vikaa kuin että on todellakin tyhmin ihminen, jonka tiedän. En osaa puhua hänen kanssaan juuri mistään, koska hän ei ymmärrä juttujani, ja minä taas en oikein jaksaisi kuunnella hänen juttujaan. On myös kouluttamaton ja ammattitaidoton, eikä todennäköisesti pärjäisi missään muualla kuin oman tutun kotinsa piirissä. Muuten on kyllä ihan hyväntahtoinen ihminen ja toimeen tullaan, olisin vain toivonut anopikseni fiksumman ihmisen. Parempi toki näin, kuin että olisi luonnevikainen tai muuten ongelmainen tapaus.
Laittanu miehen ja sen exsän hääkuvan hyllyyn ja exsän naaman kohalle pyöreän puunaaman. Tätä en tajua ikinä. Tekee minulle pientä kiusaa.
Laittanu miehen ja sen exsän hääkuvan hyllyyn ja exsän naaman kohalle pyöreän puunaaman. Tätä en tajua ikinä. Tekee minulle pientä kiusaa.
Lihavuus, ei pidä huolta itsestään. Juo aika paljon, joka on myös tainnut tarttua mun miehelle.
-ei pidä yhtään huolta ulkonäöstään, näyttää ruokkoamattomalta, tukka hapsottaa, hampaita puuttuu suusta, vaikkei ole vielä kuuttakymmentäkään, naamassa kasvaa paksuja mustia partakarvoja ja kulmakarvat kasvaneet yhteen.
-ei osaa puhua normaalilla puheäänellä, vaan huutaa aina ja kokoajan niin että varmaan naapurpitäjään saakka kuulevat.
-puhuu aina päälle ja keskeyttelee, ei edes esitä kuuntelevansa tai että kiinnostais meikäläisen jutut.
-antaa miehensä ja poikansa kohdella itseensä usein tosi epäkunnioittavasti, ei ikinä pistä kampoihin ja kuuntelee älytöntä kiukuttelua aina vaan.
-järkyttävä juorukello
-pimpottelee milloin milläkin tekosyyllä ovikelloa meillä eikä meinaa lähteä kulumallakaan JOS avataan ovi. On sanottu miljoona kertaa, ettei tarvii tulla ilmoittamatta, mut eihän se mitään kuule..
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:35"]
20,kuvailit varmaan minun anoppia.Hänkin tietää viisaudessaan kaiken nuorempia paremmin ja on saanut ihmeellisen täydellisen pojan.
[/quote]
usein vaan vanhemmalla ihmisellä on elämänkokemuksen /koulutuksen mukanaan tuomaa tietoa, mutta itse en anna neuvoja, jos ei kysytä, sitten jälkeenpäin, kun on mokattu, niin sanotaan, että miksi et sanonut???
Kyllä niin kauan haukutaan, mutta annas olla, kun tarvitsette lasten vahtia, niin ääni muuttuu kellossa.
Toivottavasti ette saa ikinä hoitoapua.
t. yksi mummeli
On passannut miehensä pilalle, pitää miehiä/poikia parempina ja suhtautuu puolueellisesti lapsenlapsiinsa.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:37"]
Tyhmä kuin saapas, mutta silti "koulutettu". Ei kyllä uskoisi, jos lukee hänen tekstejään. Kokoajan puuttumassa poikansa elämään. Luonut tähän maailmaan tyhmän tyttären jota kaikki sukulaiseni haukkuvat "vajaaksi". Siinähän suurin osa. Lisäksi anoppini on kyllä narsisti, omistushaluinen, mustasukkainen miehestään, ilkeä, valehtelija jne. Ei mulla muuta. Tyttärensä on kuin kopia äidistään, häneen ei voisi ikinä luoda ystävyyssuhdetta vaikka yrittäisi.
[/quote]
Kuulostat kateelliselta ja ilkeältä ihmiseltä sukuinesi.
[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 00:18"]Narsistisuus, kaikki se henkinen ja fyysinen väkivalta, jota ehti mieheeni käyttää tämän lapsuuden ja nuoruuden aikana, sadistisuus. Näin päällimmäiset mainitakseni. Tuntuu, että ainut hyvä asia, mitä tuo ihminen on onnistunut tekemään, on maailman ihanimman ihmisen synnyttäminen.
[/quote]
Tämä voisi olla minun kirjoittamani. Lisäksi anoppi on alkoholisti, itsekäs ja ahne ja välittää vain kulissiensa ylläpidosta. Onneksi ei olla missään tekemisissä, en ole edes tavannut.
Anopista löytyy kyllä myös positiivisa puolia, mutta kun tässä nyt kysytään negatiivisia:
- kauhee hössöttäjä eikä pysy paikoillaan (joskus on astiat ja ruuat korjattu pöydästä vaikka joku vielä syö, ei siedä yhtään epäjärjestystä tai sotkua)
- suu käy koko ajan (varsinkin jos on ottanut vettä vahvempaa)
- kovaääninen
- näen häntä aivan liian usein (asuu lähellä, yritämme nyt rakentaa kauemmas ja anoppi käy lähes joka päivä rakennuksella, kun ei sillä muutakaan tekemistä ole)
- on aina oikeassa, eikä kuuntele muiden mielipiteitä, jos sanoo poikkipuisen sanan alkaa heti puolustautua
- puuttuu lasten kasvatukseen (hänen tapansa tietenkin oikeat, vain yhden lapsen (mieheni) kasvattanut kun ei jaksanut enempää)
- utelias kuin mikä
- irtisanoutui ajat sitten töistään eikä ole sen koommin töissä käynyt, ei vielä ihan eläkeiässä. Ilmankos tuolla on aikaa kotona puunata joka ikinen pölyhiukkanen lattialta, eikä käy meillä koska meillä on yleensä aika sotkuista.
- ei ikinä liiku missään ilman appiukkoa, ei aja autoakaan vaikka kortti on
- appiukko tekee töitä, mutta koska anoppia pitää viihdyttää käyvät jatkuvasti matkoilla ja kesken päivän kahviloissa
- on muuttunut nuukaksi viime aikoina, lapsenlapsille ei enää ikinä osta mitään kuin synttäreiksi tai jouluksi. Ennen osteli mm. vaatteita ja leluja. Rahasta ei ole puutetta (appiukko tienaa hyvin).
- tekee mautonta ja ankean näköistä ruokaa, eikä osaa juuri leipoakaan (pullat kivikovia koppuroita)
Varmaan jäi vielä jotain sanomatta. Mutta pahemminkin voisi olla...
- On täysin tossukka ja appiukon ikeen alla. Ollaan miehen kanssa oltu 8v. yhdessä, enkä ole kertaakaan kuullut tai nähnyt anopin käyvän ruokakaupassa
- Appiukko kuljettaa töihin reilun kilometrin päähän ( molemmille on kyllä omat autot)
-Järkky hössöttäjä, tilanne jo helpotti mutta mun raskaus ja syntyvä ensimmäinen syntyvä lapsenlapsi ovat taas pahentaneet tilannetta..
Ei onneksi puutu meidän asioihin.
Pääasiassa pidän anopista. Appiukko ja käly ovatkin sitten eri juttu..
Sairaan utelias, elää juoruilla. Ei ikinä kerro omista asioistaan, tai puhu muutenkaan mitään, kuuntelee vain korvat höröllä. Tulee asuntoomme jos luulee ettemme ole kotona. Muuten harmiton.
20,kuvailit varmaan minun anoppia.Hänkin tietää viisaudessaan kaiken nuorempia paremmin ja on saanut ihmeellisen täydellisen pojan.