Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisitte? kysymys vuokra-asunnosta.

Vierailija
14.06.2014 |

Tää asunto on muuten tosi kaunis, mut mua harmittaa tääl muutama kohta. Esim. Noi seinän maalit on hyvät, mut seinis on reikii ja epätasasia kohtia. Sit vessan seinät haluaisin maalata ehkä mustaksi osittain. Ja keittiö kaapistosta haluaisin valkosemman... Mut vuokranantaja sanoi ettei niitä saa maalata et ne menee jotenkin pilalle ja muutakaan ei alettais nyt remppaamaan vaikka itse kustantaisin ne.

Niin olisko aivan kamalaa jos mä tapetoisin ite esim tänne jotkut kauniit ja hyvät tapetit? Mitä siitä seurais? Jos työn jälki on laadukasta, niin sehän on hänelle vaan eteenpäin, eikä hänen ole tarvinnut pistää euroakaan siihen remppaan... Mut makuasioitahan se on mikä on kenenkin mielestä kaunista.

Mä nyt kuitenkin asun tässä ja tää on mun koti tällä hetkellä, niin kyllä mä nyt haluaisin et tää tuntuu omaankin makuun ja näyttää omaan silmään hyvältä! Vaikka muuten tosi nätti ja siisti onkin. Voinhan minä muuttaa omin rahoin myös sit nää sellaseksi mitä vuokran-antaja haluaa kun jos joskus muuttaisin pois.

Mitä tekisitte? :(

Kommentit (107)

Vierailija
41/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:02"]

Kaapinovienkin ruiskumaalaus maksaa sellaiset 500 euroa. Ja pensselillä telalla maalaaminen ovien ollessa paikallaan ei tuota hyvää tulosta. Jos AP:lla on varaa laittaa tonneja vuokra-asunnon remontointiin (keittiön ovet maalaus/vaihto, tapetointi, vessan maalaus) niin eikö kannattaisi laittaa se raha säästöön vaikka omaa tai aso-asuntoa varten jonka saisi laittaa sellaiseksi kun haluaa?

Ja vessa jossa on mustaa seinää, valkoinen lattia ja katto ei kuulosta hyvältä idealta ollenkaan. 

[/quote]

Ja ruskeaa kaakelia...

Vierailija
42/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:32"]Kyllä luulisi tämänkin kämpän, jos vielä on siisti muuten, saavan omannäköiseksi ja kodikkaaksi sisustamalla tekstiileillä ja muilla kalusteilla.

Enpä usko, että ap:n valitsema tapettikaan yleisesti ottaen mielyttäisi monenkaan silmää, jos ollaan pientä kylppäriäkin sotkemassa mustaksi kuin hissikuilu.

Olisit tyytyväinen, että olet saanut muuten mieluisan kämpän, mutta jotku jaksaa aina kitistä jostain. Ilmeisesti mulle-mulle-minä-minä tyyppi.

[/quote]

Sä et vaan sit tajua...

Mitenkä tollaset munkin kertomat asiat vaikuttaa.

Siis et voi olla noin tietämätön, et ihmiset haluaa yleensä kodista OMAN näköisensä ja jos jotkut pikkuviatkin pistää kismittämään niin ne korjataan? Ei musta ole kiva esim. Joka aamu herätä ja masistella et kun toi seinä näyttää tolta... Siis ainakaan naispuoleisena ihmisenä viel.

[/quote]

Kun se ei oo SUN vaan jonkun muun.

[/quote]

Mutta MÄ ASUN tässä ja tää on nyt MUN KOTI, vaikka toinen tämän virallisesti omistaakin, niin kai silläkin joku merkitys on?

[/quote]

Ei ole. Miksi luulet että olisi? Mihin se perustuisi? Lakiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä remppaa, menee rahat hukkaan.Sen sijaan voit vaikka peittää reikäisen seinän kankaalla.Katon rajaan kiinni tarrakiskoa ja siihen kiinni tarralla 140x250 kokoinen kangaspala..peittää mukavasti reiät ja saat mukaasi kun muutat.Wc:n kaakelien kohdalla kannattaa katsoa muuttaako valo ne keltaisiksi.Jos peilikaapin valon suojana on muovinen valkoinen osa, se saattaa olla syypää.Nykäise pois suoja ja katso mitä tapahtuu.Tällä konstilla olen siirtänyt aika monen ihmisen remontin tarvetta...keittiön kaappeihin en koskisi,vetimet voi vaihtaa ja säästää vanhat jotka sitten muutossa laitat takaisin.Sisusta tekstiileillä niin huomio siirtyy kaapin väreistä mattoon ja verhoihin.Onnea uudesta kodista!

Vierailija
44/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se omistaja vuokraa kämppänsä sun jälkeen jollekin toiselle, jonka OMA KOTI siitä sitten tulee. Omistaja tietenkin haluaa, että pinnat on sen näkösiä, että siihen saa helposti uuden vuokralaisen (tai ostajan). Mustat vessanseinät ja kukkatapetit ei todellakaan ole sellasia. Ja niiden peittäminen on todella kallista puuhaa. Ja vaikka maalaisit ne samanvärisiksi kuin, niin todennäköisesti jälki ois amatöörin jäljiltä aika hirvee, jollon sun vuokranantajalla (eli asunnon omistajalla) menisi moninkertasesti sun käyttämä rahasumma sun tuhojen peittämiseen. Siks et voi remontoida.

Vierailija
45/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:17"]Tietenkään et remppaa jos se on kielletty

[/quote]

Miksi? Mitä kamalaa siitä voisi seurata? Eikö kukaan ymmärrä yhtään mun näkökantaa tähän asiaan...!

[/quote]

Se ei ole sinun päätettävissäsi!

[/quote]

No tule sitten asumaan tähän asuntoon? Kyllä sinuakin vituttaisi varmasti asua asunnossa jonka seinissä on lommoja, naarmuja ja epätasasuuksia...

Ja kylpyhuone keltasen kuppaisen valkoinen.

Ulkoovessakin naarmuja ja se lähtee kohta halkeamaan.

Eli ei ole kovin nättiä se.

Pieniä juttuja korjaamalla tästä sais oikeen mieluisan ja omalta tuntuvan kodin. :) koska se mun vuokranantaja ei oo esim. Koskaan asunu tässä tai muuttamas ite takaisin, koska hän on perheellinen ja asuvat isommassa kämpässä...

[/quote]

Minä muutin taloon, josta pidän. Muuta pois, jos ei kelpaa. Se ei ole sinun asuntosi, ja vaikka kuinka vituttaisi, et saa sitä rempata.

[/quote]

Voi voi... Mut kun ei se oo noin yksinkertasta. Jos tolla periaatteella mennään, niin kohta sitä ei pysty sit asettumaan minnekään...

[/quote]

Tolla periaatteella juuri mennään. Elä sen kanssa.

[/quote]

No mut onks se nyt sit ihan kamalaa ja sellasta mihin vaan multimiljonäärit pystyy et pari reikää ja epätasasuutta peittäis seinistä.. Ja kylppärii maalais vähän uusiks. Ja sit vaikka maalais sen mustista seinistä takasin valkoseks jos sen joskus haluaa, kai sekin jotenkin onnistuu... Ja tollain. Tollasia juttuja. Ei musta nyt niin kamalan isoja juttuja mihin ei tavallinenkaan ihminen pystyis, siis ainakaan varallisesti..

Monihan tekee tollasta!

Vierailija
46/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:08"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:52"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:32"]Kyllä luulisi tämänkin kämpän, jos vielä on siisti muuten, saavan omannäköiseksi ja kodikkaaksi sisustamalla tekstiileillä ja muilla kalusteilla.

Enpä usko, että ap:n valitsema tapettikaan yleisesti ottaen mielyttäisi monenkaan silmää, jos ollaan pientä kylppäriäkin sotkemassa mustaksi kuin hissikuilu.

Olisit tyytyväinen, että olet saanut muuten mieluisan kämpän, mutta jotku jaksaa aina kitistä jostain. Ilmeisesti mulle-mulle-minä-minä tyyppi.

[/quote]

Sä et vaan sit tajua...

Mitenkä tollaset munkin kertomat asiat vaikuttaa.

Siis et voi olla noin tietämätön, et ihmiset haluaa yleensä kodista OMAN näköisensä ja jos jotkut pikkuviatkin pistää kismittämään niin ne korjataan? Ei musta ole kiva esim. Joka aamu herätä ja masistella et kun toi seinä näyttää tolta... Siis ainakaan naispuoleisena ihmisenä viel.

[/quote]

Kun se ei oo SUN vaan jonkun muun.

[/quote]

Mutta MÄ ASUN tässä ja tää on nyt MUN KOTI, vaikka toinen tämän virallisesti omistaakin, niin kai silläkin joku merkitys on?

[/quote]

Sillä on se merkitys, että voit sisustaa kotisi miten haluat. Mutta et voi tapetoida tai maalata, etkä laittaa uutta lattiaa. Et voi vaihtaa keittiön kaappeja jne. Miksi on niin vaikeaa ymmärtää, että jos asuu vuokralla, asuu toisen omistamassa asunnossa, niin toisen omaisuuteen ei saa koskea, ellei tässä tapauksessa vuokranantaja anna lupaa.

Vierailija
47/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:02"]Kaapinovienkin ruiskumaalaus maksaa sellaiset 500 euroa. Ja pensselillä telalla maalaaminen ovien ollessa paikallaan ei tuota hyvää tulosta. Jos AP:lla on varaa laittaa tonneja vuokra-asunnon remontointiin (keittiön ovet maalaus/vaihto, tapetointi, vessan maalaus) niin eikö kannattaisi laittaa se raha säästöön vaikka omaa tai aso-asuntoa varten jonka saisi laittaa sellaiseksi kun haluaa?

Ja vessa jossa on mustaa seinää, valkoinen lattia ja katto ei kuulosta hyvältä idealta ollenkaan. 

[/quote]

Se on sinun mielipiteesi se. :) maku kysymys.

Vierailija
48/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä näitä pentuja vaivaa kun ne ei tajua vaan pitää inttää inttämisen ilosta?! Kun on kerran kielletty niin et remppaa, siinä ei ole mitään epäselvää.

Vierailija
49/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mitä teet työksesi? Mietin vaan kun mun on vaikea kuvitella sua tän keskustelun perusteella tekemässä oikeastaan mitään...

Vierailija
50/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:03"]Kuppasen keltaisen valkoiseen kylppäriin vois auttaa kunnon siivous (tilaa vaikka ammattilainen) ja kaakelien saumoihin saumatussi (esim. harmaa)

[/quote]

Joo se pitäis yrittää kyl viel pestä. :) edelliset vuokralaiset ei täällä oikeen pessy ilmeisesti mitään...

Ja mä mietin et onko olemassa jotain maalin poisto ainetta? Kun tääl on joskus maalattu näitä paikkoja nii jääny roiskeita sinne sun tänne... Nii kai mä voin ees ne poistaa? Vai onko niidenkin tarkoitus olla noin?

Vierailija
51/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:14"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:43"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:17"]Tietenkään et remppaa jos se on kielletty

[/quote]

Miksi? Mitä kamalaa siitä voisi seurata? Eikö kukaan ymmärrä yhtään mun näkökantaa tähän asiaan...!

[/quote]

[/quote]

No tule sitten asumaan tähän asuntoon? Kyllä sinuakin vituttaisi varmasti asua asunnossa jonka seinissä on lommoja, naarmuja ja epätasasuuksia...

Pieniä juttuja korjaamalla tästä sais oikeen mieluisan ja omalta tuntuvan kodin. :) koska se mun vuokranantaja ei oo esim. Koskaan asunu tässä tai muuttamas ite takaisin, koska hän on perheellinen ja asuvat isommassa kämpässä...

[/quote]

Minä muutin taloon, josta pidän. Muuta pois, jos ei kelpaa. Se ei ole sinun asuntosi, ja vaikka kuinka vituttaisi, et saa sitä rempata.

[/quote]

Voi voi... Mut kun ei se oo noin yksinkertasta. Jos tolla periaatteella mennään, niin kohta sitä ei pysty sit asettumaan minnekään...

[/quote]

Tolla periaatteella juuri mennään. Elä sen kanssa.

[/quote]

No mut onks se nyt sit ihan kamalaa ja sellasta mihin vaan multimiljonäärit pystyy et pari reikää ja epätasasuutta peittäis seinistä.. Ja kylppärii maalais vähän uusiks. Ja sit vaikka maalais sen mustista seinistä takasin valkoseks jos sen joskus haluaa, kai sekin jotenkin onnistuu... Ja tollain. Tollasia juttuja. Ei musta nyt niin kamalan isoja juttuja mihin ei tavallinenkaan ihminen pystyis, siis ainakaan varallisesti..

Monihan tekee tollasta!

[/quote]tekee tekee, omaansa tai vuokranantajan luvalla. Sinulla ei ole kumpaakaan, eli sinä et tee. Yksinkertaista

Vierailija
52/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:40"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:30"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:17"]Tietenkään et remppaa jos se on kielletty

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Asunto on vuokranantajasi omaisuutta, vaikka hän ei siinä asuisikaan. Jos vuokraat vaikka auton, et saa siihenkään tehdä muutoksia ilman lupaa vaikka kuinka olisit sitä mieltä, että minähän ajan tällä nyt.

Kaikki ihmiset eivät näytä tajuavan, että vaikka vuokra-asunto on heille koti, on se jonkun toisen omaisuutta. Asunto ei ole vuokralaisen, se on käytössään vuokraa vastaan, mutta se ei ole vuokralaisen omaisuutta.

Vierailija
53/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:27"]Osta isoja kehyksiä ja laita niihin lempitapettiasi tauluina seinille. Ilman lupaa et voi toisen omistaman asunnon seiniä tapetoida, mutta taulut voit ottaa mukaasi muuttaessasi seuraavaan asuntoon. 

[/quote]

No ei tollein tän koko asunnon epätasasuuksia pysty peittämään..

Kohta sais olla taulua siellä sun täällä.

[/quote]

ei tietenkään saa koko seinää peitetylle, mutta idea onkin siinä, että katse kiinnittää huomionsa niihin kehystettyihin tapetteihin eikä seinien kolhuihin.

Toinen idea on päällystää tarravinyylillä esim. välioven pinta ja kaapinovet. Ostaessasi vinyylitarraa, pitää varmistaa, että se on sellaista muovia, joka ei jätä tahroja, kun se irroitetaan pois ovesta. Käytin tällaista tarraa esim. kylpyhuoneessa ja kun muutin pois, irrotin tarrapinnoitteen ja puhdistin ovet. Tahroja ei jäänyt. Pitää olla tarkkana, ettei osta sellaista sotkevaa tarralaatua, jota ei saa siististi irti. 

[/quote]

Kiitti vinkistä! :)

Vierailija
54/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:33"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:27"]Osta isoja kehyksiä ja laita niihin lempitapettiasi tauluina seinille. Ilman lupaa et voi toisen omistaman asunnon seiniä tapetoida, mutta taulut voit ottaa mukaasi muuttaessasi seuraavaan asuntoon. 

[/quote]

No ei tollein tän koko asunnon epätasasuuksia pysty peittämään..

Kohta sais olla taulua siellä sun täällä.

[/quote]

ei tietenkään saa koko seinää peitetylle, mutta idea onkin siinä, että katse kiinnittää huomionsa niihin kehystettyihin tapetteihin eikä seinien kolhuihin.

Toinen idea on päällystää tarravinyylillä esim. välioven pinta ja kaapinovet. Ostaessasi vinyylitarraa, pitää varmistaa, että se on sellaista muovia, joka ei jätä tahroja, kun se irroitetaan pois ovesta. Käytin tällaista tarraa esim. kylpyhuoneessa ja kun muutin pois, irrotin tarrapinnoitteen ja puhdistin ovet. Tahroja ei jäänyt. Pitää olla tarkkana, ettei osta sellaista sotkevaa tarralaatua, jota ei saa siististi irti. 

[/quote]

Kiitti vinkistä! :)

Vierailija
55/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:15"]Tää asunto on muuten tosi kaunis, mut mua harmittaa tääl muutama kohta. Esim. Noi seinän maalit on hyvät, mut seinis on reikii ja epätasasia kohtia. Sit vessan seinät haluaisin maalata ehkä mustaksi osittain. Ja keittiö kaapistosta haluaisin valkosemman... Mut vuokranantaja sanoi ettei niitä saa maalata et ne menee jotenkin pilalle ja muutakaan ei alettais nyt remppaamaan vaikka itse kustantaisin ne.

Niin olisko aivan kamalaa jos mä tapetoisin ite esim tänne jotkut kauniit ja hyvät tapetit? Mitä siitä seurais? Jos työn jälki on laadukasta, niin sehän on hänelle vaan eteenpäin, eikä hänen ole tarvinnut pistää euroakaan siihen remppaan... Mut makuasioitahan se on mikä on kenenkin mielestä kaunista.

Mä nyt kuitenkin asun tässä ja tää on mun koti tällä hetkellä, niin kyllä mä nyt haluaisin et tää tuntuu omaankin makuun ja näyttää omaan silmään hyvältä! Vaikka muuten tosi nätti ja siisti onkin. Voinhan minä muuttaa omin rahoin myös sit nää sellaseksi mitä vuokran-antaja haluaa kun jos joskus muuttaisin pois.

Mitä tekisitte? :(

[/quote]

Jos minun asuntoni remppaisit aivan erilaiseksi, saisit kyllä varautua siihen, että kutsu raastupaan tulee.

[/quote]

Mikä mättää? Haluatko sinä joskus vielä tähän asumaan vai mikä on?

Ja mistä sä tiedät että tuleva seuraava vuokralainen ei esim. Voisi tykätä minun sisustusmausta??

Vierailija
56/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä laitoit heittomerkeissä ton laittaa?

Ja niinhän ne on. Makuasiat siis erillaisia. Mut eikö ollenkaan oo tärkeää se, mistä myös MÄ tykkään, koska tää on nyt kuitenkin MUN KOTI ja mä asun tässä.

Mä tahtoisin pistää ehkä jotain nättiä kukka tapettia esim. Joka sopisi mun sohvan kanssa hyvin yhteen... Semmoista modernia.

--- Kuulostaa kymmenenvuotiaan kiukkukohtauksen vallassa olevan saparopään jutuilta. "Äiti lainasin naapurin Minnalta Barbien, saanko värjätä sen hiukset keltaisiksi ja leikata irokeesin?" Mutta hienoa, että kysyit. Äidin vastaus on ei, kultaseni. :)

Vierailija
57/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:08"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:51"]Osta oma asunto ja remppaa se. Tajuuks sä mun näkökantaa?

[/quote]

Entä jos ei oo varaa..? Eiks asioista silti voi puhua ja neuvotella, kun hän ei kuitenkaan asu tässä, eikä tuu myöskään varmaan koskaan asumaan..?

[/quote]

Se ei ole vuokranantajan ongelma millään tasolla että sulla ei ole varaa. Piste. Hänellä ei ole mitään velvollisuutta neuvotella jos ei halua.

[/quote]

No kertooko se sinun mielestäsi ystävällisyydestä ja ymmärtäväisyydestä sitä henkilöä kohtaan joka joutuu kuitenkin siinä asunnossa asumaan?

Eikö neuvottelemalla molemmat osapuolet voi saada mitä haluavat? Eli kun minä asun tässä, niin korjata muutaman kohdan jotta asunto on mieluinen ja sit jos joskus muutan pois, vuokranantaja haluaa muuta tai tuleva vuokralainen, voin remontoida sen sitten entiselleen tai sellaisen näköiseksi kun vuokranantaja haluaa tai tää seuraava vuokralainen voi remontoida asunnon sit mieleisekseen?

Vierailija
58/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:24"]

Ja mistä sä tiedät että tuleva seuraava vuokralainen ei esim. Voisi tykätä minun sisustusmausta??

[/quote]

Huh huh. Eli vuokranantajan tulisi etsiä seuraava vuokralainen sillä periaatteella, että tämä sitten sattuu tykkäämään niistä edellisen vuokralaisen laittamista kukkatapeteista. 

Vuokra-asunnot yleensä pidetään mahdollisimman neutraaleina, jotta ovat helppo vuokrata eteenpäin. Sinulla jostain syystä nyt EI ole LUPAA (miksiköhän...) tätä asuntoa laittaa, joten yritä tehdä siitä mahdollisimman mieluinen sisustusratkaisuilla. Saattaa olla, että et siinä loppuelämääsi tule asumaan. 

Vierailija
59/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit vuokralle sellaiseen kämppään, josta et tykkää?

Sinne kämppään voit tehdä aivan yhtä paljon kuin vaikka hotellihuoneeseen, vai maalaisitko sielläkin seiniä ja ihmettelet kun ei ole ok. Olet vuokralaisena koiran asemassa ja et tee mitään mitä asunnon omistaja ei halua. Vuokralaisena joutuu vain tyytymään asumaan toisten kämpissä, jotka ovat sellaisia kuin sattuvat olemaan.

Vierailija
60/107 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:09"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:06"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:51"]Osta oma asunto ja remppaa se. Tajuuks sä mun näkökantaa?

[/quote]

Entä jos ei oo varaa..? Eiks asioista silti voi puhua ja neuvotella, kun hän ei kuitenkaan asu tässä, eikä tuu myöskään varmaan koskaan asumaan..?

[/quote]

Sillä ei oo mitään väliä. Niin kauan kuin omistaja ei anna lupaa, et voi remontoida. Et, vaikka omistaja olisi kuinka tyhmä.

[/quote]

Luoja mitä paskaa. :D