Juhannus yksin pääkaupunkiseudulla, ideoita?
Olen näillä näkymin viettämässä ihan vaan yksin juhannusta kotosalla. Olen siis parikymppinen perheetön, kaverit suuntaavat porukoittensa mökeille eikä minun vanhemmillani ole mökkiä. Vanhemmat suuntaavat itse lomamatkalle, muuten olisin heidänkin kanssaan voinut hyvin viettää juhannusta. Ei siis oikein ole mitään tekemistä. Töistä kuitenkin on silloin vapaata ja jotain olisi kiva tehdä, onko mitään ehdotuksia, miten viettää juhannusta pääkaupunkiseudulla?
Kommentit (7)
mulla on ihan sama edessä mutta eri paikkakunnalla. mä taidan vaan viettää normiviikonlopun. voithan sä tehdä jotain spesiaaliakin, käy näyttelyssä, leffassa tai vaikka uimahallissa juhannussaunassa jos ei muuten pääse saunomaan.
Mene juhannusaattona tai -päivänä Helsingin keskustaan saapastelemaan ja ihmettele, miten autio keskusta voikaan olla.
Seurasaaressa on porukkaa.
Suomenlinnaan voi mennä eväiden kanssa loikoilemaan.
Itiksen suunnalla kaikki lautaterassit ihan täynnä onnettomia kohtaloita, eiköhän siellä tapaa omiaan. Muutenhan kaikki lähtee sisävesille tai Turun saaristoon.
Lähe mun kanssa kaljalle tai vaikka rannalle! Pääsen kuudelta, seuraava aamu töitä. Työkavereiden kanssa voisin jotain tehdä mutta ei huvita kun niitä näkee niin paljon.
Pihlajasaaressakin on paljon porukkaa ja juhannuskokko.
Kaupungissa on juhannuksena mielestäni ihanan rauhallista! Rauhassa jonnekin pienemmälle uimarannalle aamu-uinnille, ehkä pyörälenkki pitkin Helsingin kauniita rantoja.
Ja ilmaiseksi Seurasaaren kokot näkee Meilahden kallioilta, siellä olemme me kaupunkilaiset parikin kertaa olleet piknikillä. Väkeä on, ja tunnelmakin on ollut mukana - on juteltu naapuriporukankin kanssa. Ei siis tarvitse ehkä edes ihan yksin olla.
Seurasaaressa on juhannusjuhlat ja porukkaa ihan kivasti.