PMS-oireet
Millaisia ja kuinka pahoja PMS-oireita teillä on?
Kommentit (7)
Helvetilliset. Voisin tappaa ihmisiä ja rikkoa paikkoja. Ne päivät on ihan järkyttäviä!!
Koska perusluonteeni on niin epävakaa niin ei eroa tavalliseen.
Luonne ei muutu, mutta päivä-pari ennen menkkoja tekee mieli vaan mättää ja mättää herkkuja naamariin. :D Ja ihan hoikka olen. Sitten kun menkat alkavat, alkavat myös helvetilliset kivut...
Muutun riitaisaksi ja äksyksi, ahdistuneeksikin. Monesti en edes itse tajua että on kyseessä PMS, ennenku sitte menkat alkaa ja tajuan että siitähän tässä taas olikin kyse.
Juuri nyt kärsin niistä. Alkaa melkeinpä viikkoa ennen kuukautisia, rinnat menee järkyttävän kipeiksi ja muutaman päivän mieliala on alhaalla, itkuinen ja ärtynyt olo. Nyt ensimmäinen varsinainen vuotopäivä ja luultavasti huomenna tai ylihuomenna olo helpottuu. Aion pysyä viikonlopun kotona ja ehkä urheilla.
Aivan hirveetä aikaa :( suunnittelen lähestulkoon itsemurhaa joka kuukausi, kun oon niin ahdistunut. Ja tää vaan pahenee sitä mukaa, kun tulee lisää ikää (nyt 32v). Muina aikoina oon lähes normaali, mutta 1,5vkoa ennen kuukautisia alkaa toi hulluus.
Kamalat mielialamuutokset, jotka mieskin huomaa. Makeanhimo.