Onko AV:n porukka vaihtunut?
Onko AV:n porukka vaihtunut kun kyselin täällä 2012 sitä miksi joittenkin mielestä aspergerit ei voi hoitaa vauvaa ja sain ihan asiallisia vastauksia. Nyt viime vuosina on ollut uhkailijoita ja ilkeilijöitä monenlaisia. Onko porukka vaihtunut vai onko edelleen samat ihmiset vastaamassa mutta metsä on vastannut niinkuin itse sinne huusin, eli kun ilkeilin niin minullekin alettiin ilkeillä? Vai onko ilkeilijänä joku teini joka oli vuonna 2012 niin nuori ettei voinut käyttää vielä nettiä/huostattu nuori joka oli jossakin laitoksessa mutta nyt kuitenkin on päässyt omilleen ja saanut netin ja ilkeilee? Ymmärrän sinällään kyllä sen jos entinen huostattu laitosnuori ilkeilee etenkin kun kyse on lapsiasioista ja hällä itsellään ollut vaikea lapsuus ja luultavasti isompi asperger-sisarus joka alistanu häntä perheessä ja siksi joutunu huostaan ja nyt purkaa sitä kiukuttelemalla täällä.
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:32"]
Olen häiriköinyt tätä palstaa viimeiset kaksi vuotta ihan vittuillakseni :D Olen muron ja ylilaudan aktiivi. Tunnustaudun naistenvihaajaksi ja olen kirjoittanut noin 100 viestiä / päivä. Mullakin on asperger ja ehkä siksi en saa seksiä, eli vihaan siksi naisia. Haluaisin että nainen ottaisi suihin tai vetäisi käteen, mutta naiseen itseensä en halua koskea. Vihaan eritteitä.
Naista en haluaisi kuin seksiä varten, vakipanoksi ja ehkä siivoojaksi, muuhun niistä ei ole.
[/quote]
Taidan tunnistaa sut murolta, oot se tyyppi joka haukkuu naisten ulkonäköä ja puhuu naisten pakkoprostituutiovelvollisuuden puolesta? Kuka tahansa itseään ihan tavallisena ihmisenä, ei sukupuolena, julkituova nainen saa sulta heti femakon leiman otsaansa. Hienoa että avauduit assista, koska se huutaa joka tekstistäsi kissankokoisin kirjaimin :)
Onko Henry Laasanen jo kertonut olevansa asperger, vai muistanko väärin?
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:39"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:37"]
SIis mä en ymmärrä tästä ketjusta mitään?! Aloittajan tunnistan, mutta kenelle hän viittailee eri viesteissään? Mitä?
[/quote]
niin, et sinä ymmärrä ja se johtuu siitä kun sulla on se Downin oireyhtymä :) on ylilaudallakin Down-mode mutta se tajuaa sentään paremmin kuin sinä.
[/quote]
Jes, olen seuraillut palstaa nyt pari kk:tta, kommentoin toisen kerran elämässäni - ja heti tällainen vastaus. Kertoo jotain joo...
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:43"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:39"]
SIis mä en ymmärrä tästä ketjusta mitään?! Aloittajan tunnistan, mutta kenelle hän viittailee eri viesteissään? Mitä?
[/quote]
niin, et sinä ymmärrä ja se johtuu siitä kun sulla on se Downin oireyhtymä :) on ylilaudallakin Down-mode mutta se tajuaa sentään paremmin kuin sinä.
[/quote]
Jes, olen seuraillut palstaa nyt pari kk:tta, kommentoin toisen kerran elämässäni - ja heti tällainen vastaus. Kertoo jotain joo...
[/quote]
Jos tänne meinaa vastailla, nii saa kyllä ottaa toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos-fiiliksen. Kyllä täältä ihan kivoja ja ystävällisiäkin ihmisiä löytyy, mutta joukkoon mahtuu monenlaista kulkijaa. Itse en jaksa ottaa itseeni yhdenkään random av:laisen nälvimistä, ja suosittelen sulle samaa :)
t. se 16-vuotias teini
Mä olen huomannut saman muutoksen. Olen sentään palstaillut vuodesta 2000 asti ja nyt tuntuu että viimeisen vuoden aikana tää meno on mennyt ihan sairaaksi. Palsta on täynnä pedofiliaa ja muutenkin täysin sairaita juttuja.
Ennen täällä oltiin aika paljon nimimerkillä, vaikkei rekisteröintiä ollutkaan. Muistin kun aina odotin että töitten jälkeen pääsee lukemaan päivän keskusteluja, mutta en enää. Käynnit on harventuneet ja loppuvat näköjään kohta kokonaan.
[/quote]