Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoin sinut!

Vierailija
14.06.2014 |

Kerro itsestäsi sen verran kuin haluat ja teen analyysin sinusta sen perusteella.

Kommentit (166)

Vierailija
101/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:09"]Nainen 43 v. pitkässä parisuhteessa kivan miehen kanssa. Ei lapsia. Miehellä yksi aikuinen lapsi. Töissä käydään.

[/quote]

Olet tavannut miehesi hieman vanhemmalla iällä, ette olleet enää ihan nuoria. Miehesi on hieman sinua vanhempi. Sinä olet melko hyvin kouluttautunut, etkä ole ainakaan viime vuosina katunut lapsettomuuttasi, jos koskaan. Olet ollut työssäsi jo pitkään, vaikka se ei aivan unelmatyöpaikkasi olekaan. Viihdyt elämässäsi.

Vierailija
102/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:07"]Olen nälkäinen, istun paljon paikoillani, palelen herkästi ja näen harvoin ihmisiä. Tunnen itseni onnelliseksi.[/quote]

Tämän perusteella on vaikea sanoa mitään kovin tarkkaa, mutta oletettavasti olet melko introvertti persoona, luultavasti korkeakoulutettu. Pidät kirjallisuudesta. Syöt liian vähän ja turhan harvoin, olet melko hoikka.[/quote]

heh, aivan oikein, jokainen kohta. olet hyvä analysaattori!

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso penis, suht lihaksikas kroppa, rahaa on mukavasti, tyyli kohdallaan, omistusasunto Helsingin kantakaupungissa ja alla pari vuotta vanha BMW. Ja silti naista ei löydy. Miksi?

Lääkärimies 30v

Vierailija
104/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

28-vuotias, naimisissa 5 vuotta, 1 lapsi. Asun kerrostalossa. Värjään hiukseni tummanruskealla ja käytän meikkivoidetta, mutta muuten meikkaan vain juhliin tai kun lähden viikon loppuna ulos. En juo/polta, mittani ovat 164/59.

Vierailija
105/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:08"]Asun pikku kaupungissa ja olen alaikäinen

pärjään hyvin koulussa, keskiarvo kiitettävä.

siirryn yläasteelle syksyllä

tykkään lukemisesta ja piirtämisestä

luen aamulehteä

olen herkkulakossa

[/quote]

Asut Pirkanmaalla, et kuitenkaan ihan lähellä Tamperetta. Sinulla on hieman ylipainoa tai ainakin pelkäät saavasi sitä. Olet taiteellinen tyyppi, mutta taide ei kuitenkaan ole syvin intohimosi, ei niin syvä että harkitsisit siitä ammattia. Luet spekulatiivista fiktiota ja olet melko hiljainen. Käytät silmälaseja.

Vierailija
106/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:12"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:09"]Nainen 43 v. pitkässä parisuhteessa kivan miehen kanssa. Ei lapsia. Miehellä yksi aikuinen lapsi. Töissä käydään.

[/quote]

Olet tavannut miehesi hieman vanhemmalla iällä, ette olleet enää ihan nuoria. Miehesi on hieman sinua vanhempi. Sinä olet melko hyvin kouluttautunut, etkä ole ainakaan viime vuosina katunut lapsettomuuttasi, jos koskaan. Olet ollut työssäsi jo pitkään, vaikka se ei aivan unelmatyöpaikkasi olekaan. Viihdyt elämässäsi.

[/quote]

Pääpiirteittäin näin. Kiitos :)

Vierailija
107/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:14"]Iso penis, suht lihaksikas kroppa, rahaa on mukavasti, tyyli kohdallaan, omistusasunto Helsingin kantakaupungissa ja alla pari vuotta vanha BMW. Ja silti naista ei löydy. Miksi?

Lääkärimies 30v

[/quote]

Et ole oikeasti lääkäri, etkä aja BMW:tä. Sinulla on kompleksinen suhde sukuelimeesi, et pidä sitä riittävänä ja sinulla on muutenkin huono itseluottamus. Asuntosi on omistusasunto, mutta ei aivan niin hyvällä paikalla kuin väität. Olet lievästi ylipainoinen, sinulla on vaikea suhde äitiisi etkä koskaan ole arvostanut naisia kovin korkealle sen vuoksi.

Vierailija
108/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:07"]Olen nälkäinen, istun paljon paikoillani, palelen herkästi ja näen harvoin ihmisiä. Tunnen itseni onnelliseksi.[/quote]

Tämän perusteella on vaikea sanoa mitään kovin tarkkaa, mutta oletettavasti olet melko introvertti persoona, luultavasti korkeakoulutettu. Pidät kirjallisuudesta. Syöt liian vähän ja turhan harvoin, olet melko hoikka.[/quote]

heh, aivan oikein, jokainen kohta. olet hyvä analysaattori!

2

[/quote]

Mahtavaa, kiitos. :)

Vierailija
109/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan maksaa, mutta mielestäni kaupan maksalaatikot ja maksamakkarat ovat herkullisia.

En pidä sienistä, mutta äidin tekemä sienisalaatti on hyvää, herkkusienet on ok.

Olen koukussa Game of Thrones sarjaan.

En koskaan uskonut sanovani tätä ääneen, koska en tiennyt tätä itsestäni, enkä aluksi halunnut sitä myöntää: Pidän animesta, lempi sarjani tältä genreltä on Steins Gate.

Minulla on ruskea polkkatukka.

Silmäni ovat ruskeanvihreät, ja valaistukseta riippuen näyttävät joko erittäin vihreiltä tai syvän ruskeilta. Saan niistä usein kehuja.

Asun pääkaupunkiseudulla.

Sain eilen "kadonneen" ystävyyden takaisin, olin ikionnellinen.

Tässä joitakin random tietoja itsestäni :)

Vierailija
110/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:15"]28-vuotias, naimisissa 5 vuotta, 1 lapsi. Asun kerrostalossa. Värjään hiukseni tummanruskealla ja käytän meikkivoidetta, mutta muuten meikkaan vain juhliin tai kun lähden viikon loppuna ulos. En juo/polta, mittani ovat 164/59.

[/quote]

Perheen perustaminen ja tavallisen elämän eläminen on aina ollut sinulle tärkeämpää kuin kouluttautuminen ja maailman koluaminen. Ehkäpä perhetaustassasi on jotain levotonta, kenties alkoholismia tai muuta turvattomuutta, jonka vuoksi perhearki suo sinulle helpotuksen ja turvallisuuden tunteen.

Et ole aivan sataprosenttisen onnellinen. Olet pääosin tyytyväinen elämääsi mutta jokin haikea kaipuu hiertää taustalla, vaikket sitä myöntäisi perheellesi ja hädin tuskin itsellesikään. Olet kenties kokenut jotain ikävää miesten suunnalta nuorena tai lapsena. Syöt melko terveellisesti ja olet hyvin suojelunhaluinen lastasi kohtaan.

Vierailija
111/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:14"]Iso penis, suht lihaksikas kroppa, rahaa on mukavasti, tyyli kohdallaan, omistusasunto Helsingin kantakaupungissa ja alla pari vuotta vanha BMW. Ja silti naista ei löydy. Miksi?

Lääkärimies 30v

[/quote]

Näiden asioiden sanominen päinvastasessa järjestyksessä muuttais kuvaa tyypistä tosi paljon O_o

Vierailija
112/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:23"]Inhoan maksaa, mutta mielestäni kaupan maksalaatikot ja maksamakkarat ovat herkullisia.

En pidä sienistä, mutta äidin tekemä sienisalaatti on hyvää, herkkusienet on ok.

En koskaan uskonut sanovani tätä ääneen, koska en tiennyt tätä itsestäni, enkä aluksi halunnut sitä myöntää: Pidän animesta, lempi sarjani tältä genreltä on Steins Gate.

Silmäni ovat ruskeanvihreät, ja valaistukseta riippuen näyttävät joko erittäin vihreiltä tai syvän ruskeilta. Saan niistä usein kehuja.

[/quote]

Kiinnität melko paljon huomiota siihen, mitä syöt. Olet kenties käynyt läpi vaiheen, jossa sinulla oli jokin syömishäiriö tai ainakin se oli melko lähellä. Et pidä vartalostasi ja pukeudut usein sitä peitellen. Epäilet itseäsi ja valintojasi usein. Olet iloinen ja reipas ihminen, sinusta pidetään, mutta et paljasta sisintäsi kovin herkästi ihmisille. Et pidä itseäsi täysin aikuisena, vaikka oletat yhteiskunnan vaativan sinulta jo tietynlaista kypsyyttä. Haluat kapinoida tiettyjä standardeja vastaan, mutta samalla pelkäät muiden ihmisten reaktiota. Menneisyydessäsi on jonkinlainen trauma.

Vierailija
113/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän yli 30 nainen. Taiteellisella alalla, johtavammassa asemassa. Aiemmin olen ollut hyvin työorientoitunut, pidän työstäni. Nyt olin äitiyslomalla, jatkan kesälomalla ja aloitan taas työt elokuussa. Tytär vajaan vuoden, menee valitettavasti päiväkotiin. Mies 4 vuotta minua vanhempi. Haluaisin enemmän perhettä, mielellään jo piankin, tosin oma jaksaminen mietityttää, kun mies ei juuri auta kotitöissä, minä tohuan ja teen lähes kaiken. Miehellä entisestä suhteesta poika 10v.

Käyn lähes päivittäin vaunulenkeillä. Liikuntaan on tullut taas iloa ja intoa lapsen myötä ja näin lomalaisena ollut aikaakin. 

Äitisuhteeni on vähän kompleksinen. Minulla on yksi sisar, jonka kanssa huomattava ikäero. 

Vierailija
114/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:29"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:14"]Iso penis, suht lihaksikas kroppa, rahaa on mukavasti, tyyli kohdallaan, omistusasunto Helsingin kantakaupungissa ja alla pari vuotta vanha BMW. Ja silti naista ei löydy. Miksi?

Lääkärimies 30v

[/quote]

Näiden asioiden sanominen päinvastasessa järjestyksessä muuttais kuvaa tyypistä tosi paljon O_o

[/quote]

Totta. :) Pienipeniksinen, köyhä, autoton läski, joka saa naisia koko ajan, vaikuttaisi kiinnostavalta tyypiltä.

Vierailija
115/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:23"]Inhoan maksaa, mutta mielestäni kaupan maksalaatikot ja maksamakkarat ovat herkullisia.

[/quote]

Kiinnität melko paljon huomiota siihen, mitä syöt. Olet kenties käynyt läpi vaiheen, jossa sinulla oli jokin syömishäiriö tai ainakin se oli melko lähellä. Et pidä vartalostasi ja pukeudut usein sitä peitellen. Epäilet itseäsi ja valintojasi usein. Olet iloinen ja reipas ihminen, sinusta pidetään, mutta et paljasta sisintäsi kovin herkästi ihmisille. Et pidä itseäsi täysin aikuisena, vaikka oletat yhteiskunnan vaativan sinulta jo tietynlaista kypsyyttä. Haluat kapinoida tiettyjä standardeja vastaan, mutta samalla pelkäät muiden ihmisten reaktiota. Menneisyydessäsi on jonkinlainen trauma.

[/quote]

Uskomatonta... Kaikki muu ihan nappiin, paitsi tuo syömishäiriöjuttu ja että pukeutuisin peitellen. Olen tyytymätön joihinkin vartaloni osiin vaikka hoikka olenkin ja aloitin puoli vuotta sitten uuden ruokavalion ja liikuntaharrastuksen jotta saisin muokattua kroppaani. Huomaan kiinnittäväni huomiota nykyään enemmän siihen mitä syön.

Wau!

Vierailija
116/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 22-vuotias nainen. Seurustelen huomattavasti vanhemman miehen kanssa, jolla on lapsia. Miesystäväni lapset ovat minulle tärkeitä, ja olen itsekin yllättynyt kuinka kiintynyt olen heihin. Olen opiskelija. Aion jatkaa kouluttautumista, sillä työnteko ei kiinnosta. Minulla on vaaleat hiukset ja rakastan hyvää ruokaa. Olen surkea ajamaan autoa.

Vierailija
117/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:34"]Vähän yli 30 nainen. Taiteellisella alalla, johtavammassa asemassa. Aiemmin olen ollut hyvin työorientoitunut, pidän työstäni. Nyt olin äitiyslomalla, jatkan kesälomalla ja aloitan taas työt elokuussa. Tytär vajaan vuoden, menee valitettavasti päiväkotiin. Mies 4 vuotta minua vanhempi. Haluaisin enemmän perhettä, mielellään jo piankin, tosin oma jaksaminen mietityttää, kun mies ei juuri auta kotitöissä, minä tohuan ja teen lähes kaiken. Miehellä entisestä suhteesta poika 10v.

Käyn lähes päivittäin vaunulenkeillä. Liikuntaan on tullut taas iloa ja intoa lapsen myötä ja näin lomalaisena ollut aikaakin. 

Äitisuhteeni on vähän kompleksinen. Minulla on yksi sisar, jonka kanssa huomattava ikäero. 

[/quote]

Koulutus oli sinulle itsestäänselvyys. Halusit erottautua sillä äidistäsi ja päädyitkin hyvin erilaiselle alalle kuin hän. Äitisi yrittää yhä määräillä elämääsi, mutta pyrit rakentamaan siitä täysin omanlaisesi hänen vaikutuspyrkimyksistään huolimatta. Pidät puolisoasi hyvänä miehenä, mutta lapsen saamisen jälkeen olet alkanut hieman epäröidä, onko tämä parisuhde sittenkään sellainen, joka kestää koko elämän. Nämä epäilykset ovat kuitenkin ohikiitäviä hetkiä. Et tunne sisartasi niin hyvin kuin tahtoisit, ette ole erityisen läheisiä. Työsi on suunnilleen sellainen kuin toivoitkin ja olet työskennellyt kunnianhimoisesti päästäksesi asemaasi. Olet hyvä työssäsi, parempi kuin useimmat työpaikallasi. Silti alat aavistuksen verran uupua puurtamiseen, kunnianhimosi on vaatinut verojaan, ja vaikka nautit työnteosta, olet välillä pohtinut, että olisi ihanaa jäädä kotiäidiksi. Kuitenkin työsi on sinulle ilon ja nautinnon lähde, joten et oikeasti jäisi siitä pois mistään hinnasta - ainakin vielä.

Vierailija
118/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:37"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:32"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:23"]Inhoan maksaa, mutta mielestäni kaupan maksalaatikot ja maksamakkarat ovat herkullisia.

[/quote]

[/quote]

Uskomatonta... Kaikki muu ihan nappiin, paitsi tuo syömishäiriöjuttu ja että pukeutuisin peitellen. Olen tyytymätön joihinkin vartaloni osiin vaikka hoikka olenkin ja aloitin puoli vuotta sitten uuden ruokavalion ja liikuntaharrastuksen jotta saisin muokattua kroppaani. Huomaan kiinnittäväni huomiota nykyään enemmän siihen mitä syön.

Wau!

[/quote]

Hauskaa, että osui. Syömishäiriön heitin satunnaistekijänä, koska puhuit heti alussa ruuasta paljon, mutta ruokavaliomuutos selittääkin sen. :)

Vierailija
119/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias. Asun tällä hetkellä ulkomailla avomieheni kanssa. Olen ujo ja tykkään lukea ja piirtää. Opiskelen yliopistossa.

Vierailija
120/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:42"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:34"]Vähän yli 30 nainen. Taiteellisella alalla, johtavammassa asemassa. Aiemmin olen ollut hyvin työorientoitunut, pidän työstäni. Nyt olin äitiyslomalla, jatkan kesälomalla ja aloitan taas työt elokuussa. Tytär vajaan vuoden, menee valitettavasti päiväkotiin. Mies 4 vuotta minua vanhempi. Haluaisin enemmän perhettä, mielellään jo piankin, tosin oma jaksaminen mietityttää, kun mies ei juuri auta kotitöissä, minä tohuan ja teen lähes kaiken. Miehellä entisestä suhteesta poika 10v.

[/quote]

Koulutus oli sinulle itsestäänselvyys. Halusit erottautua sillä äidistäsi ja päädyitkin hyvin erilaiselle alalle kuin hän. Äitisi yrittää yhä määräillä elämääsi, mutta pyrit rakentamaan siitä täysin omanlaisesi hänen vaikutuspyrkimyksistään huolimatta. Pidät puolisoasi hyvänä miehenä, mutta lapsen saamisen jälkeen olet alkanut hieman epäröidä, onko tämä parisuhde sittenkään sellainen, joka kestää koko elämän. Nämä epäilykset ovat kuitenkin ohikiitäviä hetkiä. Et tunne sisartasi niin hyvin kuin tahtoisit, ette ole erityisen läheisiä. Työsi on suunnilleen sellainen kuin toivoitkin ja olet työskennellyt kunnianhimoisesti päästäksesi asemaasi. Olet hyvä työssäsi, parempi kuin useimmat työpaikallasi. Silti alat aavistuksen verran uupua puurtamiseen, kunnianhimosi on vaatinut verojaan, ja vaikka nautit työnteosta, olet välillä pohtinut, että olisi ihanaa jäädä kotiäidiksi. Kuitenkin työsi on sinulle ilon ja nautinnon lähde, joten et oikeasti jäisi siitä pois mistään hinnasta - ainakin vielä.

[/quote]

voi hyvänen aika, tämähän oli juuri niin kuin asiat ovat. Liikutuin ihan.

Iso kiitos Sinulle, olet hyvä tässä, mitä teet. Mukavaa kesää! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän