Analysoin sinut!
Kerro itsestäsi sen verran kuin haluat ja teen analyysin sinusta sen perusteella.
Kommentit (166)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:24"]
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:12"]Minä olen viimeisilläni raskaana, lapsi oli vahinko, mutta avomieheni kanssa olemme onnellisia hänestä. Olemme kihloissa ja yhdessä olleet 6 vuotta. Vaikka olemme toisinaan kuin kolikon kääntöpuolet, hän on paras ystäväni ja sielunkumppanini. Ostimme syksyllä kolmion jonka olemme remontoineet suvun avulla omasta mielestäni lähes täydelliseksi. Olen surkeassa työssä, mutta haluan päästä kauppakorkeaan. Olen 24-vuotias ja onnellinen, vaikkakin jännitän tulevaa vauvaelämää. Haluan roadtripille USAan vielä joskus. Minulla on vähän mutta hyviä kavereita, olen ulospäinsuuntautunut. Raskauden aikana olen päässyt eroon pakko-oireisesta häiriöstä. Perhesuhteeni ovat hyvät. Koen olevani erityinen ja erilainen kuin muut.
[/quote]
Sinulla on myönteinen elämänasenne, etkä ahdistu toteutumattomista haaveistasi, sillä tiedät vielä joskus toteuttavasi ne. Olet älykäs ja tiedostat sen, luet melko paljon. Juuri nyt vauvan tulo ja elämänmuutos pelottaa sinua hiukan, mutta et aio antaa sen määrittää sinua kokonaan. Sinulle on tärkeää, että elämässäsi on tietyt pilarit ja osaset kohdallaan, haluat hallita elämääsi ja stressaannut herkästi kaaoksen uhatessa. Miehesi on rauhallinen, mutta toimelias. Sinä suhtaudut elämään realistisesti, ja lapsuutesi oli onnellinen. Elit melko varakkaassa perheessä ja vanhempasi ovat yhä yhdessä.
[/quote]
Vau, olet kyllä taitava. Huomaa että analysoit jokaisen tarinan erikseen etkä vain kirjoita horoskooppimaisia latteuksia, jotka sopivat kaikille. Olet todella etevä, toivottavasti voit hyödyntää tätä taitoa työssäsi tms. Nuo kaikki kirjoittamasi kohdat pitivät paikkansa, etenkin tuo vauvan tulo ja elämän peruspilarien hallinta/stressi. Ainoastaan perheeni ei ollut lapsena ollessani kovin varakas ja lukuharrastusta olen vasta herättelemässä uudelleen eloon :) Tästä tuli hyvä fiilis!
[/quote]
No haloo, tyyppihän vain lähinnä toisteli sinun sanomasi asiat eri sanoin ja heitti pari konkreettisempaa arvausta, jotka menivät väärin. Huikeaa taitoa.
Vihaan sitä, kuinka erikoisena pidän itseäni, koen olevani hirveässä alennustilassa uskoessani olevani jotenkin tavallista kiinnostavampi, kompleksisempi. Yritän piilottaa tämän, vaikka ymmärränkin sen ehkä olevan taakkani ihmisenä; käsitykseni mukaan lähes kaikki ihmiset kokevat näin enemmän tai vähemmän. En vain voi sietää sellaista typeryyttä itsessäni, siksi kyselen muilta ihmisiltä heidän elämästään, kääntäen keskustelun heihin, jottei äänensävyni, sanavalintani tai ilmeeni kavaltaisivat minua puhuessani itsestäni.
[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 22:17"]**Sinulla on vilkas mielikuvitus, harrastat jotain luovaa, kuten kirjoittamista. Olet ekstrovertti ja sosiaalinen, mutta sosiaalisuutesi kätkee alleen epävarmuuden ja arkuuden, näitä piirteitä inhoat itsessäsi ja teet kovasti työtä niiden kätkemiseksi. Pidät matkustelusta ja uusien kulttuurien näkemisestä. Seksuaalinen kokemattomuutesi aiheuttaa sinulle epävarmuutta, olet ristiriitaisten tunteiden keskellä, toisaalta haluat nauttia naiseudestasi mutta toisaalta et halua liiaksi rikkoa kiltin tytön roolia, johon olet itsesi asettanut. Olet ehkä jossain vaiheessa epäillyt seksuaalista suuntautumistasi.**
Voi jestas, kaikki osui ihan nappiin.... :D Olen ihan hämmentynyt, kiitos analyysista!
[/quote]
Ole hyvä vain ja kiitos itsellesi.
Jatkan huomenna väliin jääneiden ja uusien viestien analysointia, nyt taitaa tätä analysoijaa kutsua uni. Mukavaa illanjatkoa kaikille, myös kiistakumppaneilleni!
Olen 24 vuotias kahden pienen lapsen äiti. Naimisissa rakastamani miehen kanssa. Olen huolestunut taloudellisesta tilanteestamme.
Rakastan lapsiani sanoinkuvaamattoman paljon, sydämeni pakahtuu aina kun katselen heidän touhujaan. Suhteemme mieheni kanssa on hyvä, olen onnellinen, mutta olemme hieman erkaantuneet, kaipaan läheisyyttä.
Ihannoin narkomaaneja. Minulla on rankkalapsuus takana. Kuuntelen räppiä. Harrastan nyrkkeilyä
Olen nainen. Tykkään kauniista asioita.