Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Analysoin sinut!

Vierailija
14.06.2014 |

Kerro itsestäsi sen verran kuin haluat ja teen analyysin sinusta sen perusteella.

Kommentit (166)

Vierailija
61/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:52"]Toimin silloin tällöin valokuvamallina, mutta olen mielestäni ruma. Olen psykologi ja kuvittelen voivani auttaa muita, vaikka minulla on itselläni huono itsetunto. Olen hyvä lasten kanssa ja olen sellainen jolta kysytään aina neuvoa kaikessa.

Menin lyhyen seurustelun jälkeen naimisiin 18 vuotiaana itseäni 2 kertaa vanhemman miehen kanssa ja liittomme on onnellinen. Meillä on 2 yhteistä lasta, mieheni lapsi edellisestä suhteesta kuoli juuri ennen kuin tapasimme. Tapasin mieheni niin, että hän kaatu kännissä päälleni, sanoi aikovansa tappaa itsensä ja oksensi syliini, joten vein hänet kotiini. Aamulla hän kosi minua, minä kieltäydyin.

[/quote]

Sinulla on painolastinasi suuri pelko, jota yrität kohdata uudestaan ja uudestaan eri tavoin. Asettaudut kuvattavaksi, vaikka et pidä itsestäsi, toisin sanoen yrität päihittää omat riittämättömyyden tunteesi kameran eteen asettumalla. Et myöskään täysin usko siihen, että sinusta olisi työhösi. Riittämättömyyden pelkosi piinaa sinua, tartut tiukasti pelastettaviin niin työsi puolesta kuin yksityselämässäsi, yrität auttaa muita, jotta itseluottamuksesi vahvistuisi, jotta tuntisit että sinusta on johonkin, sinä merkitset.

Vierailija
62/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias nainen, en pidä ammatissani, lopetin päivätyöni jonkin aikaa sitten, en jaksaisi odotella kesän yli sitä, että lähden toiselle mantereelle koko syksyksi ja talveksi. Tällä hetkellä ei ole mielenkiintoisia harrastuksia tms. Miestä ei ole, sillointällöin treffaan eksän kanssa seksin merkeissä. Muutoin hän on tylsää seuraa.

:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 20-vuotias seurusteleva, lapseton nainen. Ei ole edes lemmikkejä. Ammattikoulu läpi käyty, töissä nykyään. Asumme kerrostalossa ja ajan perus merkkisellä autolla.

Vierailija
64/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 12:13"]

Olen 44-vuotias ja minulla on kaksi lasta ja aviomies. Rakastan syksyä ja tulisia ruokia. Inhoan joulua ja kaikkea yli-imelää. Olen melko tyytyväinen ulkonäkööni, mutta en pidä paikkakunnasta jossa tällä hetkellä asun.

[/quote]

Vierailija
65/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, ap:n analyyseissä kaikki hänen kykyjään vähänkään epäilevät ovat pelkkiä ylimielisiä paskakasoja, joilla on padottuja tunteita ja muita pikkunäppäriä ongelmia. Taitaa kertoa eniten ap:sta itsestään. ;)

Vierailija
66/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 15:08"]

Pidän lukemisesta ja kahlaan viikottain useita kirjoja läpi.

Minulla on paljon ystäviä ja luon helposti kontakteja uusiin ihmisiin.

En ole koskaan seurustellut, enkä suudellut ketään, vaikka olen 20v.

Pukeudun naisellisesti mutta välillä pelkään näyttäväni tyrkyltä. Hameet aina n. polveen asti, puolipitkähihainen paita.

En pidä epäonnistumisista.

Olen tavallisen näköinen, vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen. En ole koskaan värjännyt hiuksiani.

[/quote]

Hey, please! Se analyysi :)

Vierailija
67/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin tänne aiemmin, minulla on oikeasti elämässä kipupisteitä, ja olin toivonut, että ap ehkä huomaisi jotain, mitä itse en ole huomannut. Kiitos tyhmän trollaajan, ketju meni ihan hänekseen. Ei tässä ole tarkoituskaan ottaa haudanvakavasti tuntemattoman analysoijan juttua, mutta todellakin ajattelin, että ehkä saisin jonkin sysäyksen, joka avaisi jonkin solmun elämässäni. Että kiitosta nyt vaan vielä kerran teille huomionhakuisille trollaajille.

Vierailija
68/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:

Minusta vaikutat herkältä ihmiseltä. Loukkaannut helposti, ja koet mielipide- ja näkemyserot hyökkäyksiksi sinua kohtaan. Asenteesi on hieman samanlainen kuin vaikkapa Johanna Tukiaisella. Olet jokseenkin egoistinen, ja pidät ihailusta. Olet nähtävästi parikymppinen, ehkä hieman yli. Uskot omaavasi enemmän elämänkokemusta kuin ikätoverisi. Nautit huomiosta, tykkäät olla huomion keskipiste mutta vastapainoksi tarvitset myös omaa aikaa. Olet kokenut trauman. Sinulla on vahva intuitio ja olet muutenkin tunteikas ihminen. Sinun tulisi oppia pitämään itsestäsi, ja oppia sietämään kritiikkiä. Tiedosta että kukaan ei odota sinun olevan täydellinen, etkä voi voittaa kaikkia puolellesi. Se on vain elämää, ja kun ymmärrät tämän voit keskittyä olennaiseen.

Vierailija
69/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 46-vuotias hymyilevä herrasmies. Harrastuksiini kuuluu mm. twiittailu ja urheilu. Sain uuden duunin, joka ei vastaa unelmiani, mutta ajattelin kuitenkin tarttua haasteeseen.

Vierailija
70/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitteko lopettaa sen ap:n mollaamisen, että analyysejä haluavat saisivat analyysinsä? Kiitos :) Nähdäkseni analyysit ovat olleet osuvia.

Vierailija
71/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:38"]Voisitteko lopettaa sen ap:n mollaamisen, että analyysejä haluavat saisivat analyysinsä? Kiitos :) Nähdäkseni analyysit ovat olleet osuvia.

[/quote]

Aphan se itse päättää tarttua näihin lillukanvarsiin.

Vierailija
72/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin enempi siitä ensimmäisesta analysointiketjusta..

Vierailija
73/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:43"]Ok. Nyt meni maku tästä touhusta. :( ei kiinnosta enää tämä homotrolli.

[/quote]

Lienee molemmissa vikaa, trillissa+ap. Mitä ap jatkaa tuollaista!

Vierailija
74/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ketju, kiitos siitä ap!

Olen kolmekymppinen nainen. Perheeseen kuuluvat lisäkseni mies ja kaksi pientä lasta. Asun ahtaasti, mutta hyvällä alueella. Työni on hyväpalkkainen, mutta kokonaisansioni jäävät alle köyhyysrajan. Harrastan klassista musiikkia ja astangajoogaa, lisäksi luen ja kirjoitan paljon. Pidän viherkasveista, erityisesti sellaiset, jotka ovat sekä esteettisiä että jollakin tavoin hyödyllisiä, ovat mieluisia. Myös kauniit vaatteet, kengät ja laukut ovat lähellä sydäntäni, mutta minulla on silti huomattavasti vähemmän tavaraa kuin useimmilla ihmisillä. Olen kasvissyöjä. Tällä hetkellä mieltäni painaa eniten se, että olen todella huonoissa väleissä erään henkilön kanssa.

Vierailija
75/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias sihteerinä työskentelevä nainen. Asun kahdestaan kissani kanssa kerrostaloasunnossa. Vakavasti en ole seurustellut sen jälkeen kun erosin ensirakkaudestani 18-vuotiaana, ainoastaan tapaillut ja pettynyt suhteissa. Läheisimmät ystäväni ovat muuttaneet pois ja suurimman osan ajastani olen yksin.

Vierailija
76/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vittu tällainen vääntäminen on teistä kivaa.

Vierailija
77/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:46"]Olen 25-vuotias. Asun tällä hetkellä ulkomailla avomieheni kanssa. Olen ujo ja tykkään lukea ja piirtää. Opiskelen yliopistossa.

[/quote]

Tunnet jonkinlaista riittämättömyyden tunnetta juuri nyt. Olet onnellinen ja onnekas asuinpaikastasi, mutta sinusta tuntuu siltä, että haluat saavuttaa elämässäsi vielä jotain suurempaa. Sinulla ei ole ollut kovin monta ihmissuhdetta ennen aviomiestäsi. Hän ei ehkä ollut ensimmäinen poikaystäväsi mutta ensimmäisiä. Et ole harrastanut seksiä kovin monen muun kanssa hänen lisäkseen. Olet piirtänyt koko elämäsi ajan ja jatkat harrastustasi yhä. Opiskelupaikka ei herättänyt sinussa suuria tunteita, mutta olet siihen tyytyväinen. Sinulla on joskus ollut ohikiitäviä biseksuaalisia tuntemuksia.

[/quote]

Aika hyvin! Tuosta suuremman saavuttamisesta en tiedä, mutta ehkä työpaikan saaminen voitaisiin laskea siihen. Ja olemme tosiaan toisemme ensimmäiset seurustelukumppanit :)

Vierailija
78/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:42"]Olen 25-vuotias sihteerinä työskentelevä nainen. Asun kahdestaan kissani kanssa kerrostaloasunnossa. Vakavasti en ole seurustellut sen jälkeen kun erosin ensirakkaudestani 18-vuotiaana, ainoastaan tapaillut ja pettynyt suhteissa. Läheisimmät ystäväni ovat muuttaneet pois ja suurimman osan ajastani olen yksin.

[/quote]

Olet yksinäinen, etkä nauti siitä. Kissasi on sinulle tärkeä, tärkeämpi kuin yksikään muu mahdollinen aiempi lemmikkisi. Olet hieman melankolinen ihminen, kaipuusi muualle on suuri. Haluat uuden työpaikan ja uuden asuinpaikan, haluaisit jollain tapaa aloittaa elämäsi uudelleen puhtaalta pöydältä. Olet melko tavalla kiinni omissa rutiineissasi, et hae suuria yllätyksiä elämääsi, vaikka joskus toivotkin, että se olisi hiukan maagisempaa. Olet melko hiljainen ihminen työsi ulkopuolella, olet jostain asiasta hiukan vihainen ja vaikka kaipaat läheisyyttä, sinun on vaikea luottaa muihin ihmisiin. Ensirakkautesi kenties petti sinua tai kohteli muuten huonosti.

Vierailija
79/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27-vuotias, mieheni pari vuotta vanhempi, meillä on yksi lapsi. Molemmat töissä, opiskelu kiinnostaisi minua. Tykkään liikunnasta. Olen nätti ja hoikka. Laiska siivoamaan, vietän mielelläni aikaa ystävieni kanssa.

Vierailija
80/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:22"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 15:08"]

Pidän lukemisesta ja kahlaan viikottain useita kirjoja läpi.

Minulla on paljon ystäviä ja luon helposti kontakteja uusiin ihmisiin.

En ole koskaan seurustellut, enkä suudellut ketään, vaikka olen 20v.

Pukeudun naisellisesti mutta välillä pelkään näyttäväni tyrkyltä. Hameet aina n. polveen asti, puolipitkähihainen paita.

En pidä epäonnistumisista.

Olen tavallisen näköinen, vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen. En ole koskaan värjännyt hiuksiani.

[/quote]

Hey, please! Se analyysi :)

[/quote]

Sinulla on vilkas mielikuvitus, harrastat jotain luovaa, kuten kirjoittamista. Olet ekstrovertti ja sosiaalinen, mutta sosiaalisuutesi kätkee alleen epävarmuuden ja arkuuden, näitä piirteitä inhoat itsessäsi ja teet kovasti työtä niiden kätkemiseksi. Pidät matkustelusta ja uusien kulttuurien näkemisestä. Seksuaalinen kokemattomuutesi aiheuttaa sinulle epävarmuutta, olet ristiriitaisten tunteiden keskellä, toisaalta haluat nauttia naiseudestasi mutta toisaalta et halua liiaksi rikkoa kiltin tytön roolia, johon olet itsesi asettanut. Olet ehkä jossain vaiheessa epäillyt seksuaalista suuntautumistasi.