Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Analysoin sinut!

Vierailija
14.06.2014 |

Kerro itsestäsi sen verran kuin haluat ja teen analyysin sinusta sen perusteella.

Kommentit (166)

Vierailija
81/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 4-kymppinen nainen. Mies ja lapsia löytyy. Minulla on haastava työ ja opiskelen työn ohella ekonomiksi. Luultavasti haluan todistaa itselleni jotain kun en nuorena yliopistoon päätynyt. Minulla on paino-ongelma. Rakastan matkailua. Minulla on pohjimmiltaan huono itsetunto.

Vierailija
82/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 17:16"]Heh, ap:n analyyseissä kaikki hänen kykyjään vähänkään epäilevät ovat pelkkiä ylimielisiä paskakasoja, joilla on padottuja tunteita ja muita pikkunäppäriä ongelmia. Taitaa kertoa eniten ap:sta itsestään. ;)

[/quote]

Ei suinkaan, ainoastaan yksi epäkohtelias ja provosoiva kirjoittaja, joka tunnustikin trollanneensa. En minä ole väittänyt, että minulla on minkäänlaisia kykyjä. Aloitin ketjun viihteeksi ja yllätyin itsekin siitä, kuinka monet sanoivat analyysin osuneen melko nappiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olet ap tympeä kun jätät viestejä väliin

Vierailija
84/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 19:19"]Kylläpä olet ap tympeä kun jätät viestejä väliin

[/quote]

Joo ap on ihan provosoituva pahanilman paska. :D

Vierailija
85/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 19:19"]Kylläpä olet ap tympeä kun jätät viestejä väliin

[/quote]

Niimpä >:(

Vierailija
86/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen peruskoulussa. Keskiarvoni on yli yhdeksän.

Vietän hyvin paljon aikaa yksin ja nautin siitä.

Kotoa löytyy tällä hetkellä koira, kaneja ja hiiriä (sisarusteni ja vanhempieni lisäksi).

Luen paljon. Jossain vaiheessa myös kirjoitin, mutta se on jäänyt.

Rakastan musiikkia. Kukaan ei tosin tiedä sitä.

En muuttaisi kaupunkiin mistään hinnasta, ellei olisi pakko.

Mietin hyvin tarkkaan, mitä sanon, kuten tästäkin viestistä kai huomaa. En aina osaa sanoittaa ajatuksiani.

Epäioikeudenmukaisuus raivostuttaa minua.

Jotenkin tuntuu, että lähinnä itse teen itsestäni analyysia tätä kirjoittaessani. :D

Vierailija
87/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 19:10"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 18:42"]Olen 25-vuotias sihteerinä työskentelevä nainen. Asun kahdestaan kissani kanssa kerrostaloasunnossa. Vakavasti en ole seurustellut sen jälkeen kun erosin ensirakkaudestani 18-vuotiaana, ainoastaan tapaillut ja pettynyt suhteissa. Läheisimmät ystäväni ovat muuttaneet pois ja suurimman osan ajastani olen yksin.

[/quote]

Olet yksinäinen, etkä nauti siitä. Kissasi on sinulle tärkeä, tärkeämpi kuin yksikään muu mahdollinen aiempi lemmikkisi. Olet hieman melankolinen ihminen, kaipuusi muualle on suuri. Haluat uuden työpaikan ja uuden asuinpaikan, haluaisit jollain tapaa aloittaa elämäsi uudelleen puhtaalta pöydältä. Olet melko tavalla kiinni omissa rutiineissasi, et hae suuria yllätyksiä elämääsi, vaikka joskus toivotkin, että se olisi hiukan maagisempaa. Olet melko hiljainen ihminen työsi ulkopuolella, olet jostain asiasta hiukan vihainen ja vaikka kaipaat läheisyyttä, sinun on vaikea luottaa muihin ihmisiin. Ensirakkautesi kenties petti sinua tai kohteli muuten huonosti.

[/quote]

Nappiin osui! Ihan kylmät väreet tuli.

Olen haaveillut puhtaalta pöydältä aloittamisesta jo kauan mutten ole ollut siihen tarpeeksi rohkea. Ja rutiinit on tosiaan hyvin vahvat, myös kissan merkitys on valtavan suuri, musta välillä tuntuu että mulla ei ole muuta kuin se. Ja kaipuu kauas, olen kahdesti matkustanut Amerikkaan ja musta tuntuu että mun sydän jäi sinne.

Vierailija
88/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Pahoittelen, en ole nyt ehtinyt olla netissä hetkeen, vastaan kyllä kaikkiin viesteihin, kunhan vain ehdin.

Vierailija
89/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Olen 43v. nainen, minulla on mies ja 2 lasta. Olen löytänyt unelmatyöni ja olen tehnyt sen viimeiset 2 vuotta. Olen suht. tyytyväinen elämästä. Olen asunut Suomessa yli 18 vuotta, mutta minusta on tullut itsevarmempi vasta lähivuosina. Työn kautta autan ihmisiä mielellään ja se antaa minulle hyvä tunne.

Vierailija
90/166 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
91/166 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 25-vuotias, seurustelen erittäin onnellisesti, opiskelen ikuisesti (tai siltä tuntuu) ja käyn aina välillä töissä. Elämässäni ei ole päämäärää, kaikki suuret kysymykset ovat vastausta. Huolehdin. Rakastan perhettäni, ystäviini pidän vain vähän yhteyttä. En juurikaan harrasta, korkeintaan kausiluontoisesti.

Vierailija
92/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

**Sinulla on vilkas mielikuvitus, harrastat jotain luovaa, kuten kirjoittamista. Olet ekstrovertti ja sosiaalinen, mutta sosiaalisuutesi kätkee alleen epävarmuuden ja arkuuden, näitä piirteitä inhoat itsessäsi ja teet kovasti työtä niiden kätkemiseksi. Pidät matkustelusta ja uusien kulttuurien näkemisestä. Seksuaalinen kokemattomuutesi aiheuttaa sinulle epävarmuutta, olet ristiriitaisten tunteiden keskellä, toisaalta haluat nauttia naiseudestasi mutta toisaalta et halua liiaksi rikkoa kiltin tytön roolia, johon olet itsesi asettanut. Olet ehkä jossain vaiheessa epäillyt seksuaalista suuntautumistasi.**

Voi jestas, kaikki osui ihan nappiin.... :D Olen ihan hämmentynyt, kiitos analyysista!

Vierailija
93/166 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnyin 80-luvun alussa. Olen nainen. Lapsuuteni oli erikoinen, mutta olen käsitellyt sen. Olen töissä sosiaali- ja terveysalalla. Pidän eläimistä ja luonnosta. Harrastan paria extreme-lajia.

Vierailija
94/166 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meinaatko jatkaa, kuten lupasit? :D

Vierailija
95/166 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori nainen, sinkku, mitat 171/60, opiskelija, asuu kotona, soittaa pianoa

Vierailija
96/166 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija. Kohta oma kämppä. Koukussa Criminal Minds- sarjaan. Bi-seksuaali, sinkku. Välillä hyvinkin syrjäytyvä ja välillä todella sosiaalinen.

Vierailija
97/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nälkäinen, istun paljon paikoillani, palelen herkästi ja näen harvoin ihmisiä. Tunnen itseni onnelliseksi.

Vierailija
98/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun pikku kaupungissa ja olen alaikäinen

pärjään hyvin koulussa, keskiarvo kiitettävä.

siirryn yläasteelle syksyllä

tykkään lukemisesta ja piirtämisestä

luen aamulehteä

olen herkkulakossa

Vierailija
99/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 43 v. pitkässä parisuhteessa kivan miehen kanssa. Ei lapsia. Miehellä yksi aikuinen lapsi. Töissä käydään.

Vierailija
100/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:07"]Olen nälkäinen, istun paljon paikoillani, palelen herkästi ja näen harvoin ihmisiä. Tunnen itseni onnelliseksi.

[/quote]

Tämän perusteella on vaikea sanoa mitään kovin tarkkaa, mutta oletettavasti olet melko introvertti persoona, luultavasti korkeakoulutettu. Pidät kirjallisuudesta. Syöt liian vähän ja turhan harvoin, olet melko hoikka.