Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Analysoin sinut!

Vierailija
14.06.2014 |

Kerro itsestäsi sen verran kuin haluat ja teen analyysin sinusta sen perusteella.

Kommentit (166)

Vierailija
41/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias nainen. Opiskelen johtamista ja työskentelen tapahtumakoordinaattorina. Avomieheni on muutaman vuoden vanhempi yrittäjä ja insinööriopiskelija. Pidämme elämästä nauttimista tärkeimpänä ja voisimme molemmat tehdä osa-aikatöitä, jos tulomme olisivat silloin tasolla, joka mahdollistaisi kaiken meille tärkeän. Olen impusiivinen, en jaksa keskittyä yksityiskohtiin, hieman myös itserakas. Nautin salitreenistä ja olen loputtoman onnellinen siitä, että minulla on aina ollut hyvä kroppa pienellä vaivalla, vaikka ruokavalio paljon juustoa, viiniä ja mutta ihanaa sisältääkin. Suosikkikirjojani ovat 24,99 €, Manhattanin blondit sekä Great Gatsby.

Vierailija
42/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:59"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:41"]

Yrität uskoa siihen, että olet poikkeuksellisen taitava ja älykäs ihminen, vaikka sisimmässäsi tiedät olevasi hyvin tavallinen. Juuri tavallisuus ahdistaa sinua. Haluaisit olla erityinen, ja iän karttuessa tajuat, ettet saavuta mitään kovin erikoista tässä elämässä, ellet muuta asennettasi. Olet hyvin epävarma ja kompensoit sitä mylvimällä pitkin verkkoa. Kärsit todella suuresta ahdistuksesta, mutta et hae apua, sillä et pysty myöntämään minkäänlaista heikkoutta. Naiset ovat kohdelleet sinua huonosti, koska olet itse kohdellut heitä huonosti. Sinulla ei ole liiemmin ystäviä.

[/quote] Niin noh, edelleenkin ihan hienosti kirjoitettua hevonpaskaa. Hauskaa lukea muttei nyt ihan osu ja uppoa, vieläkään. :) 

[/quote]

Amerikkalaiset käyttävät sanaa denial. Se pätee sinuun. En aluksi hahmottanut, kuinka syvää epävarmuutesi ja itseinhosi on. Mitä kiivaammin kiellät todellisimman itsesi, sitä huonommin voit pidemmän päälle. Sinulle on suunnattoman tärkeää yrittää olla aina oikeassa, selviytyä joka tilanteesta voittajana ja päihittää muut ihmiset aivan joka asiassa. Usein uskottelet itsellesi selvinneesi tietystä tilanteesta kunniakkaasti, vaikka todellisuus olisi aivan toinen. Sinulla on jossain määrin paranoidi suhtautuminen muihin ihmisiin.

[/quote]Jatka toki. Ihan viihdyttävää vika-analyysia näin lauantaille. :D

[/quote]

Taidat tietää minun osuneen oikeaan, mutta massiivinen heikkouden pelkosi estää sinua myöntämästä asiaa. Et voi tunnustaa tappiota, mutta myöhemmin tänään, kenties illalla, kenties yöllä, tiedät minun olleen oikeassa. Kun masennuksesi hiipii varjoista yösydännä, joudut kohtaamaan totuuden, vaikket sitä päivänvalossa näyttäisi kenellekään mahdin ja voiman julkisivusi takaa.

[/quote]

Nyt oli karu! AP olikin trolli! Kyllä trolli trollin tunnistaa. ;) Ei se mitään hyvä veli. Keep up the good work.

Näistä analyyseistasi muuten heijastuu samat teemat jatkuvasti. Peilaat ilmeisesti omia mielentilojasi ja elämääsi näissä analyyseissasi? Kerrot itsestäsi itsellesi ja muille sen mitä he luulevat sinun kertovan heistä.

[/quote]

Tai sitten ihmisillä on melko samankaltaisia kokemuksia elämän varrelta.

Mutta oikeasti, en jaksaisi enää vääntää huomionhakuisen persoonallisuushäiriöisen kanssa enempää, joten hyvää päivänjatkoa sinulle.

[/quote] Tässä tämä juttu tuleekin. Jos kiellän sen mitä väität toteat vain, että minulla on henkisiä solmuja. Jos taas myönnän ne toteat olleesi oikeassa. Kuinka siis edes voisin voittaa? Tuskin tilanteessa jossa myöntäisin sanoisit ettei minulla oikeasti olekaan ongelmaa vaan yritän vaan hankkia itselleni huomiota keksimällä ongelmia? (mikä siis voisi olla ihan realistinen tilanne)

Kaltaisesi jotka luulevat tietävänsä psykologiasta jotain ovat kyllä huvittavaa sakkia. Se, että olette lukeneet pari hassua "auta itseäsi"-opasta ja vähän tutkiskellut ihmisten toimintaa ei silti tee teistä ammattilaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:07"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:44"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 13:41"]

Yrität uskoa siihen, että olet poikkeuksellisen taitava ja älykäs ihminen, vaikka sisimmässäsi tiedät olevasi hyvin tavallinen. Juuri tavallisuus ahdistaa sinua. Haluaisit olla erityinen, ja iän karttuessa tajuat, ettet saavuta mitään kovin erikoista tässä elämässä, ellet muuta asennettasi. Olet hyvin epävarma ja kompensoit sitä mylvimällä pitkin verkkoa. Kärsit todella suuresta ahdistuksesta, mutta et hae apua, sillä et pysty myöntämään minkäänlaista heikkoutta. Naiset ovat kohdelleet sinua huonosti, koska olet itse kohdellut heitä huonosti. Sinulla ei ole liiemmin ystäviä.

[/quote] Niin noh, edelleenkin ihan hienosti kirjoitettua hevonpaskaa. Hauskaa lukea muttei nyt ihan osu ja uppoa, vieläkään. :) 

[/quote]

Amerikkalaiset käyttävät sanaa denial. Se pätee sinuun. En aluksi hahmottanut, kuinka syvää epävarmuutesi ja itseinhosi on. Mitä kiivaammin kiellät todellisimman itsesi, sitä huonommin voit pidemmän päälle. Sinulle on suunnattoman tärkeää yrittää olla aina oikeassa, selviytyä joka tilanteesta voittajana ja päihittää muut ihmiset aivan joka asiassa. Usein uskottelet itsellesi selvinneesi tietystä tilanteesta kunniakkaasti, vaikka todellisuus olisi aivan toinen. Sinulla on jossain määrin paranoidi suhtautuminen muihin ihmisiin.

[/quote]

Taidat tietää minun osuneen oikeaan, mutta massiivinen heikkouden pelkosi estää sinua myöntämästä asiaa. Et voi tunnustaa tappiota, mutta myöhemmin tänään, kenties illalla, kenties yöllä, tiedät minun olleen oikeassa. Kun masennuksesi hiipii varjoista yösydännä, joudut kohtaamaan totuuden, vaikket sitä päivänvalossa näyttäisi kenellekään mahdin ja voiman julkisivusi takaa.

[/quote]

Nyt oli karu! AP olikin trolli! Kyllä trolli trollin tunnistaa. ;) Ei se mitään hyvä veli. Keep up the good work.

Näistä analyyseistasi muuten heijastuu samat teemat jatkuvasti. Peilaat ilmeisesti omia mielentilojasi ja elämääsi näissä analyyseissasi? Kerrot itsestäsi itsellesi ja muille sen mitä he luulevat sinun kertovan heistä.

[/quote]

Mutta oikeasti, en jaksaisi enää vääntää huomionhakuisen persoonallisuushäiriöisen kanssa enempää, joten hyvää päivänjatkoa sinulle.

[/quote] Tässä tämä juttu tuleekin. Jos kiellän sen mitä väität toteat vain, että minulla on henkisiä solmuja. Jos taas myönnän ne toteat olleesi oikeassa. Kuinka siis edes voisin voittaa? Tuskin tilanteessa jossa myöntäisin sanoisit ettei minulla oikeasti olekaan ongelmaa vaan yritän vaan hankkia itselleni huomiota keksimällä ongelmia? (mikä siis voisi olla ihan realistinen tilanne)

Kaltaisesi jotka luulevat tietävänsä psykologiasta jotain ovat kyllä huvittavaa sakkia. Se, että olette lukeneet pari hassua "auta itseäsi"-opasta ja vähän tutkiskellut ihmisten toimintaa ei silti tee teistä ammattilaisia.

[/quote]

Ensinnäkään en ole väittänyt olevani ammattilainen. Olen sanonut päinvastaista. Toisekseen sinä, trolli, et tiedä minun perehtyneisyydestäni yhtään mitään.

Minulle alkaa olla sinänsä yhdentekevää, mitä sinä mistäkin ajattelet. Olet ylimielinen, aggressiivinen, epäkohtelias ja suoraan sanottuna hivenen yksinkertainen öykkäri, ja sellaisten kanssa keskusteleminen on yhtä hyödyllistä ja hauskaa kuin ananaksen antaminen ahteriin.

Vierailija
44/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjustahan paistaa narsismi läpi. Kyseessä on win-win-tilanne molemmille osapuolille. Analisoitava saa ensin kertoa itsestään jossa voi korostaa omaa egoaan ja sen jälkeen vielä nauttia, kun toinen analiseeraa hänen kertomansa perusteella (sen perusteella mitä halutaan kertoa) kyseistä ihmistä.

Analisoija taas saa arvostusta ja kiitosta ja voi tuntea olevansa ylistetty, edes sen hetken aikaa.

Vierailija
45/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:49"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:43"][quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:07"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Ensinnäkään en ole väittänyt olevani ammattilainen. Olen sanonut päinvastaista. Toisekseen sinä, trolli, et tiedä minun perehtyneisyydestäni yhtään mitään.

Minulle alkaa olla sinänsä yhdentekevää, mitä sinä mistäkin ajattelet. Olet ylimielinen, aggressiivinen, epäkohtelias ja suoraan sanottuna hivenen yksinkertainen öykkäri, ja sellaisten kanssa keskusteleminen on yhtä hyödyllistä ja hauskaa kuin ananaksen antaminen ahteriin.

[/quote]

Jotkut saattavat toki nauttia ananaksesta ahterissa. Makuasioita sanoi entinen missi kun muniaan nuoli.

Vierailija
46/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimin silloin tällöin valokuvamallina, mutta olen mielestäni ruma. Olen psykologi ja kuvittelen voivani auttaa muita, vaikka minulla on itselläni huono itsetunto. Olen hyvä lasten kanssa ja olen sellainen jolta kysytään aina neuvoa kaikessa.

Menin lyhyen seurustelun jälkeen naimisiin 18 vuotiaana itseäni 2 kertaa vanhemman miehen kanssa ja liittomme on onnellinen. Meillä on 2 yhteistä lasta, mieheni lapsi edellisestä suhteesta kuoli juuri ennen kuin tapasimme. Tapasin mieheni niin, että hän kaatu kännissä päälleni, sanoi aikovansa tappaa itsensä ja oksensi syliini, joten vein hänet kotiini. Aamulla hän kosi minua, minä kieltäydyin.

Vierailija
47/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 14:51"]Tästä ketjustahan paistaa narsismi läpi. Kyseessä on win-win-tilanne molemmille osapuolille. Analisoitava saa ensin kertoa itsestään jossa voi korostaa omaa egoaan ja sen jälkeen vielä nauttia, kun toinen analiseeraa hänen kertomansa perusteella (sen perusteella mitä halutaan kertoa) kyseistä ihmistä.

Analisoija taas saa arvostusta ja kiitosta ja voi tuntea olevansa ylistetty, edes sen hetken aikaa.

[/quote]

Olet ammattipaheksuja, tapaat kritisoida kaikkea ja kaikkia. Natkutat ja naputat aiheesta kuin aiheesta. Et arvosta erityisemmin keskustelua, et ainakaan sellaista, jossa ihmiset kertovat ongelmistaan. Sinusta ihmisten tulisi pitää omat asiat ominaan, etkä toimi mielelläsi kenenkään olkapäänä. Et voi sietää heikkoutta ihmisissä. Patoat tunteesi.

Vierailija
48/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 33- vuotias nainen. Tällä hetkellä äitiyslomalla kahden lapsen kanssa. Opiskelen iltaisin kieliä, ensiapua yms. Silloin tällöin mieheni kanssa vietämme ns. treffi-iltoja kotona ja joskus pääsemme jonnekin kahdestaan esim. pelaamaan tennistä tai ravintolaan syömään.

Tällä hetkellä olen onnellinen tästä elämäntilanteestani. Tuntuu, että viimeinkin kaikki on todella hyvin :)

Vierailija
49/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lukemisesta ja kahlaan viikottain useita kirjoja läpi.

Minulla on paljon ystäviä ja luon helposti kontakteja uusiin ihmisiin.

En ole koskaan seurustellut, enkä suudellut ketään, vaikka olen 20v.

Pukeudun naisellisesti mutta välillä pelkään näyttäväni tyrkyltä. Hameet aina n. polveen asti, puolipitkähihainen paita.

En pidä epäonnistumisista.

Olen tavallisen näköinen, vaaleahiuksinen ja sinisilmäinen. En ole koskaan värjännyt hiuksiani.

Vierailija
50/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen teini-ikäinen tyttö, kärsin iho-ongelmista ja vihaan itseäni ja elämääni. Rakastan vanhempiani, mutta en kunnioita heitä enkä varsinkaan isääni. Käyn lukiota ja pidän kaikesta kauniista. Kirjat ovat elämäni valopilkku.

Vierailija
51/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45- vuotias nainen. Eronnut, nyt avoliitossa.Kaksi aikuista poikaa.Elän elämääni päivän kerrallaan,muistellen vanhoja ja uusia kokemuksia kaipailen.

Vierailija
52/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen, vähän vaikeasta perheestä, koulut kesken. Vietän paljon aikaa netissä, en jaksa tarttua oikeisiin asioihin. Minua kuitenkin kiinnostaisi lukea kieliä ja matkustaa maailmalla.

Vierailija
53/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up, missäs analyysi? :)

Vierailija
54/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
55/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulen jatkoksi jos vielä jatkat

kirjoittelen huvikseni avlle fiktiivisissä rooleissa silloin tällöin "trolleja" tai provoaloituksia jotka hyvinkin voisivat olla oikeasti olemassa. välillä kukaan ei tunnu kyseenalaistavan aloituksiani minkä vuoksi olen vähän pettynyt ja toisaalta myhäilen itsekseni. teen niistä ehkä liian todentuntuisia. vaihtelen myös kirjoitustyyliäni. toivon etten loukkaa ketään ainakaan pahasti. uskon että joskus keskustelun aloittaminen "eri persoonalla" saattaa saada lukijat käsittelemään asioita omassa elämässään. jos kerron jotakin oikeasta elämästäni sitä ollaan herkästi luulemassa trolliksi. kaipa se todellisuus on tarua ihmeellisempää...

Vierailija
56/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

164 cm ja 53 kg, lähikauppa 13 km päässä, en ole äitini kanssa tekemisissä.

Vierailija
57/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:04"]

Kerro itsestäsi sen verran kuin haluat ja teen analyysin sinusta sen perusteella.

[/quote]
Analysoin sinut: et uskalla katsoa omaan peiliisi. Tunget siksi nokkasi muiden elämään.

Vierailija
58/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan epätoivoinen juuri nyt, kun sopivaa tapettia ei tahdo löytyä. Pitänee alkaa ruuanlaittoon kuitenkin, vaikka remontti on kesken. Haluaisin saada kaikki pian tehdyksi ja kodin edes suunnilleen järjestykseen, ettei lasten tarvitse koko ajan varoa jotain.

Vierailija
59/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 30 vuotta, minulla on kolme ihanaa lasta ja aviomies. Olen hyvin koulutettu ja nautin työstäni. Rakastan lukemista ja urheilua. Olen matkustellut paljon nuoruudessa vanhempieni ja sisarusteni kanssa. Minulla on n. 5 erittäin tärkeää ystävää ja sitten on niitä hyviä kavereita. Minun kaksossiskoni on paras ystäväni ja ihana ihminen. Olen myös hyvissä väleissä pikkuveljeeni ja isosiskoon ja -veljeen. Vanhempani ovat mukavasti osa minun ja lasteni elämää. Olen aika tyytyväinen elämääni. :)

Vierailija
60/166 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 16:16"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:04"]Kerro itsestäsi sen verran kuin haluat ja teen analyysin sinusta sen perusteella.

[/quote]

Analysoin sinut: et uskalla katsoa omaan peiliisi. Tunget siksi nokkasi muiden elämään.

[/quote]

En tunge nokkaani kenenkään asioihin. Ei kenenkään ole pakko vastata tähän ketjuun, mutta tarjoan mielelläni pienen analyysin, jos sellaista pyydetään. Itseäni olen analysoinut koko ikäni ja sitä ovat myös ammattilaiset tehneet puolestani vuosikaudet. Sinun analyysisi ei siis osunut kohdalleen.