Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävän naispuolinen kaveri liian tuttavallinen

Vierailija
27.05.2024 |

Tämä kaveri viestittelee poikaystävälleni jatkuvasti ja pyytää häntä erilaisiin aktiviteetteihin, kuten frisbeegolfiin, padeliin, jne. Minua ei ole kutsuttu mukaan. Olivat kavereita ennen kuin aloimme seurustelemaan ja se on ihan ok. Mutta ei ole ok, että kaveri ei kykene ottamaan huomioon sitä, että minä olen kuvioissa nykyisin. Hän kohtelee minua kuin ilmaa, ei ole kiinnostunut tutustumaan minuun lainkaan. Jos vaikka jossain satutaan näkemään niin, että olen poikaystäväni kanssa, niin ei puhu minulle mitään, vaan pelkästään poikaystävälleni. Tulee halailemaan poikaystävääni, hihittelee ja koskettelee esim. olkapäille, käsiin, joskus pörröttää tämä tukkaa, jne. Todella ärsyttävää ja epäkohteliasta.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa että kaveri on ihastunut poikaystävääsi. Sulla on kilpailija.

Vierailija
2/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei poikaystäväsi laita stoppia kaverin touhuille? Jos tätä on jatkunut jo jonkin aikaa, niin poikaystäväsi taitaa nauttia tilanteesta, siis että saa huomiota sekä sinulta että tältä naispuolista kaverilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudut nyt kilpailemaan poikaystävästäsi tätä naista vastaan. Kumpi teistä on kauniimpi?

Vierailija
4/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta ei ole ok, että kaveri ei kykene ottamaan huomioon sitä, että minä olen kuvioissa nykyisin. Hän kohtelee minua kuin ilmaa, ei ole kiinnostunut tutustumaan minuun lainkaan."

Älä missään nimessä ulkoista vastuuta tästä tuolle kaverille. Ymmärräthän että hän ei ole vastuussa teidän suhteesta vaan poikaystäväsi ja sinä olette.

Tee poikaystävälle kristallinkirkkaaksi, että ystävyydessä on piirteitä jotka häiritsevät ja ovat epäkunnioittavia sinua kohtaan. Jos mitään ei tapahdu ja meno jatkuu, niin ainakin tiedät millä sijalla olet hänen elämässään.

Vierailija
5/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heivaa se jätkä mäkeen! Jos on jo tässä vaiheessa (oletan että suhde melko tuore) tollasta meininkiä, niin mitä se on myöhemmin? Joko on ihan daiju jätkä tai sitten hän haluaa roikottaa sitä kaveriakin ikään kuin vaihtoehtona, jos sun kanssa ei suju. Mutta kyllä se kaveri on kuvailemasi käytöksen perusteella kiinnostunut poikaystävästäsi ja tekee sen myös sulle täysin selväksi. Ehkä ei ollut uskaltanut tehdä aloitetta ja kun aloitte seurustelemaan, niin nyt on sitten agressiivinen vaihe päällä.

Vierailija
6/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo käpälöiminen kertoo mistä on kysymys. Vai kuinka usein hipelöitte samaa sukupuolta olevia ystäviänne? Yleensä voidaan halata jos nähdään pitkästä aikaa, mutta that's it. Jos asian esille nostaminen poikaystävän kanssa tuntuu hankalalta, voi lähestyä tältä kulmalta. Kysyä että onko poikaystävä huomannut että tämä ystävä käpälöi vain häntä, ei esim naispuolisia ystäviä. 

Vierailija
7/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyri sinä vähän hanakammin ottamaan kontaktia tähän ystävään, katso silmiin, kysy kuulumisia, esitä kiinnostunutta, tee selväksi, että olet paikalla. Ei sun ole pakko olla seinäruusuna, oot itse vastuussa myös omasta roolistasi. Ja voithan sinäkin vähän "roikkua" poikaystävässä.

Siinä, että he viettävät aikaa kahdestaan, ei toisaalta ole mitään pahaa tai väärää, jos rajat vaan pysyy. Ja voithan sä niihinkin aktiviteetteihin (kuten frisbeegolfiin) tarjoutua lähtemään mukaan ja katsoa, mitä se herättää poikkiksessa. Ehkä jopa nostaa kissan pöydälle, jos tilanne sallii. 

Vierailija
8/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia naisia on todella paljon. Kuvittelevat omistavansa kaikki miehet tai että ne kaikki miehet olisivat niihin ihan lääpällään, vaikka olisivat minkalaisia riivinrautoja tahansa (ja yleensä ovatkin). Tuo kun vaan on jo seksuaalista ahdistelua, jos kosketellaan ja pörrötetään tukkaa ym. Mun miesystävä ei voi sietää sitä että esim yksi nainen koskettelee häntä aina tavatessaan, työntää rintojaan syliin ym. Sanoi, että laittaa kohta lähetysmiskieltohakemuksen menemään jos nainen ei lopeta koskettelua. Ei kaikki miehetkään siis pidä koskettelusta. Terveisiä sille riivinraudalle sinne Mäntsälän suuntaan.

Vierailija
9/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki itsetunto ja selkäranka. Sen jälkeen PUHU NIIDEN ASIANOMAISTEN KANSSA äläkä kitise täällä

Vierailija
10/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa pitää poikaystävä tyytyväisenä, koska kohta sinulla ei ole enää poikaystävää. Osoita miehellesi, että olet sitä hänen kaveriaan parempi.

Vierailija
11/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin voi olla että jos poikaystävälläsi on vaihtunut naiset tiuhaan, niin tämä kaveri ei vaan ota vakavasti "taas yhtä naisystävää, kohta eroaa varmaan niinkun ennenkin". 

Voi myös testata sinua tuolla lähentelyllä. 

Vierailija
12/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kundikaveri käy tod.näk. nussiis sitä muijaa, ainakin silloin tällöin.

Vierailija
13/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse yrittänyt ystävystyä tuon naisen kanssa? Ja tuo kiinnostuneen esittäminen ei ole hyvä ohje, itse ainakin aistin epäaitouden enkä halua olla kyseisten henkilöiden kanssa tekemisissä.

Vierailija
14/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole ikävä näitä kerta kaikkisen turhauttavia parisuhdedraamoja, kun miehellä ei ole pienintäkään käsitystä miten käyttäydytään puolisoa kunnioittavasti. Sitten pitää miehelle kuin pikkulapselle juurta jaksain selittää ja perustella miksi ei voi paistatella joka ikisen ulkopuolisen naisen huomiossa, ja silloinkin vain itse tulee leimatuksi mustasukkaiseksi hulluksi eikä mies suostu tajuamaan. Harmillinen tilanne ap:llä. Mun mielestä mies vaihtoon, vain tämän kerrotun perusteella.

Vierailija
15/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikäähän oli jo 15v. Ei pidä vielä liian vakavasti ottaa.

Vierailija
16/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan. Kun kysyt asiasta poikaystävältäsi hän sanoo, että tämä tyttö on käytännössä hänen siskonsa...

Vierailija
17/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo akkojen mustasukkaisuus ja miehen omistushalu on sairasta. No ainakin naiset alkaa pikkuhiljaa tajuamaan miksi mies ja nainen ei voi olla ystäviä kun miehen puoliso (nainen) kieltää sen ystävyyden kun ei itse ole kutsuttuna kyttäämään miestä 

Vierailija
18/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt outoa käytöstä siltä pojalta. Ja toisaalta myös koko kombinaatio tuntuu oudolta. Ettekö puhu kumppanisi kanssa lainkaan siitä miltä toisesta tuntuu?

Vierailija
19/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minua ei ole kutsuttu mukaan." Miksi teidän tarvitsisi tehdä miehen kanssa kaikki yhdessä? Veikkaan, että vietätte paljon aikaa jo muutenkin toistenne kanssa.

Kannattaa yrittää saada mustasukkaisuus kuriin. Toista ihmistä ei voi hallita, jos universumi haluaa teidän eroavan, niin ei sitä pysty yksittäinen ihminen estämään. Pyri pääsemään irti kontrollin tarpeesta.

Vierailija
20/53 |
27.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, miks poikaystävä ei ottaisi välillä sinua mukaan!?