Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsiperheet eivät kuulu julkisiin tiloihin.

Vierailija
14.06.2014 |

Te, holtittomasti lisääntyvät norsut voitte jäädä rääkyvien pentujenne kanssa kotiin. Nyt meni hermo.

Olen niin kyllästynyt näihin kirkuviin penskoihin, joita sikiää joka kulmalta. Missä sitten ikinä oletkin, niin AINA nämä laumat ilmestyvät kiljumaan. Ruokakaupassa, elokuvissa, kirjastossa, torilla.

Te perheenäidit. Yrittäkää nyt opetella se yksinkertainen tosiasia, etteivät lapset kuulu ruokakauppaan pudottelemaan tavaroita hyllyltä, juoksemaan ihmisiä päin ja näpistelemään tavaraa. Teillä on nyt tasan yksi vaihtoehto: jäädä kotiin ja kasvattaa ne mukulanne, jottei yhteiskunnan tarvitse kärsiä niistä. Vielä helpompaa tietysti olisi, jos ette lisääntyisi, mutta PYSYKÄÄ NYT POISSA MEIDÄN TYÖSSÄKÄYVIEN, KUNNIALLISTEN ELÄTTÄJIENNE TIELTÄ.

Ehdottaisin myös tällaista järjestelyä: lapsiperheet voivat palkata oman kaupassakävijän, joka hoitaa perheen asioita katraan opetellessa käytöstapoja. Kuluja siitä tietysti tuleekin, mutta ei koske meitä muita. Itsepähän ne maailmaan puskitte.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! Sinussa on kirjoitustaitoa ja pontentiaalia provoilijaksi. Pidän tyylistäsi ja sait väen hienosti ärsytettyä. Annan 4/5.

Varo silti liikaa kohdeärsytettävien (=tässä tapauksessa perheenäitien) liikaa haukkumista. Norsuksi mollaaminen heti ensimmäisessä lauseessa voi paljastaa sinut provoksi melkein heti kokeneemmalle silmälle. Silti paikkasit hienosti loppuosassa, ja sait jopa uskoteltua muutamalle mammalle olleesi tosissasi.

Vältä jatkossa kuluneita aiheita, kuten läskejä ja "kaupassa nähtyä"- tilanteita.

Sinusta tulee vielä hyvä provoilija!

Terkut kokeneelta provonkirjoittajalta

Vierailija
22/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP yrittää varmaankin sanoa, että maalaisjärkeä voisi toki yrittää välillä käyttää, ilmaisutapa vain oli turhan hyökkäävä.

Olen siinä mielessä AP:n kanssa samaa mieltä, että esim. pitkän työ- ja tarhapäivän jälkeen ei ehkä kattaisi viedä väsyneitä ja nälkäisiä lapsia mukanaan ruokakauppaan, vaan toinen vanhempi voisi viettää sen ajan lasten kanssa rauhassa kotona kun toinen tekee ostokset.

Kun itse olin pieni, en muista olleeni ruokakaupassa läheskään aina, vaan toinen vanhempi hoiti kauppareissun yksin, koska se oli niin paljon nopeampaa ja helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP itse työskentelee jos nyt edes työskentelee matalapalkkaisessa suorittavantason hommissa ja on siitä katkeroitunut. Katsos kun niillä mammoilla on yleensä miehet, jotka voivat jopa tienata niin paljon, että sillä elättää useita. En oleta, että AP:n vähäisillä lahjoilla tätä tajutaan.

Vierailija
24/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:24"]AP yrittää varmaankin sanoa, että maalaisjärkeä voisi toki yrittää välillä käyttää, ilmaisutapa vain oli turhan hyökkäävä.

Olen siinä mielessä AP:n kanssa samaa mieltä, että esim. pitkän työ- ja tarhapäivän jälkeen ei ehkä kattaisi viedä väsyneitä ja nälkäisiä lapsia mukanaan ruokakauppaan, vaan toinen vanhempi voisi viettää sen ajan lasten kanssa rauhassa kotona kun toinen tekee ostokset.

Kun itse olin pieni, en muista olleeni ruokakaupassa läheskään aina, vaan toinen vanhempi hoiti kauppareissun yksin, koska se oli niin paljon nopeampaa ja helpompaa.

[/quote]

Komppi tälle!

Vierailija
25/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:18"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:09"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:06"]

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:02"]

Hoh hoijaa nyt taas.

Provo mikä provo.

[/quote]

Toki on, mutta pakko sinunkin myöntää, että hyvin uppoaa tämäkin av-ämmiin. Eli sanoisin, että kohtalaisen onnistunut, jos katsoo miten hyvin täällä kiehutaan.

[/quote]

Pitäiskö tämmöisen kyhäelmän kiehuttaa? Koska voin odottaa ärsyyntymisen tunteen heräävävn?

[/quote]

Luepas ketju läpi. Aika monella se on herännyt. Olet ilmeisesti jotenkin vajaa, kun ei vittuilu vituta.

[/quote]

Mä silmäilin, ja totesin, että huumorillahan moni tähän suhtautuu. Miksi mun pitäisi vittuuntua jostain provosta?

Vierailija
26/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:24"]AP yrittää varmaankin sanoa, että maalaisjärkeä voisi toki yrittää välillä käyttää, ilmaisutapa vain oli turhan hyökkäävä.

[/quote]

Kultaseni. Arvioni ap:n provosta oli 4/5. Loput voit päätellä itse.

T. Se sama kokenut provoaja

Vierailija
27/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 11:26"]

[/quote]

Kultaseni. Arvioni ap:n provosta oli 4/5. Loput voit päätellä itse.

T. Se sama kokenut provoaja

[/quote]

Mä en kyllä antaisi noin korkeita pisteitä. Ihan liian aggressiivinen. Paitsi jos tarkoituksena paljastua heti provoksi.

Vierailija
28/28 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ku ne sun rumat lapset[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 10:56"]

En tosiaan arvannut, että ärsyynnyt ulkomuodostani noin paljon :) huomasin kyllä katseesi kaupassa ja miten tyrmistyit kun tajusit että minulla on vieläpä lapsiakin! Kuule, se on ihan mahdollista olla hoikka ja treenattu vaikka olisi synnyttänyt. Sinua neuvoisin olemaan ostamatta sitä roskaruokaa mitä kärrystäsi pursusi, niin ehkä pääset eroon vararavinnostasi.

Muille siis tiedoksi, että ap:ta ei ärsyttäneet lapset kaupassa, vaan heidän hyvännäköinen äitinsä.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi