Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako tähän aikaan tiskata? Vai olenko wt?

Vierailija
14.06.2014 |

??????

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 01:31"]

Nyt puhuttiin tiskaamisesta. Yötöistä tullessa saa tietenkin käydä suihkussa ja öisin käydä vessassa. Nyt puhuttiin asioista, jotka voi ja pitää tehdä päivisin.

[/quote]

Mulla on ensi viikolla päivä, jolloin olen 13-23 töissä, eli päivällä ei voi tiskata. Tiskaisin yöllä jos pitäisi. Onnea on moderni tiskikone. Mutta jos ei olisi... ei täällä onneksi kuulu mitkään äänet mihinkään, tai sitten meidän naapurit ovat kaikki superhiljaisia.

Vierailija
22/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko todella välttämätöntä tiskata joka ikinen päivä. Ja on sitä päiväaikaa ennen töitä, jos on niin pakko toteuttaa tiskausoikeuttan. Tiskikoneen suurin meteli muuten tulee vesihanojen suhinasta ja viemärin lorinasta, ja vettä tarvitsee moderneinkin tiskari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai käsin tiskaamisesta lähde niin kova ääni,että naapurit häiriintyvät?

Jos puhutaan tiskikoneesta,niin ei tietenkään hiljaisuuden aikana tehdä meluisia kotitöitä,oteta pitkiä suihkuja jne.Ei kotityöt yleensä niin kiireellisiä ole,etteikö päiväsaikaan ehtisi tehdä :)

Vierailija
24/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jos äänet ei kuulu naapuriin. Esim. meillä on niin hyvät äänieristeet, että voin tiskata yöllä. Käsin, ei mahdu tiskikone. Oon kysynyt päivällä naapureilta kuuluuko meiltä ääniä tiskauksesta tai suihkusta tmd. Kuulemma ei kuulu kuin vähän se, jos siivouksen yhteydessä siirrän sohvaa ja sänkyä. Ei kuulemma haittaa jos tiskaan yöllä, koska äänet ei kuulu naapureille heidän mukaansa. Mun keittiö on tosin kätevästi huoneessa jonka kahdella puolella on piha, yhdellä kylppäri ja yhdellä mun makuuhuone. Teen töitä usein yöllä ja nukun päivällä, joskus ne asiatkin on tiskattava. Monesti tiskaan joskus kello 1 yöllä ennen töihin lähtöä.

Onneksi on hyvät eristeet, naapurit ei häiriinny mun yökukkumisesta jota harrastan myös lomilla ja mä en häiriinny näiden päiväeläinten elämästä.:) Meillä myös on onneksi sellaiset välit, että jos joku älämölöää siitä voi ja pitää käydä sanomassa niin asiaa osaa hiljaisuuden aikana välttää.

Vierailija
25/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm. meillä on kerrostalossa ilmeisen hyvä äänieristys, koska useampikin naapurustossa on kertonut pistävänsä tiskikoneen käyntiin illalla nukkumaan mennessään, minäkin teen joskus samoin. ei ole koskaan kuulunut naapureista mitään, enkä usko, että meidän 44 dB:n tiskikoneestakaan mitään kuuluu.

Vierailija
26/26 |
14.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.06.2014 klo 03:14"]

hmm. meillä on kerrostalossa ilmeisen hyvä äänieristys, koska useampikin naapurustossa on kertonut pistävänsä tiskikoneen käyntiin illalla nukkumaan mennessään, minäkin teen joskus samoin. ei ole koskaan kuulunut naapureista mitään, enkä usko, että meidän 44 dB:n tiskikoneestakaan mitään kuuluu.

[/quote]

Sama homma täällä. Ei täällä oikein mitkään muutkaan äänet kuulu.

Niin ja asutaan 60-70-luvun vaihteessa rakennettussa kerrostalossa.