Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lidlin myymälöiden tasoero

Vierailija
26.06.2014 |

Olen muutamaan otteeseen tällä palstalla osallistunut Lidl-aiheiseen keskusteluun ihmetellen mitä ihmiset sieltä saavat ostettua. Itse Lidlissä käydessäni on pitänyt sen jälkeen käydä täydentämässä ostokset jossain muussa ruokakaupassa.

Nyt kuitenkin kävin lomalla ohiajaessani Saarijärvellä Lidlissä ja tasoero oli valtava! Siis siellähän oli oikeasti tilaa ja valikoima aivan eri luokkaa kuin täällä etelämmässä! Oman kuntani Lidlissä on vähän väliä maitohylly ja lihapuoli lähes tyhjillään. Eli ihmiset kun väittelevät siitä, löytyykö Lidlistä mitään vai ei, voikin johtua ihan myymäläkohtaisita eroista. Jos täältäpäin löytyisi yhtä tasokas Lidl, niin en muualla enää kävisikään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mä olen huomannut. Omassa "lähi"lidlissä on valikoima todella huonoa, paistopisteen tuotteet paljon huonompia ja ne loppuvat nopeammin. Asiakkaatkin näyttävät hieman enemmän huono-osaisimmilta. Nyt olen käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti kahdessa muussa Lidlissä ja ymmärrän miksi ihmiset käyvät niissä kaupoissa. Valikoima ihan eri, kuulemma jopa paistopisteen uunitkin ovat joissakin kaupoippa parempia.

Vierailija
2/3 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Berliinissä kävin todella kämäisessä Lidlissä, todella pieni ja surkea valikoima. Tosin siellä myytiin myös mm. viiniä ja viinoja toisin kuin Suomessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 13:37"]Samaa mä olen huomannut. Omassa "lähi"lidlissä on valikoima todella huonoa, paistopisteen tuotteet paljon huonompia ja ne loppuvat nopeammin. Asiakkaatkin näyttävät hieman enemmän huono-osaisimmilta. Nyt olen käynyt epäsäännöllisen säännöllisesti kahdessa muussa Lidlissä ja ymmärrän miksi ihmiset käyvät niissä kaupoissa. Valikoima ihan eri, kuulemma jopa paistopisteen uunitkin ovat joissakin kaupoippa parempia.

[/quote]Meidän Lidlissä ei edes ole sitä paistopistettä. Ja juuri paistopisteen tuotteita moni kehuu. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän