Suomi24-treffit yhtä tyhjän kanssa
Kokeilin pitkästä aikaa nettideittailua tuossa ilmeisesti tunnetuimmassa ja isoimmassa paikassa eli Suomi24:n Treffeissä. Laitoin kolme edustavaa kuvaa itsestäni, 8-rivisen profiilitekstin ja ihannekumppanille ei hirveästi vaatimuksia: ikä +/- viisi vuotta oma ikäni, asuinalue maakunnan tarkkuudella ja ruumiinrakennetoiveita peräti kolme siitä listasta.
Viikon aikana
käyntejä profiilissani: 12
vastaanotettuja viestejä: 1 ("kiitos mutta ei kiitos")
kirjoitettuja viestejä: 24 eri käyttäjälle (kullekin yksi)
Mielenkiintoista on, että puolet viestini saaneista ei käynyt edes katsomassa profiiliani.
=> Täytynee kokeilla jotain muuta keinoa tavata uusia ihmisiä.
Kommentit (5)
Minkä ikäinen olet?
Itse olen tuolla palstalla (olen 41v) ja onhan siellä hiljaista. Vielä hiljaisempaa tosin on ollut muilla kokeilemillani trefipalstoilla, myös maksullisilla. Kesäaika on vielä hiljaisempaa kuin muuten. Minä tosin olen saanut suurimpaan osaan lähettämistäni viesteistä vastauksen, vaikkei ne sitten sen pitemppälle olekaan kantaneet. Kuvaa minulla ei ole profiilissani.
Mulla kävi tuuri, pitkän aikaa siellä "heiluin" ja sitten kun olin jo lopen kyllästynyt koko touhuun yksi flirttiklikkaus tuotti mukavan viestin ja sillä tiellä ollaan. Nyt oma talo, vauva ja ensi kesänä naimisiin <3 >:) Toivoa ei siis kannata menettää :D
Kokeile jotain toista treffipaikkaa. Jos vaikka tuonne on sattumalta päätyneet kaikki kusipäät jostain mystisestä syystä. Kokeile, josko saisit profiilitekstistäsi kirjoitettua mielenkiintoisemman ilman, että suoranaisesti valehtelet.
Tässähän nyt ei ole koko keskustelussa mitään järkeä, kun ei tiedetä sun sukupuolta. Jos olet mies, niin olet saanut jo yllättävän paljon huomiota, kun puolet viestin saaneista kuitenkin kävivät katsomassa profiiliasi.
Todella outoa, jos olet nainen. Täysin normaalia, jos olet mies. Miehenä treffelleikkin pääsy voi netissä vaatia kuukausienkin yritystä, jos ei ole erityisen komea tai onnistu antamaan itsestään varakasta tai erityisen tyylikästä kuvaa.