Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen iskuyrityksen torjuminen

Vierailija
21.06.2021 |

Miten se tehdään niin, ettei mies raivostu, ala h*rittelemaan, tivaamaan selitystä tai käyttäytymään uhkaavasti?
Olen nuori ja ihan nätti blondi, ja aika usein miehet lähestyvät minua.
Eikä siinä mitään, kyllä minulle jutella saa, mutta kun ilmaisen ystävällisesti etten ole kiinnostunut niin alkaa joku edellä mainituista.

Kohta en uskalla puhua miehille enää ollenkaan, kun pelkään niin kovin sitä reaktiota mikä tulee kun en ole kiinnostunut. Vaikka ilmaisen sen aina mahdollisimman kohteliaasti ja hymyillen.

Kommentit (106)

Vierailija
101/106 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?

Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.

Vierailija
102/106 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, ja en ole koskaan ymmärtänyt tyyppejä jotka jää vänkäämään, kun nainen sanoo ei kiinnosta. Miten sellainen voisi koskaan toimia, ja haluaisiko joku muka saada yöseuraa ihmisestä jota sun seura ei oikeasti huvita? Joskus olen joutunut sanomaan liian humalaiselle kaverille, että anna jo olla, mutta onneksi kaveripiirissä on alkanut jo levitä se tapa että on "coolimpaa" tosiaan kohteliaasti jättää nainen rauhaan ja toivottaa hyvät illat, jos häntä ei kiinnosta.

Kiitos, että sanot kaverillekin näin, jos jää jankkaamaan! :) Tää on tosi arvokasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/106 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän takia pääosa naisista on naama norsunviduralla jatkuvasti. Jotta kuppaset kuolaavat ukot pysyy kaukana

Vierailija
104/106 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ignooraa hyvällä omatunnolla äläkä hymyile.

"Ignooraa". Huoh.... 

Vierailija
105/106 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän takia pääosa naisista on naama norsunviduralla jatkuvasti. Jotta kuppaset kuolaavat ukot pysyy kaukana

Aiheuttaako syfilis kuolaamista? 

Vierailija
106/106 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähimmällä pääset, kun sanot heti alkuun, että odottelet poikaystävääsi tulevaksi paikalle. Tunge se tieto jo ekaan pariin lauseeseen, vaikka ei kysytäkään. Voit sanoa että "sori mulla on nyt vähän kiire, pitää lähettää yksi viesti ennen kun mun poikaystävä tulee tähän tapaa mua". Tällöin heikollakin itsetunnolla varustettu mies voi jäädä kuvittelemaan, että häntä ei ole varsinaisesti torjuttu, vaan että olet vain varattu. Ehkä poikaystävä on tulossa vieläpä kuntosalilta...? ;) Tehostaa vaikutusta. Vanhemmat miehet kyllä tietävät että tätä tekosyytä käytetään paljon, mutta se ei silti vähennä sen tehoa, koska koskaan ei voi tietää milloin tämä on totta ja milloin ei.

Huom. älä luota kommunikaatiossasi äänensävyihin ja kohteliaisiin vihjeisiin. Yllättävän iso osa miehistä ei huomaa näitä. Ja jos joku on humalassa, tai erityisen toiveikas, niin sitten ei ainakaan huomaa. Obsessoitunut tyyppi voi kuvitella että joku on "antanut merkkejä" siitä että on heistä kiinnostunut, vaikka olet ollut aivan peruskohtelias vaikka työn puolesta, eikä antanut ainoatakaan merkkiä kiinnostuksesta. Mielikuvitus alkaa heillä laukkaamaan, kun oma obsessio on kova.

Kannattaa muistaa myös, että vaikka epäkohteliaisuus tuntuu ehkä susta hankalalta, niin sulla on täysi oikeus esim. lähteä paikalta sanomatta sanaakaan. Etenkin jos kyseessä sekava tai ahdistava tyyppi. Voit myös sanoa esim. että "Oota vähän, mun pitää käydä tekee yks juttu", lähteä paikalta ja olla palaamatta.

Voit toki käyttää myös oveliampiakin keinoja. Esim. kysy mitä pronominejä hän käyttää itsestään. Ja kerro omat pronominit. Jos mies ei tiedä mistä kyse, ala valistamaan häntä pronominien tärkeydestä ja transoikeuksista. Tai kysy heti alkuun onko hän vegaani, ja että deittailet vain vegaaneja. Todennäköisesti tällaiset maanvaivat inhoavat sua jos sanot näin. (Mutta voivat jäädä myös jankkaamaan ennen kuin lähtevät paikalta.)

Tai kysy mikä miehen astrologinen merkki on, ja sano että sulle ei kelpaa se merkki ja perustele jollain keksityllä syyllä miksi ei, ikään kuin olisit astrologiahullu. Voit jopa sanoa että venus on tällä hetkellä marsissa tms. eli kaikki miehet mitä tapaat on tuomittu just nyt epäonnistumaan suhteiden osalta. Ja sano että ehdottomasti uskot kaikkeen mitä astrologiassa sanotaan. Jos sulta siis löytyy näin paljon pokeria, pitäisi olla aika tehokasta.

Tottakai ideaalimaailmassa sitä voisi joka tilanteessa sanoa suoraan ettei kiinnosta, mutta se on itsellesi rankempi tie kuin valehtelu. Ja ehkä miehellekin. Ja onhan tässä sekin puoli, että jonkun tuntemattoman lähestyminen on tosi pelottavaa, ja se että sille jää parempi fiilis itsestään ei ehkä ole keneltäkään pois.