Miehen iskuyrityksen torjuminen
Miten se tehdään niin, ettei mies raivostu, ala h*rittelemaan, tivaamaan selitystä tai käyttäytymään uhkaavasti?
Olen nuori ja ihan nätti blondi, ja aika usein miehet lähestyvät minua.
Eikä siinä mitään, kyllä minulle jutella saa, mutta kun ilmaisen ystävällisesti etten ole kiinnostunut niin alkaa joku edellä mainituista.
Kohta en uskalla puhua miehille enää ollenkaan, kun pelkään niin kovin sitä reaktiota mikä tulee kun en ole kiinnostunut. Vaikka ilmaisen sen aina mahdollisimman kohteliaasti ja hymyillen.
Kommentit (106)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hienot miesten vihaamiset heti viikon alkuun. eli kaikki miehet taas huorittelee ja käy käsiksi?
haistakaa nyt lehmät pitkä paska. olette mielenvikaisia. ihan oikeasti olette
Ja sinä sika et osaa edes lukea.
Noh noh, tuo viimeinen nyt oli aika ilkeästi sanottu. Sioista nimittäin 😉
Kännykkä taskusta ja katse kännykkään. Eiköhän tuosta tyhmempikin tajua.
Vierailija kirjoitti:
Kännykkä taskusta ja katse kännykkään. Eiköhän tuosta tyhmempikin tajua.
Ei välttämättä. Kokeilin tuota keinoa baarissa monesti mutta sitten alkoi kyseleminen: "Mitäs sieltä löytyy tähän aikaan yöstä" jne.
Itse olen sellainen mies, joka saattaa vaan yhtäkkiä jutella niitä näitä tuntemattomille. Kyseessä ei ole koskaan ollut mikään iskuyritys tai mitään, vaan sellasta "small talkia". Milteimpä aina nuorempana, kun olin about 18-20, naiset ei koskaan puhuneet mitään takaisin ja osasin olla hiljaa parin lauseen jälkeen..
Mietin, että mistä se johtuu ja tuostahan se ilmeisesti sitten johtuu, mutta tuolloin se vaikutti omaan itsetuntoon aika alentavasti (ei kyl aina miehetkään lähtenyt mukaan juttuun, mutta yleensä jotain puhuivat takaisin).
Nykyään töissä huvittaa jotkut nuoret naiset, jotka oikein välttää mitään kontaktia. Eivät edes sano huomenta, ilmeisesti siksi etteivät luulisi näyttäneen minulle "vihreää valoa" :D:D
He eivät kuitenkaan sitä voi tietää, etten yritä iskeä tai ole edes kiinnostunut.
Olen aina pyrkinyt olemaan ja ollutkin neutraali kaikkia kohtaan, eikä naisten iskeminen ole juurikaan kiinnostanut, vaikka naiset on aina kiinnostaneet.
Tässä tuli vain mieleen, että kyllä naisetkin osaa järjestää kohtauksen, jos mies kieltäytyy kohteliaastikin.
Vierailija kirjoitti:
Tässä tuli vain mieleen, että kyllä naisetkin osaa järjestää kohtauksen, jos mies kieltäytyy kohteliaastikin.
Haluatko avata tilannetta/tilanteita enemmän?
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei kannata olla ystävällinen. Ne tulkitsevat sen tyrkyllä olemiseksi. Kannattaa vaan sanoa että ei kiinnosta. Älä selittele miksi ei kiinnosta, älä valehtele että on poikaystävä. Sanot vain ettei kiinnosta. Sen pitää riittää, ja se ei tule koskaan riittämään jos me jatketaan sitä että valehdellaan että meillä on jo poikaystävä koska miehet kunnioittaa toisia miehiä enemmän kuin kohteenaan olevaa naista.
Sen voi jokainen testata että kannattaako olla pragmaattinen vai ideologinen noissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hienot miesten vihaamiset heti viikon alkuun. eli kaikki miehet taas huorittelee ja käy käsiksi?
haistakaa nyt lehmät pitkä paska. olette mielenvikaisia. ihan oikeasti olette
Ja sinä sika et osaa edes lukea.
minkäs väriset miehet ne käy kadulla sinuun käsiksi ja huoritelee?
Minä olen jo vanhempi nainen, että ihan kantasuomalaisethan näitä ahdistelijoita on omalla kohdalla aina olleet. Tullaan baarissa likistelemään, kouritaan takamusta, tissejä, ehdotellaan panoja ihan randomisti. Kun kieltäydyt nätisti alkaa väsyttäminen. Yleensä mikään muu ei auta kuin karata kotiin yksin. Iltahan oli jo pilalla. Usein alkaa kieltäytymisestä myös solvaaminen ja aletaan tehdä näytöstä, vedetään muita miehiä mukaan ja yritetään solvata sitä onnetonta naista, joka kehtasi kieltäytyä jonkun räkäisen kusi pään panosta. Joskus olen jopa joutunut lyömään, kun kädet ei väkisin irtoa tisseistä.
Samoja kokemuksia. Se mikä "huvittaa" eniten on se, että ensin yritetään tulla iholle, kehutaan kauniiksi ja ihanaksi ja sitten kun nainen ei lämpenekään, muuttuu hän hetkessä rumaksi, kuvottavaksi h u * r a k s i, jota kukaan ei olisi halunnutkaan. Huokaus.
Omalla käytöksellään osoittaa, että se kieltäytyminen oli oikea ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Jankkaaminen on pahinta.
Miks ei kiinnosta, ootko varattu?
-En
No miks sit ei kiinnosta?
-Koska ei kiinnosta
Esität vaikeesti tavoiteltavaa, anna mä vien sut syömään.
-Ei.
Kulti hei, miks ei kiinnosta?
-Koska ei kiinnosta.Yrjistä. Seuraavalle sanon että koska oot ruma ja haiseva mätisäkki
Jankkaaminen johtuu siitä, että miehille aina hoetaan että täytyy olla itsevarma ja määrätietoinen, kyllä se nainen siitä lopulta taipuu kun yrittää vaan sinnikkäästi. Koska nainen on niin passiivinen, miehen on tehtävä itseään voimakkaasti tykö ja kun katselee keskimääräistä baari-iltaa niin kyllä se näyttää lopulta olevan niin että ne tyrkyttäjät lopulta palkitaan, muista miehistä ei olla edes tietoisia. Ei tietenkään aina onnistu, mutta kovalla prosentilla.
Muutama kikka lisää:
- valehtele olevasi varattu
- sano, että on kiire ja anna sitkeälle jankkaajalle puhelinnumero, mutta väärä
- et ole kiinnostunut miehistä
- olet muuttamassa muualle kohta
- mun nyrkkeilijä-poikaystävä on tulossa tänne kohta :D
Ehkä elokuvista saa sellaisen käsityksen, että kun on sitkeä piirittäjä, niin siveää esittävä ujo nainen on otettu ja viimein taipuu. Siksi näitä sinnikkoja riittää. Sitten jollei onnistu, niin itsetunnollehan se käy ja törpöimmät haukkuu naista.
M24
Kerro, että olet jo sonnisen kans vakavassa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä elokuvista saa sellaisen käsityksen, että kun on sitkeä piirittäjä, niin siveää esittävä ujo nainen on otettu ja viimein taipuu. Siksi näitä sinnikkoja riittää. Sitten jollei onnistu, niin itsetunnollehan se käy ja törpöimmät haukkuu naista.
M24
Tai sitten näillä miehillä on vaan ylisuuri ego ja kuvittelevat olevansa taivaan lahjoja maailman naisille. Eihän kukaan voi sanoa täydelliselle miehelle ei!
Hauskinta kyllä, kaikki jankkaajat joihin olen itse törmännyt, ovat edustaneet kaikkea muuta kuin sitä tavoitelluinta miestyyppiä. Niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M24
Tai sitten näillä miehillä on vaan ylisuuri ego ja kuvittelevat olevansa taivaan lahjoja maailman naisille. Eihän kukaan voi sanoa täydelliselle miehelle ei!
Hauskinta kyllä, kaikki jankkaajat joihin olen itse törmännyt, ovat edustaneet kaikkea muuta kuin sitä tavoitelluinta miestyyppiä. Niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin.
Tyhjentävää retoriikkaa, pojot!
Kaikki miehethän ei suinkaan hauku naista päin näköä. Osa haukkuu naisen omille kavereilleen ja nämä alkavat kohdella naista ikävästi. Esimerkiksi työpaikan miesporukasta joku koittaa onneaan naisen suhteen, ja kun tämä ei onnistu, alkaa miesporukalla kova naisen alaspainaminen. Lapsellista ja typerää. Se iskijä, ikäänkuin pysyy ”puhtaana”, kun kaverit kostaa puolesta.
Vierailija kirjoitti:
Miehille ei kannata olla ystävällinen. Ne tulkitsevat sen tyrkyllä olemiseksi. Kannattaa vaan sanoa että ei kiinnosta. Älä selittele miksi ei kiinnosta, älä valehtele että on poikaystävä. Sanot vain ettei kiinnosta. Sen pitää riittää, ja se ei tule koskaan riittämään jos me jatketaan sitä että valehdellaan että meillä on jo poikaystävä koska miehet kunnioittaa toisia miehiä enemmän kuin kohteenaan olevaa naista.
On turha keksiä mitään olematonta poikaystävää. Ei se iskijä siitä välitä oletko varattu vai et.
Vierailija kirjoitti:
Uhkaavissa tilanteissa olen joskus valehdellut, että minulla on jo kumppani, ja en ole siksi etsimässä seuraa.
Miesten on monesti helpompi hyväksyä pakit silloin kun ne johtuvat jostain ulkoisesta tekijästä (eli naisella on jo kumppani), kuin että ne pakit johtuisivat miehestä itsestään.
Suosittelen että naiset opettelevat sanomaan nopeasti että ovat varattuja, koska se on uskottava, selkeä ja helposti perusteltava syy miksi juuri se kaveri ei kelpaa.
Itse miehenä en toki koskaan kohtaa vastaavia tilanteita, tai no pari kertaa on joku tuntematon mies ehdottanut jotain. Olen hyvin nopea sanomaa että en polta jos joku kysyy tupakkaa, sillä jos kerran en polta niin ei minulla ole tupakkaakaan. Muita päihteitä ei minulta ole kysytty, rajaa silloin tällöin on pummittu, mutta joko olen nopeasti pois tilateesta tai sanon ettei minulla ole käteistä.
Jos ei usko niin kokeile sanoa miehelle joka ei ymmärrä sanaa ei, olen biologinen mies, syön hormooneita ja sidon p*nikseni niin ettei se näy. Ensivuonna on leikkaus jolloin minulle tehdään suolesta va*ina. :)
No ehkä on parempi vain että ei lähde neuvottelemaan asiasta. Sanat ei, poistu, poistu häiritset minua ja lopuksi pitääkö soittaa poliisi.
Opettele sinä lukemaan. Ja kirjoittamaan ilman haukkuma- ja kirosanoja. Lienee turha toive.