Miehen iskuyrityksen torjuminen
Miten se tehdään niin, ettei mies raivostu, ala h*rittelemaan, tivaamaan selitystä tai käyttäytymään uhkaavasti?
Olen nuori ja ihan nätti blondi, ja aika usein miehet lähestyvät minua.
Eikä siinä mitään, kyllä minulle jutella saa, mutta kun ilmaisen ystävällisesti etten ole kiinnostunut niin alkaa joku edellä mainituista.
Kohta en uskalla puhua miehille enää ollenkaan, kun pelkään niin kovin sitä reaktiota mikä tulee kun en ole kiinnostunut. Vaikka ilmaisen sen aina mahdollisimman kohteliaasti ja hymyillen.
Kommentit (106)
Joskus ei ollut näin, nyt netti on aiheuttanut sen, että naisilla on kaikenlaisia neurooseja ja he luulevat kaikesta kaikkea. Te kuvittelette kaikenlaisia olemattomia asioita!
Tai sitten tähän ketjuun on vastanneet ne neuroottisimmat, ja ne muut 99% onkin aivan normeja, kuten ennenkin.Ne ei tee miehille esim siten, että eivät huomioi ollenkaan puhuttaessa. Miehet ei koskaan vois tehdä samalla tavalla.
Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?
Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokoajan tyly perusilme ja älä katso äläkä ainakaan hymyile miehiä kohti. Ei kannata mennä paikkoihin, jossa randomeilla tyypeillä on mahdollisuus tulla sönkkäämään. Katse tiukasti puhelimessa.
Juuri näin, sitten vielä luurit korvalle. Sitten voikin valittaa kun kukaan ei lähesty ja miestä ei löydy mistään.
Ap voi ottaa aikuisen tavoin vastuun omista tunteistaan, vai oletko lapsi?
Joskus kävi niin, että iskemään tullut ei uskonut, että en ole kiinnostunut, vaikka oma mieheni seisoi vieressä ja sanoin, että tässä on aviomieheni. Ehkä viina tekee tehtävänsä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä tämä keskustelu tekee minut surulliseksi. Ei sen takia, että naiset jakavat näitä neuvoja toisilleen, vaan sen takia, että joudutte tekemään niin.
Minä en sano että ei kaikki miehet, vaan keskityn siihen ongelman ytimeen eli miesten käytökseen. Ongelma ei todellakaan ole se miten te pukeudutte, se ei oikeuta tuollaiseen käytökseen.
M32
Lässyn lässyn. Tämä on vauva.fi ja täällä kirjoittelee naiset. Sinä olet myös nainen, joten miksi esität miekkosta?
Te kommentoijat olette osa ongelmaa. Minä olen saanut aina paljon huomiota ja saan edelleen, mutta en jaksa nykyään oikein liikkua missään. Kaupassa käyn yleensä joko heti avaamisen jälkeen, tai 24 h-kaupassa vaikka klo 2 aamuyöstä. Tai ihan sulkemisajan tietämillä yms. eli hyvin, hyvin harvoin olen ruuhka-aikana yhtään missään vapaaehtoisesti. Baareja en harrasta, tosin en myöskään välttele kuin ruttoa konsanaan. Kyllä baarissakin on joskus kiva käydä.
Minulla (ja muilla) on oikeus elää juuri kuten itse tahdon. Minulla on oikeus laittautua tai olla laittautumaan. Ja tähän väliin huomautus, että minä olen luonnollisen laittautuminen multihuipentuma. Hiuksia en ole värjännyt VUOSIIN. Mitään microbladingeja ja kestovärjäyksiä minulla ei ole ollut ikinä. Eikä tule. Ei mitään pidennyksiä, tuuhennoksia tmv. ikinä ollut eikä tule olemaan. Kulmakarvoja en meikkaa. En ikinä varjosta naamaa. Eli meikkini käyttö on erittäin, erittäin vähäistä, koska haluan olla luonnollinen. Täällä täytyy aina selittää kaikki prikulleen, jos haluaa välttää kymmenien viestien mittaiset syytökset asioista, jotka eivät pidä paikkaansa.
Viesti jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Uhkaavissa tilanteissa olen joskus valehdellut, että minulla on jo kumppani, ja en ole siksi etsimässä seuraa.
Miesten on monesti helpompi hyväksyä pakit silloin kun ne johtuvat jostain ulkoisesta tekijästä (eli naisella on jo kumppani), kuin että ne pakit johtuisivat miehestä itsestään.
Tämä johtuu siitä, että nämä aggressiiviset miehet kunnioittavat toisen miehen omaisuutta. Nainen on esine, joka kuuluu jollekulle ja sinkkuna nainen on vapaasti otettavissa oleva esine, jolla ei saa olla omaa tahtoa (= en ole kiinnostunut sinusta). Kun näille miehille sanoo, että on varattu, se kääntyy muotoon "En voi kiinnostua sinusta, koska olen jo miehen omistuksessa ja naisena ymmärrän olevani 100% mieheni esine, joten en voi tehdä omia päätöksiä".
Minäkin olen joskus saanut tuon naurettavan ohjeen meikata vähemmän ja pukeutua peittävämmin X""""DDDD ööööö, ensinnäkin pukeudun aika v*tun peittävästi, koska se on mielestäni tyylikkäämpää kuin paljastelu. Lisäksi minulla on mukavampi olo peittävämmissä vaatteissa. Joten ei, en pukeudu peittävämmin, koska se ei ole mahdollista. Ja vaikka olisi, saan pukeutua juuri kuten itse haluan.
Sitten nämä samat ääliöt kuvittelevat ihan oikeasti, että jättämällä kevyen meikkivoidekerroksen, huuli- ja poskipunan sekä ripsarin pois, muutun rumaksi XDDDD ööö no en muutu. Olen oikein tyytyväinen naamaani ilman meikkiä. Edelleen, saan meikata jos haluan. Olla meikkaamatta jos haluan. Voin etsiä esimerkkikuvan meikistäni.
Saan hymyillä tai olla hymyilemättä. Vastata tai ignoorata. MINUN ei tarvitse rajoittaa itseäni ääliöiden takia.
Eiköhän tuo kohteliaasti hymyillen ole se vastaus. Miksi pitää hymyillä, jos haluaa torjua toisen.
Vierailija kirjoitti:
Tässäpä niitä syitä, miksi naiset on AINA niin tylyjä miehille. Koska on pakko. Pienikin ystävällisyys tulkitaan tarjollaoloksi.
Juu ja seuraavassa ketjussa voivotellaan kun hän, josta nainen on kiinnostunut, ei ymmärrä siitä pelkästä katseesta ja säästä juttelusta, että naista kiinnostaa.
Mies voi ajatella hymystä myös, että pilkkaat häntä.
https://fi.pinterest.com/pin/372180356723534103/
Tässä on aika hyvä esimerkki. Tosin en käytä luomiväriä enkä rajaa silmiä ylhäältä. Joskus kevyesti alhaalta. Joskus.
Huuleni eivät ole ikinä noin kuivat, mutta tuo on melko hyvä esimerkki minun hurjasta muodonmuutoksestani meikkeineni. Ei, en muutu rumaksi kun pesen naaman. Ei, minun ei tarvitse jättää pientä meikkailuani pois kenenkään takia.
Ps. Todella monet miekkoset ovat nähneet minut ilman meikkiä ja tykänneet. Monet ihmettelevät että miksi edes vaivaudun meikkaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä elokuvista saa sellaisen käsityksen, että kun on sitkeä piirittäjä, niin siveää esittävä ujo nainen on otettu ja viimein taipuu. Siksi näitä sinnikkoja riittää. Sitten jollei onnistu, niin itsetunnollehan se käy ja törpöimmät haukkuu naista.
M24
Tai sitten näillä miehillä on vaan ylisuuri ego ja kuvittelevat olevansa taivaan lahjoja maailman naisille. Eihän kukaan voi sanoa täydelliselle miehelle ei!
Hauskinta kyllä, kaikki jankkaajat joihin olen itse törmännyt, ovat edustaneet kaikkea muuta kuin sitä tavoitelluinta miestyyppiä. Niin ulkonäöltään kuin käytökseltäänkin.
Timo!😄
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehethän ei suinkaan hauku naista päin näköä. Osa haukkuu naisen omille kavereilleen ja nämä alkavat kohdella naista ikävästi. Esimerkiksi työpaikan miesporukasta joku koittaa onneaan naisen suhteen, ja kun tämä ei onnistu, alkaa miesporukalla kova naisen alaspainaminen. Lapsellista ja typerää. Se iskijä, ikäänkuin pysyy puhtaana, kun kaverit kostaa puolesta.
Mulle käynyt näin. En puhu mitään töissä kellekkään, jos ei ihan pakko
Ahaa, sinua lähestyvät siis alemman tason miehet.
Laita joku sormus vas nimettömään. Toimii.
Vierailija kirjoitti:
Väittäisin kyllä, että suurin osa miehistä on tosi fiksuja ja mukavia. Ainakaan itse en ole saanut mitään nimittelyä osakseni kuin baarissa humalassa olevilta miehiltä ja muutamalta muulta tapaukselta. Baarissakin valtaosa miehistä on asiallisia, enkä anna muutaman huonosti käyttäytyvän miehen pilata käsitystäni kaikista heistä.
Huumori on paras tapa. Älä ota nimittelyjä vakavasti, vaan toisesta sisään ja toisesta ulos. Itse pyrin sanomaan jonkin lämpimän humoristisen repliikin ja kävelemään sitten vain pois. Tyyliin jos joku sanoo, että ""v***n h***a " vastaan, että lämpimästi kiitoksia, noin kauniisti minulle ei ole sanottu vuosiin. Korostan sitä vielä oikein kauniilla sekä lämpimällä hymyllä ja lähden pois. Kyseinen henkilö nolaa ainoastaan itsensä, jos jää huutelemaan perään. Jos joku sulkee tien, olen joskus pyytänyt muilta paikalta olijoilta, että voisiko ne siirtää kyseisen tyypin tieltäni
Ei ole. Mene Tinderiin. Siellä suurin osa miehistä on törppöjä. Joo, kaikki miehet eivät ole Tinderissä,mutta siellä voi käyttäytyä ilman estoja, kuten kännissä baarissa,mutta siellä ei tule portsari heittämään ulos. Siellä naiset saavat kokea sen,mitä miehet pohjimmiltaan ovat. Suurimmalle osalle naiset ovat vain reikiä,johon tyhjentää pallinsa.
Haluavatko nämä miehet, että heidän vaimojaan,tyttöystävään,siskojaan ja äitejään kohdellaan niin,kuten he itse kohtelevat naisia?
Olen eri, mutta kommentoin sivusta:
Mä torjuin aikanaan samassa työpaikassa työskentelevän naisen iskuyrityksen. Tämä nainen ei ole sen jälkeen puhunut minulle, katsonut silmiin tai tervehtinyt. Ja siitä hänen lähestymisestään on jo yli 5 vuotta.