Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aviomies, jolla suhde toisen miehen kanssa

Vierailija
13.06.2014 |

Olen 33-vuotias mies, jolla vaimo ja 3-vuotias lapsi. Meillä on mahtava elämä yhdessä, enkä voisi kuvitella elämää ilman perhettäni.

Mutta silti minulla on myös miesystävä. Olemme olleet kavereita  n. kymmenen vuotta. Harrastamme kaikenlaista mitä nyt ukot tekevät, käydään lenkillä, hiihtämässä, leffassa jne. Meillä on myös aika vaikeasti kuvailtava ja ymmärrettävä suhde. Varsinaista seksiä harrastamme erittäin harvoin. Enemmänkin olemme paljon lähekkäin. Erityisesti pidämme siitä, kun makoilemme toistemme sylissä saunassa. Tai sohvalla, ruohikolla, vaatteet päällä tai alasti. Läheisyys ja toisen kosketus tuntuu hyvältä, ei välttämättä kiihottavalta. Halailu on kivaa. Suutelemme silloin tällöin ja joskus tyydytämme toisiamme käsillä tai suulla, mutta aika harvoin. Useinmiten enemmänkin hyväilemme kikkeliä pyrkimättä varsinaiseen erektioon tai laukeamiseen.  Sanoisin, että läheisyys ja hellyys on tärkeämpää kuin seksi. Voisin kuvitella, että voisimme olla täysin ilman seksiäkin. Jos meillä ei olisi sitoumuksia tahoillamme, en tiedä olisimme pariskunta, veikkaisin että emme olisi.

Minulla on hyvä suhde vaimoon, olemme hänkin kanssa paljon lähekkäin, minulla ei siis ole halipulaa kotona. Sama miesystävälläni, jolla vaimo, muttei lapsia. Emme ole mielestämme varsinaisia homoja, jos tuntisin olevani homo, uskaltaisin sen mielestäni itselleni myöntää.

Totta kai suhde toiseen mieheen painaa mieltäni. Luulen, että vaimoni ounastelee jotakin, tai sitten vain kuvittelen.

En oikein tiedä mitä tekisin, olen tyypillinen sika, joka ei haluaisi luopua perheestä eikä miesystävästä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:26"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:16"]

Höpöhöpö. Mitenkäs seksiaddiktin tarve panna huoraa. Tai luuseheteron tarve käydä vieraissa kun vaimo ei anna.

Typerää, ärsyttävää modernia hedonismia vedota tämmöisiin tarpeisiin. Buuu-huu mulla on oikeus kun MINÄ olen niin erikoinen ja erilainen. Voi kyynel.

Parisuhde on oma valinta jossa on yhteisesti oletetut normit ja säännöt. Jos on tarpeiltaan sitäpaljon elukan tasolla että ei muka PYSTY kontrolloimaan bi-tarpeitaan ja tyytymään fantasioihin, niin sitten ei ruveta siihen parisuhteeseen.

[/quote]

Et tainnut ymmärtää viestin sisältöä.

Tuota EI SAA tehdä salassa, silloin se on pettämistä, tietenkin.

Sen sijaan, kyllä, jopa siinä kohtaa, jos on ihan oikea seksiaddikti ja sen kertoo kumppanilleen, voidaan sopia, että addikti saa käydä huorissa. Ei kuitenkaan sinne huoriinkaan mennä salassa vaan vain, jos näin sovitaan.

Nämä eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että olisi avoimessa suhteessa siten, että kaikki saa panna kaikkia miten mieli tekee. Totta kai voidaan sopia myös niin, jos se on molemmille ok, mutta siltikään jonkin tarpeen tyydyttäminen sovitusti ei ole sama asia. 

[/quote]

Kylläpä ymmärsin. Väitit viestissäsi, että bi-seksuaalin tarpeet olisi jotenki erikoisempia ja ymmärrettävämpiä kuin muiden. Olemme samaa mieltä siitä, että jos ollaa avoimia niin pelisäännöissä voidaan sallia ihan mitä vaan. Mutta salailua ei voi puolustella sillä, että joku tarve on ymmärrettävämpi kuin toinen.

Vierailija
22/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:30"]

Kylläpä ymmärsin. Väitit viestissäsi, että bi-seksuaalin tarpeet olisi jotenki erikoisempia ja ymmärrettävämpiä kuin muiden. Olemme samaa mieltä siitä, että jos ollaa avoimia niin pelisäännöissä voidaan sallia ihan mitä vaan. Mutta salailua ei voi puolustella sillä, että joku tarve on ymmärrettävämpi kuin toinen.

[/quote]

En väittänyt vaan sanoin ettei se ole verrattavissa suoraan avoimeen suhteeseen ;-)

Yhtä kaikki, esitin asiani siten, että et ymmärtänyt mitä tarkoitin, olemme siis samaa mieltä lopputuloksesta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, mitä sinä ajattelisit isästäsi, jos silloin kun itse olit lapsi, hän olisi käynyt homostelemassa jonkun miehen kanssa äitisi selän takana? Tai vanhempasi olisivat sopineet avoimesta suhteesta, ja käyneet kylillä paneskelemassa toisten kanssa?

Vierailija
24/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:30"]

[/quote]

En väittänyt vaan sanoin ettei se ole verrattavissa suoraan avoimeen suhteeseen ;-)

Yhtä kaikki, esitin asiani siten, että et ymmärtänyt mitä tarkoitin, olemme siis samaa mieltä lopputuloksesta :)

[/quote]

jepjep  :)

-12

Vierailija
25/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 22:59"]

Ymmärrän sua oikeasti todella hyvin. Ihannetilanne olisi sellainen, että vaimosi hyväksyisi asian, mutta todennäköisesti hän ei hyväksy. Teillä on lapsikin vielä. Se tekee asioista monimutkaisia. Tuossa on vaikea tehdä oikein.

Itse olen biseksuaali ja epätyydyttävässä heterosuhteessa. Samaistun sun tilanteeseen hyvin, joskin mulla ja miehelläni ei ole lapsia.

[/quote]

jos olisin ap, niin juttelisin joskus vaimoni kanssa vaikka ihmisten suhtautumisesta muihin kuin heteroihin.  ehkä vaimo kertoisi oman mielipiteensä homoihin ja biseksuaaleihin.  sopiva hetki voisi olla joku viikonloppu kun on otettu pari lasia viiniä ja vaikka tvstä tulee jotain homo/bi aihettaa käsittelevää ohjelmaa, niin keskustelun pointti ei liity suoraan omaan suuntautuneisuuteen. 

päättäisi sitten sen jälkeen kertooko omasta suuntautuneisuudesta sen enempää.  

Vierailija
26/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos täällä olisi bi-nainen, joka haluaa toista naista aina silloin tällöin niin kaikki vinkuisivat kuorossa että siitä vaan... ei se miestä haittaa.   

Vierailija
27/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap? Tuliko mitään ajatuksia...?

Vierailija
28/28 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasi ja itsekkyytesi eivät oikein istu samaa kirjoitukseen sen kanssa, että et luopuisi vaimostasi ja lapsestasi mistään hinnasta...

Hmm... Mitäs läksit tunnevammaisena perhettä tekemään, makaa nyt niinkuin olet pedannut XD

Oikeasti sinä et rakasta ketään, olet kylmempi kuin pakastin.