Aviomies, jolla suhde toisen miehen kanssa
Olen 33-vuotias mies, jolla vaimo ja 3-vuotias lapsi. Meillä on mahtava elämä yhdessä, enkä voisi kuvitella elämää ilman perhettäni.
Mutta silti minulla on myös miesystävä. Olemme olleet kavereita n. kymmenen vuotta. Harrastamme kaikenlaista mitä nyt ukot tekevät, käydään lenkillä, hiihtämässä, leffassa jne. Meillä on myös aika vaikeasti kuvailtava ja ymmärrettävä suhde. Varsinaista seksiä harrastamme erittäin harvoin. Enemmänkin olemme paljon lähekkäin. Erityisesti pidämme siitä, kun makoilemme toistemme sylissä saunassa. Tai sohvalla, ruohikolla, vaatteet päällä tai alasti. Läheisyys ja toisen kosketus tuntuu hyvältä, ei välttämättä kiihottavalta. Halailu on kivaa. Suutelemme silloin tällöin ja joskus tyydytämme toisiamme käsillä tai suulla, mutta aika harvoin. Useinmiten enemmänkin hyväilemme kikkeliä pyrkimättä varsinaiseen erektioon tai laukeamiseen. Sanoisin, että läheisyys ja hellyys on tärkeämpää kuin seksi. Voisin kuvitella, että voisimme olla täysin ilman seksiäkin. Jos meillä ei olisi sitoumuksia tahoillamme, en tiedä olisimme pariskunta, veikkaisin että emme olisi.
Minulla on hyvä suhde vaimoon, olemme hänkin kanssa paljon lähekkäin, minulla ei siis ole halipulaa kotona. Sama miesystävälläni, jolla vaimo, muttei lapsia. Emme ole mielestämme varsinaisia homoja, jos tuntisin olevani homo, uskaltaisin sen mielestäni itselleni myöntää.
Totta kai suhde toiseen mieheen painaa mieltäni. Luulen, että vaimoni ounastelee jotakin, tai sitten vain kuvittelen.
En oikein tiedä mitä tekisin, olen tyypillinen sika, joka ei haluaisi luopua perheestä eikä miesystävästä.
Kommentit (28)
Oikeesti? Onko tollasiakin miehiä olemassa? Onhan tollanen piilohiplari, varmaan parempi, kun väkivaltanen känniääliö.
Olet aika perinteinen heteroseksuaalisuuteen enemmän taipuvainen bi-seksuaali.
Ongelmallista on se, että vaimollesi olisi pitänyt kertoa tuo alunperinkin. Maailmasta löytyy kuitenkin myös paljon ihmisiä, jotka suovat sille bi-seksuaalikumppanilleen sen, että tämä välillä tyydyttää sitä toista puoltaan samaa sukupuolta olevan kanssa.
Mielestäni et petä vaimoasi. Ei tuo suhde vie mitään pois vaimoltasi. Eikä sinun tarvitse kantaa syyllisyyttä eikä kertoa vaimolle. Suhteenne on vain ystäväsi ja sinun välinen asia. Jos suhde olisi.toisen naisen kanssa asia olisi paljon pahempi. Näin. naisena ajattelen
Tuollaista on ollut maailman sivu. Ette ole outoja; älä kiusaa itseäsi asialla. Elämä ja sinun elämäsi kuulostaa hyvältä.
Voit varovaisesti puhua asiasta vaimollesi, mutta älä iske päin kasvoja kaikkea.
Olet biseksuaali. Hyvä, että haluat jatkaa parisuhdettasi. Etenkin, koska teillä on yhteinen lapsi. Vaimonasi en todellakaan ymmärtäisi suhdetta toiseen mieheen.
Minulla ei ole mitään miesten välisiä suhteita vastaan, mutta sinä petät vaimoasi.
Ymmärrän sua oikeasti todella hyvin. Ihannetilanne olisi sellainen, että vaimosi hyväksyisi asian, mutta todennäköisesti hän ei hyväksy. Teillä on lapsikin vielä. Se tekee asioista monimutkaisia. Tuossa on vaikea tehdä oikein.
Itse olen biseksuaali ja epätyydyttävässä heterosuhteessa. Samaistun sun tilanteeseen hyvin, joskin mulla ja miehelläni ei ole lapsia.
2:lle
En tiedä miksi tein aloituksen, ehkä selvittääkseni asioita itselleni, kun laitan ne "paperille". Ja nähdäkseni onko vastaavia tapauksia muita. Sillä tavalla taidamme mieskaverini kansssa olla hieman erilaisia moniin suhteisiin verrattuna, että välillämme oleva läheisyys, luottamus ja kiintyminen, ehkä rakkauskin,oat meile tärkeämpiä kuin seksi.
Jos olisit minun mieheni niin haluaisin tietää ja sitten näyttäisin sinulle ovea.
En haluaisi elää valheessa ja ihan sama petetäänkö minua naisen, miehen tai vaikka koiran kanssa niin petetään kumminkin. Vaimosi luulee että sinulla on hyvä ystävä vaikka sinulla onkin rakkaussuhde. Vaimollasi on itse oikeus päättää haluaako "jakaa" sinut sen toisen miehen kanssa.
Jos salaat asian niin tiedät että se on väärin sillä jos koet että kaikki on ok niin voisit olla rehellinen.
Et voi kuitenkaan päättää vaimosi puolesta että tämä suhde on ok vaan vaimollasi oikus päättää itse jatkuuko teidän suhde vai saatko jatkaa yksin homoilua.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:41"]
Mielestäni et petä vaimoasi. Ei tuo suhde vie mitään pois vaimoltasi. Eikä sinun tarvitse kantaa syyllisyyttä eikä kertoa vaimolle. Suhteenne on vain ystäväsi ja sinun välinen asia. Jos suhde olisi.toisen naisen kanssa asia olisi paljon pahempi. Näin. naisena ajattelen
[/quote]
Taidat olla vähemmistössä ajatustesi kanssa. Jos ollaa parisuhteessa niin ei silloin hiplailla, halailla tai edes harvakseltaan runkkailla vieraiden kanssa. Ainakaan salaa. Jos vaimo suostuu avoimeen suhteeseen niin mikäs siinä sitten ..tosin sitten pitää olla molemmilla samat vapaudet.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:55"]
[/quote]
Taidat olla vähemmistössä ajatustesi kanssa. Jos ollaa parisuhteessa niin ei silloin hiplailla, halailla tai edes harvakseltaan runkkailla vieraiden kanssa. Ainakaan salaa. Jos vaimo suostuu avoimeen suhteeseen niin mikäs siinä sitten ..tosin sitten pitää olla molemmilla samat vapaudet.
[/quote]Olet oikeassa siinä, että tuota ei pitäisi tehdä salassa. Sen sijaan bi-seksuaalin tarve välillä saada tyydyttää itseään myös sen toista sukupuolta, kuin mitä oma kumppani on, kanssa ei ole ihan verrattavissa mihinkään avoimeen suhteeseen.
Nykypäivän vaimojen pahin painajainen: mies onkin ruskean reiän ritari!
Petät vaimoasi, eikä se ole reilua häntä kohtaan. Ole mies ja kerro totuus. Hän ansaitsee sen ja saa tehdä päätöksen pystyykö jatkamaan näin vai ei.
Onko tuo nyt mikään bi-seksuaalinen tarve, jos ap kerran itse on sitä mieltä että kyse on enemmänkin hellyydestä? Mielestäni pahempaa pettämistä kuin jos kyseessä olisi puhtaasti seksi.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:07"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 14:55"]
[/quote]
[/quote]Olet oikeassa siinä, että tuota ei pitäisi tehdä salassa. Sen sijaan bi-seksuaalin tarve välillä saada tyydyttää itseään myös sen toista sukupuolta, kuin mitä oma kumppani on, kanssa ei ole ihan verrattavissa mihinkään avoimeen suhteeseen.
[/quote]
Höpöhöpö. Mitenkäs seksiaddiktin tarve panna huoraa. Tai luuseheteron tarve käydä vieraissa kun vaimo ei anna.
Typerää, ärsyttävää modernia hedonismia vedota tämmöisiin tarpeisiin. Buuu-huu mulla on oikeus kun MINÄ olen niin erikoinen ja erilainen. Voi kyynel.
Parisuhde on oma valinta jossa on yhteisesti oletetut normit ja säännöt. Jos on tarpeiltaan sitäpaljon elukan tasolla että ei muka PYSTY kontrolloimaan bi-tarpeitaan ja tyytymään fantasioihin, niin sitten ei ruveta siihen parisuhteeseen.
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 15:16"]
Höpöhöpö. Mitenkäs seksiaddiktin tarve panna huoraa. Tai luuseheteron tarve käydä vieraissa kun vaimo ei anna.
Typerää, ärsyttävää modernia hedonismia vedota tämmöisiin tarpeisiin. Buuu-huu mulla on oikeus kun MINÄ olen niin erikoinen ja erilainen. Voi kyynel.
Parisuhde on oma valinta jossa on yhteisesti oletetut normit ja säännöt. Jos on tarpeiltaan sitäpaljon elukan tasolla että ei muka PYSTY kontrolloimaan bi-tarpeitaan ja tyytymään fantasioihin, niin sitten ei ruveta siihen parisuhteeseen.
[/quote]
Et tainnut ymmärtää viestin sisältöä.
Tuota EI SAA tehdä salassa, silloin se on pettämistä, tietenkin.
Sen sijaan, kyllä, jopa siinä kohtaa, jos on ihan oikea seksiaddikti ja sen kertoo kumppanilleen, voidaan sopia, että addikti saa käydä huorissa. Ei kuitenkaan sinne huoriinkaan mennä salassa vaan vain, jos näin sovitaan.
Nämä eivät kuitenkaan tarkoita sitä, että olisi avoimessa suhteessa siten, että kaikki saa panna kaikkia miten mieli tekee. Totta kai voidaan sopia myös niin, jos se on molemmille ok, mutta siltikään jonkin tarpeen tyydyttäminen sovitusti ei ole sama asia.
Aika hankala tilanne sulla. Itse olen hieman samantapisessa, muta toki monella tapaa helpommassa tilanteessa, mutta onneksi kummallakaan meistä ei olr lapsia. Otettiin aikalisä työttöystävien kanssa ja katsotaan miten äijien käy.