Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Reittilento ja perheen istumapaikat

Vierailija
13.06.2014 |

Lennämme perheenä ensimmäistä kertaa ja lentoyhtiö mainostaa että voi valita maksua vastaa oman istumapaikkansa lentokoneesta. Minua ei yhtään innosta pistää lisää rahaa tuohon hommaan joten kysynkin nyt muiden kokemuksia eli onko siis mahdollista että lapsemme (6v ja 9v) voivat joutua istumaan erillään ilman jompaa kumpaa vanhempaa jos en ota maksullisia istumapaikkoja?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt reittilentoja eri lentoyhtiöillä (KLM, Finnair, Aer Lingus, BA, Norwegian...)lasten kanssa nyt 11 vuotta putkeen, useamman kerran vuodessa. Olemme AINA istuneet vierekkäin, enkä ole koskaan varannut paikkoja etukäteen.

ilmeisesti jo varausvaiheessa automaattisesti sijoittavat lapset äitinsä viereen. 

Ensi viikonloppuna lähdemme taas (entisinä ulkosuomalaisena on paljon sukua ja ystäviä ulkomailla, käydään kyläilemässä usein) ja aion vaan tehdä normaalin check-innin, en varaa mitään paikkoja etukäteen.

Vierailija
22/23 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostamme AINA istumapaikat etukäteen, kun matkustamme lasten (nyt 5 ja 7) kanssa. Saa itse valita paikkansa ja varmistaa omien tarpeiden mukaan, että onko esim. vessat lähellä vai liian lähellä (ihmiset seisoo jonossa koko lennon just siinä sun kohdalla) ja pystyy vaikuttamaan siihen, että istutaanko 3+1 vai 2+2. Ja kun olen paikastani maksanut, niin en missään nimessä vaihda koneessa paikkaa sen takia, että joku muu ei ole sitä paria kymppiä maksanut ja vaatii päästä paikalleni, että olisi lähempänä muuta matkaseuruettaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
13.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.06.2014 klo 11:08"]

Me ostamme AINA istumapaikat etukäteen, kun matkustamme lasten (nyt 5 ja 7) kanssa. Saa itse valita paikkansa ja varmistaa omien tarpeiden mukaan, että onko esim. vessat lähellä vai liian lähellä (ihmiset seisoo jonossa koko lennon just siinä sun kohdalla) ja pystyy vaikuttamaan siihen, että istutaanko 3+1 vai 2+2. Ja kun olen paikastani maksanut, niin en missään nimessä vaihda koneessa paikkaa sen takia, että joku muu ei ole sitä paria kymppiä maksanut ja vaatii päästä paikalleni, että olisi lähempänä muuta matkaseuruettaan.

[/quote]

Sama täällä. Aina ostan ne tietyt haluamani. Minulle on merkitystä missä istun ja, että seurueeni on vieressä. Ei maksa paljoa.

Jos maksan erikseen siitä, että saan valita paikkani niin en todellakaan vaihda.

Jokainen voi valita mistä maksaa. Ja mitä saa.