Absurdien asioiden lista - ketju
Olin muinoin kansalaisopiston verhoilukurssilla. Siellä meille jaettiin erilaisia neuloja noin viisi kappaletta.
Kurssi tuli päätökseensä ja hain jatkoa seuraavan syksyn kurssille sinne pääsemättä.
Jossain vaiheessa talvea sain kirjeen kurssikeskuksesta (Karjaan kurssikeskus), jossa sanottiin, että jollen palauta neuloja he tulevat nostamaan syytteen, jossa minua syytetään petoksesta.
Tämä tarina on todellakin tosi.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Oho😳
Panokset kovenee!
Kauppajonossa nainen meni eteeni, vaikka tuli siihen minun jälkeeni.
Eikä vielä varsinaisesti se, mutta sitten tokaisi vihaisella ja kuuluvalla äänellä;
Hän on MINUN mieheni ja minulla on oikeus mennä edelle!
No joo...
Oliko nyt niin absurdia, mutta tuo käytös oli jotenkin omituista.
Jotkut sentään kysyvät/ pahoittelevat vastaavassa tilanteessa.
Tämä sen sijaan teki siitä itseensä kohdistuvan shown🥴
Tiukka linja! kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho😳
Panokset kovenee!
No eipä :D. Tästä aikaa yli 10 vuotta, mutta niitä asioita, jotka pysyvät siellä mielessä :)
Näitä tapauksia, jossa netistä on tilattu tavara tai vaate ja sen saapuessa selviää että on ihan eri kokoa tms.
Ei se varmaan aluksi naurata, jos esim. tuote onkin "nukkekoossa" mutta myöhemmin voi nauraakin...
Mies istui karvalakki päässä terassilla ja joi kuohuviiniä.
Absurdin näköistä.
Esimies teetti työnsä minulla. Oli omatkin työt tehtävänä. Kysyin, jäänkö sitten ylitöihin ja esimies sanoi että juu. Tätä jatkui yhden talven. Lopulta ylempi johto alkoi ihmettelemään ylitöitäni ja jouduin käymään keskustelun jossa esimieheni oli läsnä. Keskustelun kulku käsitteli kyvyttömyyttäni ajankäytön hallintaan. Esimieheni siinä nyökytteli "huolestuneena", että minulle täytyy järjestää AJANHALLINNAN KURSSI, jossa voisin opetella ajanhallinnan taitoja.
Sanoin, että mitäs jos tästä lähtien teen vain omat työni, niin esimies opasti siinä ylemmän johdon läsnäollessa minua siitä, että minun täytyy vaan olla tehokkaampi! Ja kyseessä on siis sellainen päivystystyyppinen työ, jota ei kahta (tai puoltatoista) vuoroa tekemällä vaan voi millään aika-avaruuden vääristymälläkään tiivistää 8 tuntiin. Huomionarvoista tässä on myös se, että esimies oli myös tekevinään omat vuoronsa eli nosti palkkaa niiltä tunneilta, jotka minä tein hänen työnsä ylitöinä.
Absurdia asiasta tekee myös se, että esimies se vaan porskutti menemään entisellä mallillaan muiden alaistensa kanssa.
Tuhannet ihmiset gang stalkkaamassa mykkänä pitkin Helsingin katuja ja kauppakedkuksia.
Vierailija kirjoitti:
Esimies teetti työnsä minulla. Oli omatkin työt tehtävänä. Kysyin, jäänkö sitten ylitöihin ja esimies sanoi että juu. Tätä jatkui yhden talven. Lopulta ylempi johto alkoi ihmettelemään ylitöitäni ja jouduin käymään keskustelun jossa esimieheni oli läsnä. Keskustelun kulku käsitteli kyvyttömyyttäni ajankäytön hallintaan. Esimieheni siinä nyökytteli "huolestuneena", että minulle täytyy järjestää AJANHALLINNAN KURSSI, jossa voisin opetella ajanhallinnan taitoja.
Sanoin, että mitäs jos tästä lähtien teen vain omat työni, niin esimies opasti siinä ylemmän johdon läsnäollessa minua siitä, että minun täytyy vaan olla tehokkaampi! Ja kyseessä on siis sellainen päivystystyyppinen työ, jota ei kahta (tai puoltatoista) vuoroa tekemällä vaan voi millään aika-avaruuden vääristymälläkään tiivistää 8 tuntiin. Huomionarvoista tässä on myös se, että esimies oli myös tekevinään omat vuoronsa eli nosti palkkaa niiltä tunneilta, jotka minä tein hänen työnsä ylitöinä.
Absurdia asiasta tekee myös se, että esimies se vaan porskutti menemään entisellä mallillaan muiden alaistensa kanssa.
:'D...
Minulla oli 50v päivät keskellä viikkoa. Ei siinä mitään, mutta miesystävä sanoi, että voi järjestää vapaata (arkipäivä), jos äitinsä on tulossa myös. (30v suhdetta takana - siis minulla ja miehellä)
Tuli tuosta mieleen ne tilanteet, joissa joku on käyttäytynyt jotenkin epäloogisesti.
Sitten on itse hämillään, että mites tässä nyt pitäisi tai "saisi" olla.
Vierailija kirjoitti:
Mies istui karvalakki päässä terassilla ja joi kuohuviiniä.
Absurdin näköistä.
Olinkohan se minä? Minulla on kuvakin, kun istun kevättalvella Ursulan terassilla Helsingissä karvalakki päässää ja juon skumppaa.
"Nykyaikaa", mutta;
Olin elokuvissa ja ennen sen alkua, ilm. äiti ja tytär molemmat räpelsivät puhelimiaan.
Eikä se vielä, mutta sitten se mamma nappasi kuvan itsestään ja tyttärestään.
Mietin mielessäni, että nytpä taitaa lähteä viesti tutuille ( ja muillekin);
Iihaanaa, leffas ollaan!
No joo...
Onhan näitäkin, jotka napsii kuvia ravintolassa annoksista.
Tutuille "tiedoksi".
Olinkohan se minä? Minulla on kuvakin, kun istun kevättalvella Ursulan terassilla Helsingissä karvalakki päässää ja juon skumppaa.[/quote]
Ahaa...
Juu, tämä tapahtui muualla.
Vihervassu kannattaa Suomen islamisaatiota, mutta kannattaa samaan aikaan homojen oikeuksia. Hassua.
Vierailija kirjoitti:
"Nykyaikaa", mutta;
Olin elokuvissa ja ennen sen alkua, ilm. äiti ja tytär molemmat räpelsivät puhelimiaan.
Eikä se vielä, mutta sitten se mamma nappasi kuvan itsestään ja tyttärestään.
Mietin mielessäni, että nytpä taitaa lähteä viesti tutuille ( ja muillekin);
Iihaanaa, leffas ollaan!
No joo...
Onhan näitäkin, jotka napsii kuvia ravintolassa annoksista.
Tutuille "tiedoksi".
Jotenkin ihan kestämätöntö noi valokuvat: "tästä mummolle..."
Me ollaan varmaan kaikki jonkun "mummon" valokuvissa.
Tämä palsta.
Se miten outoja ihmisiä on olemassa ja varsinkin se, miten jotkut kertovat jopa intiimiasioitaan.
Osa tietenkin huuhaata, mutta juu...
Ankkahuulet. Ja muut muovitäytteet kehon sisällä.
Jotenkin ihan kestämätöntö noi valokuvat: "tästä mummolle..."
Me ollaan varmaan kaikki jonkun "mummon" valokuvissa.[/quote]
Välillä saa oikein olla tarkkana, ettei vahingossa päädy jonkun kuvaan.
Kaikki kuvaajat, kun eivät kysele lupia tai muuten eivät älyä/ välitä.
Itse en ainakaan halua mihin vain kuvaan, kun niistä ei taas tiedä mihin päätyvät.
Jotkut ihan oikeasti kai ihmettelee, etteivät kaikki välitä olla täysin tuntemat. kuvissa?
Lehtikuvat on eri asia.
Oho😳