Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälainen on ihminen, jolle on helppo vittuilla?

Vierailija
12.06.2014 |

Tarkoittaako se sitä, että ihminen on täysi tossu ja kynnysmatto, joka ei sano vastaan?

Mietityttää, kun eräs kaveri tai ehkä paremminkin "kaveri" tokaisi mulle, että "sinulle on niin helppo vittuilla, että anteeksi, jos joskus olen vähän tällainen".

Olen miettinyt, että mikä minusta tekee sellaisen, että kaiken ryönän saa kaataa päälle? Oonkohan liian kiltti?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ujoille, hiljaiselle, kiltille, fyysisesti uhkaamattomalle. Sellaiselle kuin minä ennen. Nyt olen opetellut näkemään suoraan ilkeiden vittuilijoiden lävitse. Voi sitä häpeän tunnetta minkä olen oppinut heissä aikaansaamaan, kun sanon vain yhden lauseen, ja osun sillä suoraan ytimeen.

Lause on mikä?

Vierailija
82/94 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt monesti samaa. Yleensä minä olen aina se johon suhtaudutaan jotenkin alentuvasti eikä kanssani nähtävästi viitsitä edes keskustella asiallisesti, vaan se on sellaista jatkuvaa naljailua ja kettuilua vaan. Sitten kun siihen tulee joku muu tyyppi niin kyllä yhtäkkiä muuttuu jutut asiallisiksi sille toiselle. Kaipa mussa sitten joku vika on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian kiltti ja sinisilmäinen. Ehkä vähän hölmökin, muttei tyhmä. Näin määrittelisin ihmisen jolle on helppo vittuilla :D Liian tyhmälle ei voi vittuilla tai sitten se pitää tehdä todella suoraan koska muuten hän ei tajua sitä :D 

Koirakin tajuaa milloin sitä pidetään pilkkana.

Vierailija
84/94 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koen erittäin helpoksi vittuilla niille, jotka ovat kovia vittuilemaan toisille. Sellaiset, jotka kuvittelevat olevansa kovinkin nasevia ja juuri ottavat uhreikseen sellaisia jotka eivät osaa sanoa takaisin.

Vierailija
85/94 |
24.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole edes hauskaa vittuilla henkilölle jolle on helppoa vittuilla.

Jos ei mennä oikeasti vittuiluun, vaan pysytään enemmän kuittailussa, on hauskempaa kun sen tekee niin ettei henkilö tajua sitä välittömästi.

Toki tällöin on oltava valmis ottamaan sitä vastaan myös itse, eikä saa vetää hernettä nenään.

Vierailija
86/94 |
01.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 21:31"]

Tää vittuilu on sillä lailla hauska juttu, että on ihmisiä jotka oikeasti kuvittelevat sen olevan normaalia toimintaa. Heillä on sellainen käsitys, että kaikki vittuilevat. Se fakta, että useimmilla ihmisillä ei ole mitään halua lytätä toisia, on heille ihan käsittämätön. Että sitä ihminen voiskin elää ilman että jatkuvasti aiheuttaa jotain kähinää ihmisten välille.

Onko sinulle ihan käsittämätöntä, että vittuilun tarkoitus ei välttämättä ole lytätä, vaan lujittaa suhteita? Se on sitä samaa toimintaa laumaa koossapitävää toimintaa, joka laittaa hevoset nyhtämään toisiaan turpakarvoista ja härnäämään toisiaan. Ei se ole sosiaalisuutta, että nökötetään rivissä ja ollaan kaikesta samaa mieltä tai lähdetään rivistä pois. Ei se ole yhteisö vaan satunnainen jono.

Ylimielisyytesi hauskuuttaa sinua, mutta tosiasioiden kustannuksella. Vai olisiko sinusta hauskempaa, että hevoset muodostaisivat jokainen oman lauman parhaan kaverinsa kanssa, ja ensimmäisen riidan tullen molemmat kävelisivät ilman lauman turvaa suden suuhun?

Jos minulle ilkeillään niin en koskaan luota sellaisin imsiiin enää. Ei vittuili lujita suhteita vaan hajottaa.  Sellaisiin kun ei voi luottaa ja en halau kaveerata sellaisten kanssa. Tuo käsityksesi on aivan vääristynyt.

Vierailija
87/94 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

harry  harkimo  on  on homo  hän  on ihastunut pekka haavistoon  menisi naimisiin kaksi homoa  

Vierailija
88/94 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sellaista yritetään kaikin tavoin laskea joka on hyvin kiitollinen ja onnellinen elämäänsä. Jos on vielä ihan hyvännäköinen ja mukava niin voi sitä kateuden määråä. Se näkyy ulospäin juurikin kyttäämisenä ja kaikin mahdollisin keinoin lyttäämisenä.

Eihän kukaan huomioi huonolla tavalla sellaista henkilöä joka on tyytymätön ja ilkeä.

Ehkäpä se on sitten niin, että hånestä ei välity minkäänlaista uhka kuvaa itselle. Joten hänen voi antaa olla rauhassa.

Vierailija
89/94 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäälle, joka kestää sen ja laittaa samalla mitalla takaisin tai ei reagoi mitenkään. Tyhmemmät ei tajua ironiaa ja eivät myöskään osaa sanoa mitään hauskaa takaisin. Tai vetävät pultit ihan turhasta.

Vierailija
90/94 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy potea jonkin asteista luonnevikaa, jos on halu ja tarve ilkeillä toisille. Yleensä tuon sortin kiusaajat ovat äärimmäisen herkkähipiäisiä eivätkä siedä mitään itseensä kohdistuvaa ivaamista tai ilkkumista. Jos kiusaamisen kohde laittaa rajat, hän saa kuulla olevansa täysin huumorin tajuton tyyppi.

Vierailija
91/94 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittuilu ole yhtään mitään jos toinen ei sano mitään vastaan... Mulla on joitakin tuttuja joiden kanssa koko vuorovaikutus perustuu äärimmäisen härskiin vittuiluun...

Vierailija
92/94 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on joko sellainen, jolla ei ole ollenkaan verbaalista lahjakkuutta tai sitten nössö vässykkä "kilttimies/nainen" joka ei uskalla puolustaa itseään eikä saa sanaa suustaan.

Vierailija
93/94 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ainakin on helppo vittuilla. Olen kiltti, aika hyväuskoinen, enkä ikinä vittuile kenellekään. Mutta, ei mulle vittuilla koska en halua olla sellaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Samoin. Joka kerran vittuilee mulle voi sitten ihmetellä "mikähän sille nyt tuli" : D  Vittuilkoot keskenään joita huvittaa.

Vierailija
94/94 |
03.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt monesti samaa. Yleensä minä olen aina se johon suhtaudutaan jotenkin alentuvasti eikä kanssani nähtävästi viitsitä edes keskustella asiallisesti, vaan se on sellaista jatkuvaa naljailua ja kettuilua vaan. Sitten kun siihen tulee joku muu tyyppi niin kyllä yhtäkkiä muuttuu jutut asiallisiksi sille toiselle. Kaipa mussa sitten joku vika on.

Ei SINUSSA ole mitään vikaa , näissä muissa on. Sinuna jättäisin paskakasan taaksesi!