En tajua miten menkkarättien ostaminen on niin vaikeaa
Vuosikausien tuska menkkarättien oston kanssa ja mikä häpeä! Häpeä on niin kova ja ylitsepääsemätön. Mieskassaa välttelen enkä koskaan mene kassalle menkkarättien kanssa jos kassamyyjänä on mies. Onneksi nykyään menkkarätit ja sheiverit sun muut voi luojan kiitos tilata netistä! Miten te muut naiset kehtaatte?
Kommentit (82)
Kehtaan ihan hyvin, vaikka olisi mieskassa. Onhan se niille kassalla ollessa ihan joka päiväinen asia .
En ole kyllä koskaan osannut hävetä niiden ostamista. Ehkä nuorena vähän.
Teininä tuo nolotti, aikuisena ei enää juurikaan.
En tiedä. Isken vaan sen ylipehmeän paketin kassalle ja annan sen mennä liukuhihnalla. Sitten miesmyyjä näprtää sormillaan sitä pakkausta, yleensä joku nörtti. Onhan se vähän kiusallista ja kammottavaa.
Olen elänyt siinä uskossa, että miehetkin tietävät naisilla olevan kuukautiset, joten en ole ajatellut mieskassan pitävän ostoksiani mitenkään epätavallisina tai ymmärtänyt hävetä.
En mene mieskassalle jos ostan alushousuja tai rintaliivejä.
Onhan se sun ikioma ongelmasi, jos ruumiisi toimintaa häpeät. Kauppa myy, sinä ostat, mitä hävettävää siinä on.
Miten tuo on mahdollista? Mun mies ostaa mukisematta mulle kauppareissulla siteet ja käyttää siihen jopa aikaa, että löytää sieltä hyllystä just ne oikeet. Välillä teini on mukana ja siellä ne on yhdessä sidehyllyllä oikeita siteitä etsiskelleet.
Miksi häpeät sukupuoltasi ja fysiologiaasi? Pitäiskö sun puhua jonkun ammattiauttajan kanssa tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Mä menen aina kortsupaketin kanssa ja kommentoin: Toivottavasti illalla Laren baarissa on porukkaa. Aina on puuma saanut yöseuraa..
Olemme aikuisia. Oletko se sama, joka häpeää vessapaperin ostoa?
Kyllä mua hävettää enemmän kaljalava siinä hihnalla enemmän kuin ne niin kutsutut rätit (tai tamponit mun tapauksessani).
Mutta kun kummatkin on pakko saada.
Vierailija kirjoitti:
Minä aina valitsen mieskassan jos ostan alushousuja tai rintaliivejä.
Ei kassoja oikeasti kiinnosta mitä just sä (tai mä) ostan.
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ostaa tyttärelle. Tamponien ostaminen ei hävetä. Aikuinen nainen käyttää niitä ja pysyy paikat siistinä. Mutta se sotkuläystäkkeiden ostaminen... Ahistaa, kun pitää tyttärelle ostaa. Joku vielä luulee, että itselleni sellainen lähmävaippoja ostaisin.
Pasi, kukaan ei luule sinua naiseksi. Ei edes vaikka vaihtaisit sukupuolta. Eikä sulla ole naista eikä lasta. Olet itse lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta,että vielä vuonna 2023 joku häpeää maailman luonnollisinta asiaa! Haluaisikohan aloittaja palata aikaan, jolloin kuukutissiteet tehtiin itse? Monihan niin tosin tekeekin, ympäristöä säästääkseen.. Jos (mies)kassa jotain tuijottaa, hän tuijottaa sinun häpeäreaktiotasi ja siksi tilanteesta tulee kiusallinen sinulle ja hänelle. Kypsymättömyyttä. Ei kannattaisi, pää pystyyn vain, naiset. Onkohan aloittaja koskaan ajatellut asiaa siltä kannalta, että joku tuon mieskassankin on aikanaan synnyttänyt, eikä tässä maailmassa olisi olemassa yhtään miestä tai naista ilman kuukautisia? Vähän hirtehishuumoria ja itsetuntoa-jos joku henkisesti keskenkasvuinen minun terveysostoksiani kaupassa kyttää, se on tuon kyttääjän ongelma.
Ei ne menkat hävetä, vaan siteet. On paljon siistimpiäkin tapoja, niin miksi aikuinen nainen käyttäisi sidettä?
Vierailija kirjoitti:
Hävettää ostaa tyttärelle. Tamponien ostaminen ei hävetä. Aikuinen nainen käyttää niitä ja pysyy paikat siistinä. Mutta se sotkuläystäkkeiden ostaminen... Ahistaa, kun pitää tyttärelle ostaa. Joku vielä luulee, että itselleni sellainen lähmävaippoja ostaisin.
Ai kauheeta ja synnyttämäänkin olet vielä joutunut!! JaxuHali!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta,että vielä vuonna 2023 joku häpeää maailman luonnollisinta asiaa! Haluaisikohan aloittaja palata aikaan, jolloin kuukutissiteet tehtiin itse? Monihan niin tosin tekeekin, ympäristöä säästääkseen.. Jos (mies)kassa jotain tuijottaa, hän tuijottaa sinun häpeäreaktiotasi ja siksi tilanteesta tulee kiusallinen sinulle ja hänelle. Kypsymättömyyttä. Ei kannattaisi, pää pystyyn vain, naiset. Onkohan aloittaja koskaan ajatellut asiaa siltä kannalta, että joku tuon mieskassankin on aikanaan synnyttänyt, eikä tässä maailmassa olisi olemassa yhtään miestä tai naista ilman kuukautisia? Vähän hirtehishuumoria ja itsetuntoa-jos joku henkisesti keskenkasvuinen minun terveysostoksiani kaupassa kyttää, se on tuon kyttääjän ongelma.
Ei ne menkat hävetä, vaan siteet. On paljon siistimpiäkin tapoja, niin miksi aikuinen nainen käyttäisi sidettä?
Ai joku kuukuppi, sormet vähän lähmässä ja rakennekynsien alla ties mitä paakkuja??
Sitä liruttelet siellä yleisvessan lavuaarissa yleisön edessä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sua hävettäisi vähemmän, jos lakkaisit kutsumasta niitä ällöttävästi menkkaräteiksi.
Ei kuule auta side, tampooni, menkkarätti ihan sama miksi niitä kutsuu mutta hävettää kaikki ja inhoan verta.
Ei kyllä mitään häpeää :) ihan normi heittää vaikka useampi paketti,monesti ostan useamman paketin kerralla,liukuhihnalle, vaikka olis mieskassa. Normaali asia. En ole huomannut kassan järkyttyneen,siinä ne paketit menee kuin muutkin ostokset.
Ehkä sua hävettäisi vähemmän, jos lakkaisit kutsumasta niitä ällöttävästi menkkaräteiksi.