Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko rahastosäästäminen kannattavaa?

Vierailija
12.06.2014 |

Kävin eilen pankin aivopesussa. Onko kenelläkään kokemuksia rahastosäästämisestä?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
22.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kannattaa. Aloitin säästämään 2007 vuonna 50 Euroa/kk ja rahastossa on paisunut tosi hyvin. Samoin viimeisimpään rahastoon laitoin vuosi sitten 1000 euroa ja nyt on 1400. Mutta, mutta... nämä on silakoita joulukaloiksi. Jossain vaiheessa säästin sitkeästi 30 euroa/kk ja vaikka rahasto kasvoi, niin hädin tuskin tehtiin parempi Kreikan matka niillä rahoilla.

Tavallaan tämmöinen nappulasäästäminen on niin naurettavaa. Säästät ja säästät, et saa edes autonvaihtorahoja kasaan.Voisipa laittaa vaikka 500-1000 euroa/kk.

Eihelv... siis sä tuhlasit johonkin reissuun rahat?

ja autoa ei kannata käteisellä ostaa, se on arvoaan menettävä kulutushyödyke.

Vierailija
42/42 |
18.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin vuosia ja vuosia erään yrityksen pörssiin menoa, minulla oli siellä osakkeita. Vuodesta toiseen odotin, tarvitsin rahaa ja rahapulassa myin osskkeeni "jobbareille" suht pieneen hintaan. Ei mennyt kun vuosi niin olisin saanut tosi isot osingot osakkeillani sillä yritys meni lopulta pörssiin.

Minulla ei ole ollut kovin hyvää tuuria. Paljon on mennyt, mutta säästäjälle syöjä löytyy, sanoo vanha kansa. Näin minun kohdallani on käynyt, jolla sijoitettavaa ei nyt ole ollut kovin isoja summia, mutta olisi niillä vaurastunut jo kin verran.

Toisilla parempi mäihä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla