Ex hakee ja tuo lapset aina myöhässä
Onko mitään tahoa joka vois auttaa mua tässä? Alkaa pikkuhiljaa kettamaan olla myöhässä joka paikasta ja joutua selittämään et se on Ex:n vika. Siis vähintään sen 10min yleensä enemmänkin on siis myöhässä.
Kommentit (60)
Ja 44 olen pahoillani jos sinua yritetään estää tapaamasta lastasi. Tsemppiä sulle.
Eikö täällä ihmiset todella osaa lukea. Ap kertoi, että nuorempi on KOLME TUNTIA isänsä kanssa. Siitä ajasta jos myöhästyy 30 minuuttia, se on 30% pois lapsen ajasta isän kanssa. Kuinka joku voi sanoa tätä nipottamiseksi.
Tässä ex-mies yrittää käyttää valtaa kuin keskenkasvuinen lapsi, ainoalla asialla johon luulee voivansa vaikuttaa. Suorastaan kunnia-asianansa pitää ettei vahingossakaan ole ajoissa.
Ottaisin asian puheeksi lastensuojeluviranomaisille. Todellakin. Kyllä muakin vituttaisi, todellakin.
Elämässä ei kaikki ole niin että kaahtellaan jahka jaksellaan ja raavitaan persettä. Asialliset asiat täytyy tehdä just niinkuin on sovittu. Varsinkin jos lapset ovat ne jotka eniten häviävät.
Siis olen pahoillani 42
Ap
Taitaa painua pehkuihin kun alkaa numerotkin heittää
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:26"]Eikö täällä ihmiset todella osaa lukea. Ap kertoi, että nuorempi on KOLME TUNTIA isänsä kanssa. Siitä ajasta jos myöhästyy 30 minuuttia, se on 30% pois lapsen ajasta isän kanssa. Kuinka joku voi sanoa tätä nipottamiseksi.
Tässä ex-mies yrittää käyttää valtaa kuin keskenkasvuinen lapsi, ainoalla asialla johon luulee voivansa vaikuttaa. Suorastaan kunnia-asianansa pitää ettei vahingossakaan ole ajoissa.
Ottaisin asian puheeksi lastensuojeluviranomaisille. Todellakin. Kyllä muakin vituttaisi, todellakin.
Elämässä ei kaikki ole niin että kaahtellaan jahka jaksellaan ja raavitaan persettä. Asialliset asiat täytyy tehdä just niinkuin on sovittu. Varsinkin jos lapset ovat ne jotka eniten häviävät.
[/quote]
Jee kiitos ymmärsit pointtini.
Eihän tuo pieni mitenkään saa muodostettua hyvää kiintymyssuhdetta isäänsä jos ei saa aikaa olla isänsä kanssa.
Ja huom tapaamisia pienellä vain yksi viikossa, koska isän vihamielisen suhtautumisen takia ei koettu hyväksi lapsille altistaa heitä liian monelle vaihdolle viikossa.
Ap
Minä olen myös ap:n puolella. Onhan se kumma, että hänen aikansa on niin "arvotonta", että joku saa sitä tuhlata tosta noin vain huvikseen. Tai sen pienen, joka näkee isäänsä vähän muutenkin. Ja muutenkin, onhan ne lapsille pitkiä minuutteja odotella ulkona.
Entäs ap, jos vain ilmoitat exälle, että lapset on haettava ajallaan, tai sinä et seiso ulkona odottelemassa. (Tai lähdet niiden kanssa sinne tapaamiseesi, ettet myöhästy.) Ei sun velvollisuus ole seistä töröttää odottelemassa pahimmassa tapauksessa tuntia, sattuuko lasten isä olemaan tulossa vai ei. Jos vaikka pitäisi sellaisen kohtuurajan, esim. 10-15min. Ja sen jälkeen lähtisit vetään lasten kanssa. Asioille siis.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:29"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:26"]Eikö täällä ihmiset todella osaa lukea. Ap kertoi, että nuorempi on KOLME TUNTIA isänsä kanssa. Siitä ajasta jos myöhästyy 30 minuuttia, se on 30% pois lapsen ajasta isän kanssa. Kuinka joku voi sanoa tätä nipottamiseksi.
[/quote]
Jee kiitos ymmärsit pointtini.
Eihän tuo pieni mitenkään saa muodostettua hyvää kiintymyssuhdetta isäänsä jos ei saa aikaa olla isänsä kanssa.
Ja huom tapaamisia pienellä vain yksi viikossa, koska isän vihamielisen suhtautumisen takia ei koettu hyväksi lapsille altistaa heitä liian monelle vaihdolle viikossa.
Ap
[/quote]
Niin ja olet varmaan oikeassa pitää soittaa varmaan lastensuojeluun. Harmi kun ollaan niin pienellä kylällä ettei täällä ole resursseja siihen, että lasten vaihdot tapahtuis sossujen välityksellä. Se olis ollut paras ratkaisu ja silloin olis Ex:kin joutunut olemaan ajoissa.
Suosittelen ajan varaamista perheasioiden sovittelijan luo, jos teidän paikkakunnalla sellainen on. Tai suoraan lastensuojeluun. Vaikka hän selvästikään ei kunnioita sinua, sopimusta lasten tapaamisista hänen on pakko kunnioittaa.
Olen pahoillani puolestasi. Paska mies. Onneksi ei enää tuon enempää myrkytä sinun ja lasten ilmaa.
t. 46
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:33"]Minä olen myös ap:n puolella. Onhan se kumma, että hänen aikansa on niin "arvotonta", että joku saa sitä tuhlata tosta noin vain huvikseen. Tai sen pienen, joka näkee isäänsä vähän muutenkin. Ja muutenkin, onhan ne lapsille pitkiä minuutteja odotella ulkona.
Entäs ap, jos vain ilmoitat exälle, että lapset on haettava ajallaan, tai sinä et seiso ulkona odottelemassa. (Tai lähdet niiden kanssa sinne tapaamiseesi, ettet myöhästy.) Ei sun velvollisuus ole seistä töröttää odottelemassa pahimmassa tapauksessa tuntia, sattuuko lasten isä olemaan tulossa vai ei. Jos vaikka pitäisi sellaisen kohtuurajan, esim. 10-15min. Ja sen jälkeen lähtisit vetään lasten kanssa. Asioille siis.
[/quote]
Tota oon miettinyt monesti mut en ole uskaltanut. Vaikka Ex on mitä on se 3tuntia tai mitä siitä nyt jää myöhästymisen jälkeen jäljelle on kuitenkin sen pienemmän ainut aika nähdä isää koko viikkoon.
Pitää varmaan vaatia palaveri sossun kanssa. Ja sopia et jos ei tuu hakeen viim kymmenen yli tai ilmoita itsestään mitään tapaaminen on peruttu ehkä sit oppii tuleen ajoissa tai ainakin ilmoittamaan et myöhästyy. Tai jos ilmoittaa ja mul on meno saa hakea sit isomman kun palataan kotiin ja hei jos nyt ilmoittaa tulevansa 15 yli odotan toki.
Ap
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:37"]Suosittelen ajan varaamista perheasioiden sovittelijan luo, jos teidän paikkakunnalla sellainen on. Tai suoraan lastensuojeluun. Vaikka hän selvästikään ei kunnioita sinua, sopimusta lasten tapaamisista hänen on pakko kunnioittaa.
Olen pahoillani puolestasi. Paska mies. Onneksi ei enää tuon enempää myrkytä sinun ja lasten ilmaa.
t. 46
[/quote]
Tiiä mitä sit keksii jos tätä ei pystyisi enään harrastamaan. En vaan ymmärrä miks on katkera vieläkin erosta jo yli 1,5v
Onks muilla mitään kokemusta et kauanko noi yleensä jaksaa meuhkata? Ja tuskin hetkeen löytää ketään vaikka se varmasti helpottais.
On kokemusta. Voin kertoa että jaksaa meuhkata ja murjottaa maailman tappiin asti. Ja juuri siksiki on pelisäännöt saatava kristallinkirkkaiksi nyt heti. Yhtään et anna siimaa, tai se venyy just niinkuin ex haluaa. Että huomispäivänä kannattaa tilata palaveriaikaa.
Omasta erosta kohta kolme vuotta, ja lähes joka kerta vaihdon yhteydessä exällä on jotain urputettavaa jostain tikunvarresta.
Eikä koskaan silloin paikalla kun on sovittu.
Mutta lasten kanssa osaa pikku hiljaa olla peremmin jo, eikä pura pahaa oloaan enää heihin. Juurikin sovittelijan luona käydyt asialliset keskustelut auttoivat osaltaan siihen.
t. 46
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:10"]
Toi 10min on minimi mut saattaa olla jopa 20-30min ilman mitään ilmoitusta
Ap
[/quote]
Ongelmatuossa on että sä olt kontrollifriikki. Se ei toimi eron jälkeen. Ex vois olla kännissä, ajaa autokolarin, hylätät lapset, sairastua ja kuolla pois jne. Toi ei ole ongelma. Itse olen usein myöhässä, ihan vain siksi, että en ehdi kun on niin paljon kaikenlaista. Ja exä saattaa olla tunnin myöhässä tai unohtaa sovitun tai mitä vaan.Ei oo ikinä menny hermo. Puhelimet on keksitty ja myös puhevälit. Lasten hyvinvointi on tärkeintä, ja siihen tuo 10 minuuttia tai vaikka tunti ei vaikuta mitenkääm. Ja niinkuin jo olet kuullutkin, jos todellisuus on toi, niin oeltha hieman tyhmä jos et ota sitä todellisuutta huomioon suunnutelmissasi. Exäsi ei varmaan muuttunt mieleiseksesi liiton aikana, eikä todellakaan muutu eron jälkeenkään
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:48"]On kokemusta. Voin kertoa että jaksaa meuhkata ja murjottaa maailman tappiin asti. Ja juuri siksiki on pelisäännöt saatava kristallinkirkkaiksi nyt heti. Yhtään et anna siimaa, tai se venyy just niinkuin ex haluaa. Että huomispäivänä kannattaa tilata palaveriaikaa.
Omasta erosta kohta kolme vuotta, ja lähes joka kerta vaihdon yhteydessä exällä on jotain urputettavaa jostain tikunvarresta.
Mutta lasten kanssa osaa pikku hiljaa olla peremmin jo, eikä pura pahaa oloaan enää heihin. Juurikin sovittelijan luona käydyt asialliset keskustelut auttoivat osaltaan siihen.
t. 46
[/quote]
Tuo kuulostaa niin tutulta. Kamalaa jos olet joutunut kestämään tuollaista yli 3vuotta.
Pitää vissiin taas aloittaa uusi soittorumba sossuille ja lastenvalvojalle. Viimeksi vaan eivät osanneet auttaa kun Ex ilmoitti ettei tule ei kiinnosta laatia yhteisiä päivärutiineja tai pelisääntöjä. No ehkä nyt Auttaa
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:48"]On kokemusta. Voin kertoa että jaksaa meuhkata ja murjottaa maailman tappiin asti. Ja juuri siksiki on pelisäännöt saatava kristallinkirkkaiksi nyt heti. Yhtään et anna siimaa, tai se venyy just niinkuin ex haluaa. Että huomispäivänä kannattaa tilata palaveriaikaa.
t. 46
[/quote]
Tuo kuulostaa niin tutulta. Kamalaa jos olet joutunut kestämään tuollaista yli 3vuotta.
Pitää vissiin taas aloittaa uusi soittorumba sossuille ja lastenvalvojalle. Viimeksi vaan eivät osanneet auttaa kun Ex ilmoitti ettei tule ei kiinnosta laatia yhteisiä päivärutiineja tai pelisääntöjä. No ehkä nyt Auttaa
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 01:02"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:10"]
Ap
[/quote]
Ongelmatuossa on että sä olt kontrollifriikki. Se ei toimi eron jälkeen. Ex vois olla kännissä, ajaa autokolarin, hylätät lapset, sairastua ja kuolla pois jne. Toi ei ole ongelma. Itse olen usein myöhässä, ihan vain siksi, että en ehdi kun on niin paljon kaikenlaista. Ja exä saattaa olla tunnin myöhässä tai unohtaa sovitun tai mitä vaan.Ei oo ikinä menny hermo. Puhelimet on keksitty ja myös puhevälit. Lasten hyvinvointi on tärkeintä, ja siihen tuo 10 minuuttia tai vaikka tunti ei vaikuta mitenkääm. Ja niinkuin jo olet kuullutkin, jos todellisuus on toi, niin oeltha hieman tyhmä jos et ota sitä todellisuutta huomioon suunnutelmissasi. Exäsi ei varmaan muuttunt mieleiseksesi liiton aikana, eikä todellakaan muutu eron jälkeenkään
[/quote]
Ei ole puhevälien puuttuminen musta kiinni. Ex ei halua kommunikoida suullisesti kanssani. Turha soittaa kun ei vastaa ei siis puhu mulle ollenkaan missään tilanteessa ellei ole ihan pakko. Viittoo vaikka tai irvistelee tekee kaikkensa ettei puhu. Tekstareihinkaan ei vastaa. Kommunikoi nyt siinä ja ylläpidä puhevälejä tuollaisen kanssa. Ja lasten hyvinvointia aattelen ei niille oo kivaa oottaa ulkona koska isi suvaitsee tulla. Ja huom minä en voi myöhästyä tai tulee mussutusta (silloin ei jostain kumman syystä muista olla puhumatta mut yksipuolinen huuto ei ole sama kuin puheyhteys). Eli mitäs teet muuta kun haet apua joltain viranomaiselta?
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 01:02"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Aina voisi olla vielä pahemmin, onneksi ei ap:n tapauksessa sentään ole. Kaikki on suhteellista. Voisi olla seitsemän lapsen yksinhuoltaja Malissa, vailla ruokaa, hygieniaa tai vettä. Miten "ottaisi exän todellisuuden huomioon suunnitelmissa" silloin? Onko niin että esim. ap:n lääkäri ymmärtää myöhästelijöitä yhtä hyvin kuin sinä suuressa rentoudessasi?
Voi hitto sentään. Ei ole ap kontrollifriikki.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 01:13"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 01:02"]
Ap
[/quote]
[/quote]
Aina voisi olla vielä pahemmin, onneksi ei ap:n tapauksessa sentään ole. Kaikki on suhteellista. Voisi olla seitsemän lapsen yksinhuoltaja Malissa, vailla ruokaa, hygieniaa tai vettä. Miten "ottaisi exän todellisuuden huomioon suunnitelmissa" silloin? Onko niin että esim. ap:n lääkäri ymmärtää myöhästelijöitä yhtä hyvin kuin sinä suuressa rentoudessasi?
Voi hitto sentään. Ei ole ap kontrollifriikki.
[/quote]
Kiitos teille jotka jaksatte ymmärtää. Mut taitaa olla nykymaailman meni sellaista ettei monetkaan enään kunnioita toisia ihmisiä ja sovittuja asioita. Tullaan ja mennään miten sattuu, lopuksi sit ihmetellään miksi kaikki on huonosti. Ja huom vaikka mies on mitä tehnyt esim vaihtojen yhteydessä yhtään ls-ilmoa en ole tehnyt vaan olen yrittänyt ymmärtää. Mies taas tehnyt useampia (kaikki todettu perättömiksi) ja ihan omalla nimellään (ainut suoraselkäinen asia oli se omalla nimellä teko)
Ap
Älä sovi mitään menoja noin lähelle vaihtoa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:18"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:10"]Toi 10min on minimi mut saattaa olla jopa 20-30min ilman mitään ilmoitusta
Ap
[/quote]
Mun exällä saattaa heittää helposti yli vuorokauden ja jos ei ole silloin paikall uhkailee ls- ilmoituksella.
10 min menisi siis ruuhkaan tai mihin tahansa helposti.
T: Etävanhempi
[/quote]
Maalla ei ole ruuhkaa ja matkaa asuntojen välillä alle kilsa
Ap