Naisena en kiinnostu tavallisista miehistä koska luulen olevani kaunis.
Pakko varmaan myöntää tämä ääneen. Olen pyöreä nainen, en mikään fitnessmalli todellakaan, mutta silti ajattelen olevani kasvoilta kaunis ja persoonaltani parempi kuin suurin osa muista naisista. Siksi tavalliset miehet eivät vain kiinnosta minua yhtään.
Huomaan että kiinnostun vain miehistä joilla on hyvä kroppa, hyvä työ,heillä on paljon rahaa, itsevarmuutta ja muutenkin kiinnostun vain tasokkaista miehistä. Sitten ihmettelen miksi he eivät yleensä kiinnostu minusta samalla tavalla takaisin. Kai tässä on kyse siitä että yliarvioin oman tasoni parisuhdemarkkinoilla.
Silti en pysty pakottamaan itseäni kiinnostumaan tavismiehistä vaikka tiedän että ne olisivat realistisempi vaihtoehto minulle koska olen lihava ja ruma.
Olen siis 168cm pitkä mutta painan 80 kiloa.
N24
Kommentit (15)
Mene incel vaikka suihkuun. Tai olisiko äidillä jo lihapullat valmiina,
Sinua varmaan petetään elämässä kymmeniä kertoja. Et saa uskollista miestä jos miehen ulkonäkö on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa joka johtaa siihen että naiset pariutuvat aina ylöspäin
T: Ap (mies)
Kas Pertti aktivoitui taas. Moi Pertti.
Joo kyllä me Pertti tiedetään että olet miehiin päin. Koita olla yliarvioimatta tasoasi niin voit saada ihanan miesystävän.
Vierailija kirjoitti:
Sinua varmaan petetään elämässä kymmeniä kertoja. Et saa uskollista miestä jos miehen ulkonäkö on tärkeintä.
Pertsan mies jättää hänet vähän väliä. Silloin Pertsa aina kirjoittelee tänne "naisena", mutta rauhoittuu, kun mies palaa.
Kun ei se naiseksi tekeytyminen nyt vaan ota aloittajalta sujuakseen.
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioi tasonsa joka johtaa siihen että naiset pariutuvat aina ylöspäin
Jostain syystä se ei ole teille naisten haukkujille ongelma, että myös miehet arvoivat omaa tasoaan pieleen jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Kun ei se naiseksi tekeytyminen nyt vaan ota aloittajalta sujuakseen.
Tuskin edes yrittää tosissaan. Pelleilee muka-nokkelasti.
Mä taas torjun kaikki flirttailuyritykset (jos jotenkin tunnistan ne sellaisiksi), koska luulen olevani ruma.
Sun ihannepaino on 58kg… Jos teet sille asialle jotain niin olisi varmaan paremmat mahdollisuudet. Olet vielä nuorikin, jos sama meno jatkuu, kohta painat 100kg ja elämä on vieläkin hankalampaa.
Vierailija kirjoitti:
Mene incel vaikka suihkuun. Tai olisiko äidillä jo lihapullat valmiina,
Ap on nainen.
Miten sä ap-pasi arvioit oman haluttavuutesi Otto Julius Oittiseen verrattuna?
https://share.google/JH8i0TjYX8eevipXr
Mulle Oittinen edustaa absoluuttista nollapistettä