Ex hakee ja tuo lapset aina myöhässä
Onko mitään tahoa joka vois auttaa mua tässä? Alkaa pikkuhiljaa kettamaan olla myöhässä joka paikasta ja joutua selittämään et se on Ex:n vika. Siis vähintään sen 10min yleensä enemmänkin on siis myöhässä.
Kommentit (60)
Toi on pienintä kiusaa mitä se tekee
.[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:51"]Toiset ihmiset vaan myöhästelee ja se siitä. Ei sillä lapsella mitään kehityshäiriötä tuosta koidu
[/quote]
Erot on kamalia. T:mies. Läheskään kaikesta en riitele. Sun miehestä en tiedä.
Mikäs sit teidän mielestä on ok aika myöhästyä jatkuvasti ja mikä ei?
Ja 3tunnin tapaamisesta kun tunti lähtee myöhästelyn takia ei sekään ole lapsen etu. Ja tapaamista ei voi pidentää tunnilla, koska muuten menee nukkumaanmeno liian myöhäiseksi.
Ap
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:53"]Erot on kamalia. T:mies. Läheskään kaikesta en riitele. Sun miehestä en tiedä.
[/quote]
Erot on kamalia olen samaa mieltä, mutta eikö 1,5v jälkeen olis jo aika antaa vihanpidon olla? Itse siis suhtaudun Ex:n myönteisesti mitä nyt kettuunun myöhästelystä, mutta en siitä sano mitään lasten kuullen. Laitan vaikka s-postia. Ja muutenkin käyttäydyn normaalisti vaihdoissa. Ex murjottaa ei sano sanaakaan ei edes lapsille. Ja ei eron takana ole pettämistä eikä toisia naisia/miehiä. Oli vaan liian riitaisa yhteiselämä.
Ap
Myöhästely on harmittavaa, mutta 30 min kannata repiä pelihousuja. Tässä kohtaa on fiksua olla suurpiirteinen.
Pakkohan se ilmeisesti on ketuttaa vaan niin pirusti kun ihan tahallista kiusantekoa se on ei muuta. Kiitos kun sain avautua.
Voi lapsiparkoja. On heitä siunattu varsin mukavalla äidillä :(
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:29"]Voi lapsiparkoja. On heitä siunattu varsin mukavalla äidillä :(
[/quote]
Mitäs pahaa minä olen tehnyt? Käyttäydyn asiallisesti vaihdoissa? Haluaisin tehdä yhteistyötä Ex:n kanssa. Ex herjaa, haukkuu pitkin kyliä, tekee ls-ilmoja (perättömiksi aina todettu), myöstelee siis kiusaa minkä ehtii. Minä nyt kettuunun myöhästelystä enkä sano sitä edes ääneen vaan laitan asiallisen mailin. Eli en ymmärrä.
Ap
No ainahan täällä kaikkia haukutaan joten miksi ei minuakin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:35"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:29"]Voi lapsiparkoja. On heitä siunattu varsin mukavalla äidillä :(
[/quote]
Mitäs pahaa minä olen tehnyt? Käyttäydyn asiallisesti vaihdoissa? Haluaisin tehdä yhteistyötä Ex:n kanssa. Ex herjaa, haukkuu pitkin kyliä, tekee ls-ilmoja (perättömiksi aina todettu), myöstelee siis kiusaa minkä ehtii. Minä nyt kettuunun myöhästelystä enkä sano sitä edes ääneen vaan laitan asiallisen mailin. Eli en ymmärrä.
Ap
[/quote]
Kannattaako puolesta tunnista oikeasti vetää hernettä nenään? Onko mahdotonta varata sen verran aikaa pari kertaa kuussa, että saatte vaihdon tehtyä asiallisesti? Voitko vaikka ajatella että jos olette sopineet esim 16.00, niin olette lasten kanssa valmiina klo 16.30? Jos kerran tiedät exäsi olevan aina saman verran myöhässä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:35"]
[/quote]
Ap
[/quote]
Kannattaako puolesta tunnista oikeasti vetää hernettä nenään? Onko mahdotonta varata sen verran aikaa pari kertaa kuussa, että saatte vaihdon tehtyä asiallisesti? Voitko vaikka ajatella että jos olette sopineet esim 16.00, niin olette lasten kanssa valmiina klo 16.30? Jos kerran tiedät exäsi olevan aina saman verran myöhässä.
[/quote]
Jos sattuu joskus harvoin olemaan ajoissa vetää herneen nenään jos ei olla jo ulkona, vaikka oltais valmiina sisällä ei ehditty ulos asti tai odotetaan sisällä esim sateella. Eli samat säännöt ei päde sen mielestä muhun. Ja olen koittanut et sovitaan joku myöhäisempi aika mut ei sovi. Se on pahinta ku ei ole edes tasaisesti samaa aikaa myöhässä vaan tulee miten sattuu. Itse olen myöhästynyt pari kertaa mutta aina ilmoittanut siitä ja joku vienyt lapset sinne tai hakenut sieltä. Ja jos joskus olen etukäteen ilmoittanut et joku päivä pitää olla ajoissa esim minulla on aika lääkäriin tulee silti ja tasan varmasti myöhässä.
Ap
Oon AP sun puolella... Jos on kerran viikkoon 3 tuntia täysin lapsetonta aikaa, ei siitä varmasti halua tinkiä sitä kymmentä minuuttiakaan, saatika jos menee 30-60min. Sekin aika on pois asioiden hoitamisesta, siivoamisesta tai vaikka viikon ainoasta yksin juodusta kahvikupista. :)
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:45"]
Siis pienempi syntyi eron jälkeen. Anteeksi kauhea lauserakenne.
Ap
[/quote]
Aika loogista, että pienempi syntyi lähempänä eroa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:06"]Oon AP sun puolella... Jos on kerran viikkoon 3 tuntia täysin lapsetonta aikaa, ei siitä varmasti halua tinkiä sitä kymmentä minuuttiakaan, saatika jos menee 30-60min. Sekin aika on pois asioiden hoitamisesta, siivoamisesta tai vaikka viikon ainoasta yksin juodusta kahvikupista. :)
[/quote]
Kiitos ;)
Monen mielestä olen nipo, mutta ei se yksi ihminenkään mahdottomasti kakkaa päällensä kestä. Ehkä tää on vaan se asia mihin kaikki Ex:n kiusaaminen kulminoituu.
Ja onhan se tosiaan kerran viikossa siivota ilman, että imurissa roikkuu kaks pientä. Ja voi pitää ovet auki kun kantaa mattoja ulos. Ja kyllä se yks lämmin kuppi kahviakin maistuu myönnän sen.
Kiitos kiitos sulle
siis ihan oikeasti, teet pienestä ongelmasta naurettavan ison. Ihan oikeastiko kyttäät kello kourassa, milloin haku/palautus on? Etkö voi asennoitua tilanteisiin enemmänkin asenteella "tulee klo 18-19 välillä" jos vaikka se hakuk on sovittu klo 18?
Nyt on kyse lapsista, ei kellontarkoista bisnestapaamisista!
Jos on jotain menoja, jotka ovat noin riippuvaisia minuuteista niin sovi että mies tuo lapset vaikkapa kello 10, jos heidän pitää viimeistään 11 olla oikeasti vasta sinulla. Silloin sillä puolenkaan tunnin myöhästymisellä ei ole väliä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:10"]Toi 10min on minimi mut saattaa olla jopa 20-30min ilman mitään ilmoitusta
Ap
[/quote]
Mun exällä saattaa heittää helposti yli vuorokauden ja jos ei ole silloin paikall uhkailee ls- ilmoituksella.
10 min menisi siis ruuhkaan tai mihin tahansa helposti.
T: Etävanhempi
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:13"]siis ihan oikeasti, teet pienestä ongelmasta naurettavan ison. Ihan oikeastiko kyttäät kello kourassa, milloin haku/palautus on? Etkö voi asennoitua tilanteisiin enemmänkin asenteella "tulee klo 18-19 välillä" jos vaikka se hakuk on sovittu klo 18?
Nyt on kyse lapsista, ei kellontarkoista bisnestapaamisista!
[/quote]
Ehkä enemmän on kyse siitä, että jos me ei olla ulkona valmiina saa lapsetkin kuulla sen mussutuksen, ei osaa käyttäytyä ees lasten takia. Ei ilmoita milloin tulee joten mun vaan on oltava valmiina jos sattuis tulemaan ajoissa. Ei päde samat säännöt meihin sen mielestä.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:15"]Jos on jotain menoja, jotka ovat noin riippuvaisia minuuteista niin sovi että mies tuo lapset vaikkapa kello 10, jos heidän pitää viimeistään 11 olla oikeasti vasta sinulla. Silloin sillä puolenkaan tunnin myöhästymisellä ei ole väliä.
[/quote]
Ei meillä voi sopia mistään ns ylimääräisistä jutuista kaikki menee tarkalleen oikeuden päätöksen mukaan tai Ex nostaa metelin. Siis meillä ihan tarkat kellonajat päätöksessä ei mitään varaa millekkään muulle muuten nousee helvetti. Ja mun pitää silti olla ajoissa.
Taitaa olla vaikea selittää tai sit mä vaan oon nipo tai liian kyllästynyt siihen miten kohtelee mua ja lapsia vaihtotilanteissa
Ap
22 siis Ap