Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varattu mies, mutta kiinnostunut minusta?

Vierailija
11.06.2014 |

Tapasin kuukausia sitten miehen baarissa ja meillä synkkasi tosi lujaa, ei siis mitään suukotuksia, mutta läheisyyttä ja hulluttelua. Siihen se jäi sitten.  seuraavan kerran nähtiin samaisessa baarissa ja kun katseemme kohtasivat, niin voin vannoa, että aika pysähty mollemmilta. Pyysi istumaan siihen kavereidensa kanssa, suudeltiin muutamaan otteeseen ja lähdimme eriteille. Otin myöhemmin yhteyttä viestillä ja sain vastaukseksi anteeksi pyynnön ja kertoi, että olla perheensä kanssa. Pahoitteli kovasti kyllä että antoi muuta ymmärtää. Nyt kuukausia myöhemmin näin sen taas ja hän tuli puheilleni ja kertoi, että oli kysellyt mua siellä ja yrittänyt tavoittaa. Eipä ollut säästänyt numeroani ja sitäkin harmitteli. Halusi pyytää anteeksi ja selittää miksi on pysynyt liitossa ja syy on lapsi jolla on joku vamma. Keskusteltii asiasta hetken ja mentiin takaisin baariin. Halusi koko illan olla seurassani ja pari kertaa suudeltiinkin. Olen ymmälläni ja aika ristiriitaisia viestejä saan tältä. Mitä se haluaa? koska noina aikoina kun ollaan nähty niin ei ainakaan pöksyihin.. Sain viestin jossa luki katsotaan mitä elämä tuo tullessaan.. Toivoisin että toisi hänet! Meillä on kyllä yhteisiä tuttuja paljon, joten en usko että tarvetta on valehdella asioista ja ihmettelen myös etteikö pelkää että naisen tutut näkisivät ja kertoisivat asiasta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinkin hänelle tekstarin ja pyysin että ottaa numeron talteen siltä varalta, että eroaa. Kyllähän se paskaa tekee ja niin minäkin tein, mutta en vaan ole voinut olla pitämättä näppejä erossa. Olen tehnyt sen nyt kuitenkin selväksi, että vastaisuudessa ollaan omissa seurueissa jos kohdataan. Silti hämmensi, että oli käynyt kyselemässä mun perään jo silloin kun oli tekstannut olevansa suhteessa. Ja mikä ihme sen teki niin mieli mulle kertoa vielä viimeksi, että miksi on siinä suhteessa. Minä sanoinkin, että mene kavereidesi kanssa, mutta oli minussa kiinni kuin takiainen. 

Vierailija
2/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa ehkä kelata aikaa taaksepäin ja kuvitella olevansa vapaa ja lapseton ja vailla huolia. No ei onnistu. Se vaativa lapsi ei katoa pettämällä eikä edes jättämällä, mutta rahat menee, tulee paljon riitoja, näkee lastaan vähemmän ja sitten vielä sinä, joka varmaan toivot kans kaikenlaista. Paskempi juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:59"]

Laitoinkin hänelle tekstarin ja pyysin että ottaa numeron talteen siltä varalta, että eroaa. Kyllähän se paskaa tekee ja niin minäkin tein, mutta en vaan ole voinut olla pitämättä näppejä erossa. Olen tehnyt sen nyt kuitenkin selväksi, että vastaisuudessa ollaan omissa seurueissa jos kohdataan. Silti hämmensi, että oli käynyt kyselemässä mun perään jo silloin kun oli tekstannut olevansa suhteessa. Ja mikä ihme sen teki niin mieli mulle kertoa vielä viimeksi, että miksi on siinä suhteessa. Minä sanoinkin, että mene kavereidesi kanssa, mutta oli minussa kiinni kuin takiainen. 

[/quote]

Etkö saa huomiota miehiltä kun menet noin sekaisin yhden ukkomiehen lurittelusta?

Vierailija
4/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat vaan reippaasti pillua sille kun tapaatte, sehän saattaa vaikka olla jonkun av-sotsnorsun ukko.

Vierailija
5/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on se nainen, joka puhuu vaan lapsista.

Vierailija
6/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Minä jäin tuohon samaan nalkkiin vuosiksi "lasten vuoksi". Siinä vain satuttaa itsensä. Pysy kaukana niin kauan kun on varattu. Sitten voi palata asiaan. Rehellinen mies ei tee noin.

Vierailija
7/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihmiset panis sen energiansa omaan perheeseen eilä kuvittelis että aidan taakse hyppimällä helpottaa. Se entinen perhe kun ei koskaan katoa. Oishan se helppoo joo munkin jättää mies hoitaan kaikki arki ja ryhtyä viettämään "uutta elämää" - mutta kun se ei mee niin.

Vierailija
8/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun ihmiset panis sen energiansa omaan perheeseen eilä kuvittelis että aidan taakse hyppimällä helpottaa. Se entinen perhe kun ei koskaan katoa. Oishan se helppoo joo munkin jättää mies hoitaan kaikki arki ja ryhtyä viettämään "uutta elämää" - mutta kun se ei mee niin.

Vierailija
9/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee huonosti ja vaimo ei anna. Tuttu tarina.

Vierailija
10/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sille antamassa enää yhtään mitään jos luitte jo edellisen kirjoitukseni. Edelleenkin tiedän olleeni tyhmä kun varatun kanssa sähelsin. Ja saan huomiota paljonkin vapailta miehiltä. Satuin vaan hullaantumaan tähän mieheen hetkellisesti. 

Vierailija
11/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:04"]Voi kun ihmiset panis sen energiansa omaan perheeseen eilä kuvittelis että aidan taakse hyppimällä helpottaa. Se entinen perhe kun ei koskaan katoa. Oishan se helppoo joo munkin jättää mies hoitaan kaikki arki ja ryhtyä viettämään "uutta elämää" - mutta kun se ei mee niin.

[/quote]

Ei se sulla niin menekään. Mutta sun miehelläs voi mennäkin...

Vierailija
12/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussaa sinulle että olit järkevä! Onkohan nämä päättyneet koskaan hyvin. :(

Vierailija
13/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on päättyneet hyvin ja jos on niin onnea niille! Kyllä mies selvästi on kiinnostunut, mutta ei uskalla lähteä mihinkään uuteen. Saattaa pelätä menettävänsä myös sut kun on jo perheensäkin menettänyt. 

Vierailija
14/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no se haluaa p*ua ja helpotusta arkeensa eli se käytää sua vaan hyväkseen

neuvo: ÄLÄ ala tuohon, katkaise välit NYT

Vierailija
15/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikot naiset, pyörittelevät miehet...

Vierailija
16/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelisin niin, että jos joskus eroaa, niin sitten katsot että tuleeko jutusta mitään ja vieläkö on kemiaa. Mutta nyt tässä tilanteessa unohdat koko tyypin. Muitakin miehiä on :)

Vierailija
17/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se haluaa sulta pillua. Ei muuta. Mutta se ei uskalla.

Vierailija
18/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, koska se olisi saanut sitä viime kerralla kun lähdimme yhdessä ekan kerran pois baarista. 

Vierailija
19/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sulla yhtään omatunto kolkuta suudella miestä, jonka tiedät varatuksi, ja "hullutella" hänen kanssaan? HUHHUH! Ei sillä, vikaa on miehessäkin, mutta sä olet törkeä.

Vierailija
20/21 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, etkö ole tarpeeksi täällä lukenut näistä petturimiehistä ja toisista naisista? Miksi siis edes mietit varattua ihmistä? Etsi vapaa mies,niin kenenkään ei tarvi kärsiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä