Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekeekö kirppareilla keväsin /kesäisin parempia löytöjä kuin talvella?

Vierailija
11.06.2014 |

Kun ihmisillä yleisesti on kai joku tapa tehdä kevätsiivouksia, joten löytääkö kirppareilta enemmän kivoja juttuja keväällä ja kesällä, vai ihan tasaisesti ympäri vuoden?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen viikon sisään tehnyt kirpparilta ihan uskomattomia löytöjä! 

- Furlan uusi nahkalaukku, aito 10 euroa

- Zaran nahkainen iso musta shopperi-laukku 10 euroa, uusi tämäkin

- Mexx valkoinen, aivan käyttämättömän näköinen pellavajakku 5 euroa

- Versace for hm täysin uusi  (laput kiinni) biker-mallinen nahkatakki 70 euroa (okei, tästä maksoin vähän enemmän ja ihan tyytyväisenä)

- DKNY, uusi, laput kiinni pieni iltalaukku 2,60 euroa (viimeisen päivän 70 prosentin alesta bongattu --> muutakin löysin samasta pöydästä)

- signalin valkoiset, varmaan nämäkin käyttämättömät, pellavahousut 5 euroa

Tämän lisäki lukuisia pienempiä ja halvempia löytöjä. Tuntuu vain ihan käsittämättömältä, että kirpparilta saa uutena kalliita merkkiivaatteita jne. aivan pilkkahintaan. Toki itse kierrän ja pengon huolella ja nuo parhaat löydöt osuivat kohdalle aivan pimeimmistä kirpparin nurkista. 

Tämäkin pitää vielä mainita: aivan uusi Haloselta ostettu, todella kaunis musta lierihattu jossa oli hintalaput paikallaan. Tämä maksoi 4 euroa. 

Tänään näin tuossa vieressä olevalla kirpparilla kauniin Ted Bakerin mekon hintaan 13 euroa, mutta jäi ostamatta. Kun tajusin kuinka kallis merkki on uutena niin aion huomenna aamulla kipaista katsomassa josko se vielä siellä olisi =) 

Kannattaa käydä katselemassa juuri nyt. Todella paljon merkkivaatteita, kesäisiä ja kauniita olen nähnyt. Itselle ei ole koko osunut kohdalle, mutta ihan mielettömiä löytöjä. Omalle siskolle ostin todella laadukkaat Kalvin Cleinin housut hintaan 4,5 euroa... 

Löytöjen riemua kaikille =)

Vierailija
2/8 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 22:16"]

Minä olen viikon sisään tehnyt kirpparilta ihan uskomattomia löytöjä! 

- Furlan uusi nahkalaukku, aito 10 euroa

- Zaran nahkainen iso musta shopperi-laukku 10 euroa, uusi tämäkin

- Mexx valkoinen, aivan käyttämättömän näköinen pellavajakku 5 euroa

- Versace for hm täysin uusi  (laput kiinni) biker-mallinen nahkatakki 70 euroa (okei, tästä maksoin vähän enemmän ja ihan tyytyväisenä)

- DKNY, uusi, laput kiinni pieni iltalaukku 2,60 euroa (viimeisen päivän 70 prosentin alesta bongattu --> muutakin löysin samasta pöydästä)

- signalin valkoiset, varmaan nämäkin käyttämättömät, pellavahousut 5 euroa

Tämän lisäki lukuisia pienempiä ja halvempia löytöjä. Tuntuu vain ihan käsittämättömältä, että kirpparilta saa uutena kalliita merkkiivaatteita jne. aivan pilkkahintaan. Toki itse kierrän ja pengon huolella ja nuo parhaat löydöt osuivat kohdalle aivan pimeimmistä kirpparin nurkista. 

Tämäkin pitää vielä mainita: aivan uusi Haloselta ostettu, todella kaunis musta lierihattu jossa oli hintalaput paikallaan. Tämä maksoi 4 euroa. 

Tänään näin tuossa vieressä olevalla kirpparilla kauniin Ted Bakerin mekon hintaan 13 euroa, mutta jäi ostamatta. Kun tajusin kuinka kallis merkki on uutena niin aion huomenna aamulla kipaista katsomassa josko se vielä siellä olisi =) 

Kannattaa käydä katselemassa juuri nyt. Todella paljon merkkivaatteita, kesäisiä ja kauniita olen nähnyt. Itselle ei ole koko osunut kohdalle, mutta ihan mielettömiä löytöjä. Omalle siskolle ostin todella laadukkaat Kalvin Cleinin housut hintaan 4,5 euroa... 

Löytöjen riemua kaikille =)

[/quote]

Vau :O Ei täälläpäin vaan näy koskaan tollasia superlöytöjä, tosin en oo vielä ikinä kesällä käynyt, pakko käydä nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvivaatetta olen löytänyt tällä viikolla tosi halvalla.

Vierailija
4/8 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kirppareilla tähän aikaan väkeä? Varasin pöydän elokuulle. Silloin ehkä menisi jo syys- ja talvivaatteet, joista tulisi vähän rahaakin.

Vierailija
5/8 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:52"]

Onko kirppareilla tähän aikaan väkeä? Varasin pöydän elokuulle. Silloin ehkä menisi jo syys- ja talvivaatteet, joista tulisi vähän rahaakin.

[/quote]

Vois kuvitella että ois ainakin myyjiä, kun on kouluissa ja opiskelupaikoissa kesälomat ja joillain töistäkin lomaa. Sitä en tiedä onko ostajia, mutta ajattelin mennä huomenna katsomaan.

-ap

Vierailija
6/8 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirpparilla töissä ja veikkaisin, että kesällä on helpompi tehdä löytöjä. Silloin ihmisillä on aikaa myydä, mutta samaan aikaan asiakkaita voi olla vähemmän, kun kaikki ovat lomalla ja rantsulla ja muuta.

Shoppailemaan vaan ja tekemään löytöjä :)

Vierailija
7/8 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule kauppa käy kuumana! Monet pitää lomia näin kesäkuussa (puhumattakaan opiskelijat yms.) ja siivoaa varastoja yms, tosi hyvää kamaa myynnissä. Itsekin olen tehnyt mahtavia löytöjä. Oma pöytäni alkaa perjantaina. Juhannuksena alkaa joukkopako mökeille ja heinäkuu on melko kuollutta kun porukka vaan mökkeilee/matkustelee.

Ja nyt tuhannennen kerran sanon tän tällä palstalla: hinnoitelkaa oikein eli mahd. halvaksi kaikki niin johan lähtee romppeet kiertoon!

Rakkain terveisin kirppiksen kassaneiti

Vierailija
8/8 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 21:15"]

Olen kirpparilla töissä ja veikkaisin, että kesällä on helpompi tehdä löytöjä. Silloin ihmisillä on aikaa myydä, mutta samaan aikaan asiakkaita voi olla vähemmän, kun kaikki ovat lomalla ja rantsulla ja muuta.

Shoppailemaan vaan ja tekemään löytöjä :)

[/quote]

Tuo asiakkaiden vähyys on kyllä tosiaan hyvä puoli jos myyjiä kerta riittää, ehkä sitä kerrankin tekis jotain tosi hienoja löytöjä :) Pitää katsella vähän kauaskantoisemmin eikä pelkkiä kesävaatteita

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän