Vierailija
Poiminta

Eli mikä yksi ainoa musiikkiesitys vie sinut ajatuksissasi nuoruusikävuosiin noin 14-20v?
- Biisi joka kenties soi radiossa, diskoissa, soittoruokaloissa ja ei välttämättä jäänyt vain muutaman kuukauden soittoilmiöksi
- Biisi joka kenties nosti fiiliksesi arjen yläpuolelle aina kun kuulit sen soivan
- Biisi joka on sinulle henkilökohtaisesti jotenkin maaginen
- Biisi jonka luultavasti omistit fyysisenä tallenteenakin (vinyyli, kasetti, cd ym) tai olit hankkinut sen digitaalisena bittiversiona tallentimeesi
- Biisi jossa on kenties jotain yleisempiä aikakauteen sidoksissa olevia ominaisuuksia saundeissa, toteutuksessa, sanoituksessa jne, mutta jollain tavalla kyseinen biisi ehkä kiteytti aikakauden ajan henkeä paremmin kuin muut
- Biisi josta kenties on kehittynyt klassikko joka soi edelleen nostalgia radiokanavilla säännöllisesto
- Biisi johon liittyy runsaasti henkilökohtaisia muistoja merkittävästä tapahtumasta tai tapahtumista

Mikä olisi siis se yksi ainoa biisi?

Itselleni se on New Orderin Blue Monday, joka täyttää minulla nuo kaikki kohdat mitä luettelin, enkä ole vielä koskaan siihen kyllästynyt. Omistan myös alkuperäisen 12"-tuumaisen singlen.

• ylös 83
  • alas 9

Sivut

Kommentit (716)

Vierailija

Ei ollut minun nuoruudessani vinyyleitä ja musiikkia. Virsiä oli kirkossa sunnuntaisin.

• ylös 111
  • alas 35
Vierailija

The Offspring - "Self Esteem" 

• ylös 109
  • alas 11
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Puplic Enemy - 911 is a joke (1990) 

• ylös 22
  • alas 11
Vierailija

All Saints - Pure Shores 😍

Ikävä takaisin noihin aikoihin 💔

• ylös 87
  • alas 12
Vierailija

Scorpions - Holiday

• ylös 54
  • alas 11
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sashin Ecuador

Olin just tulossa kirjoittamaan tämän saman!
Oi niitä aikoja.

• ylös 47
  • alas 7

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.