Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä oma äitisi olisi päivittänyt Faceen tänä päivänä,

Vierailija
30.05.2014 |

kun itse olit saamassa ylioppilaslakkia tai valmistumassa ammattiisi? Tai jättänyt kaiken väliin ja heittänyt hanskat tiskiin?

Omani varmaan: Esikoinen saa valkolakin. Kok yön olen leiponut ja joku muu saa kyllä tiskata, minä olen ihan lopussa, ihan täysin lopussa. Kyllä me isän kanssa ollaan tehty hyvä työ. Sellainen periaate meillä on, että kaikista ylioppilaita ja sitten omille siiville. Me olemme työmme tehneet.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, ettei tyttö kirjoittanut matikasta ällää. Mutta kyllä se sinne yliopistoon pääsee, kun on lukenut niin ahkerasti pääsykokeisiin (en päässyt, jäin niukin naukin ulkopuolelle). Pankin listalla oli aika paljon nimiä, toivottavasti kakku riittää jos kaikki tulevat. 

Tarjoilut muuten olivat siihen aikaan paljon vähäisempiä, oli vain parilla eri tavalla päällystettyjä voileipäkeksejä, pari erilaista täytekakkua, mun itseni leipomaa kuivakakkua ja samoin minun leipomiani hannatädin kakkuja. En ainakaan muista, että meillä olisi ollut muuta. Täytekakut riittivät just just, voileipäkeksejä tehtiin lisää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla