Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder on täynnä 30+ naisia, joilla on entisistä suhteista lapsia ja seikkailut seikkailtu

Vierailija
19.06.2021 |

Nyt haetaan pysyvämpää kumppania ja profiilissa lulee ei yhdenillanjutuille.

Kommentit (208)

Vierailija
21/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia tilastoharvinaisuuksia, jos Tinder on täynnä 30+ yh-naisia - kun suurin osa hankkii vasta ensimmäisenkin lapsen vasta 30+ ikäisenä, niin miten te aina onnistutte löytämään ne, joilla on tuossa vaiheessa jo useampi lapsi ja erotkin jo hoidettu? Erikoista kerrassaan.

Vierailija
22/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Swaippaa vasemmalle, jos ei ole sun juttu. Mikä ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat nuorena sitoutuneet parisuhteeseen ja hankkineet lapsia. Nyt kun he ovat eronneet, he haluavat edelleen sitoutuneen parisuhteen, koska se on parisuhdetyyppi, jota he preferoivat. Mikä tässä yllättää ap:n?

Jos olisit nainen, tietäisit, että tinderissä on vielä enemmän 30+ eronneita isämiehiä.

Veikkaisin että valtaosa lapsista syntyy alkuhuuman, ensimmäisten 3v aikana, tai ainakin silloin niitä aletaan useimmiten haluamaan. Sitten erotaan, koska luonnon kannalta on tärkeintä että syntyy mahdollisimman paljon erilaisia geeniyhdistelmiä.

Ei se mihinkään järkeen liity vaan siihen miten meidät on koodattu. Samoin yhdenillanjuttuja harrastetaan erilaisten geeniyhdistelmien takia. 

Nämä on niitä sinun kuvitelmiasi, itse ehdin olla mieheni kanssa 15 vuotta ennen kuin ensimmäinen lapsi syntyi. Nykyään lähes kaikki lapset ovat suunniteltuja. Toisin kuin ennen vanhaan.

Vierailija
24/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin entä sitten? Tuollainen +30 ja toiselle kierrokselle menevä on ehdottomasti parasta mitä voi valita. Ei ole turhan ruusuisia käsityksiä elämästä kun elämän realismi on tuttua ja kokemusta on jo monesta asiasta. Tuollaisen itsekin bongasin ja poimin pois kuljeksimasta :)

Itsekin kun toiselle kierrokselle olin menossa. Enkä vielä ole asiaa joutunut katumaan vaikka lapset on jo aikuisiksi muuttuneet..

M50+

Vierailija
25/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat nuorena sitoutuneet parisuhteeseen ja hankkineet lapsia. Nyt kun he ovat eronneet, he haluavat edelleen sitoutuneen parisuhteen, koska se on parisuhdetyyppi, jota he preferoivat. Mikä tässä yllättää ap:n?

Jos olisit nainen, tietäisit, että tinderissä on vielä enemmän 30+ eronneita isämiehiä.

Veikkaisin että valtaosa lapsista syntyy alkuhuuman, ensimmäisten 3v aikana, tai ainakin silloin niitä aletaan useimmiten haluamaan. Sitten erotaan, koska luonnon kannalta on tärkeintä että syntyy mahdollisimman paljon erilaisia geeniyhdistelmiä.

Ei se mihinkään järkeen liity vaan siihen miten meidät on koodattu. Samoin yhdenillanjuttuja harrastetaan erilaisten geeniyhdistelmien takia. 

Joo, miestenkin käytös riippuu vaan geeneistä eikä sille voi mitään.

Jep. Miehet haluaa panna vaikka ilman kortsua vaikkeivat halua isäksi ja naiset synnyttävät ja synnyttävät lisää vaikka maapallo on jo täynnä.

Pelkkiä vaistojemme orjuuttamia elukoita me olemme kaikki tyynni.

Vierailija
26/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on niitä sinun kuvitelmiasi, itse ehdin olla mieheni kanssa 15 vuotta ennen kuin ensimmäinen lapsi syntyi. Nykyään lähes kaikki lapset ovat suunniteltuja. Toisin kuin ennen vanhaan.

Kumoaako tämä lainaamasi tekstin? Luitko sitä?

Vierailija
27/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beta miehen vuoro elättää jännäpanomiehen kersat ja äityli. Hyvää elämää!

Betamiestä viedään näköjään kuin litran mittaa. Eikö betamies osaa sanoa ei?

Vierailija
28/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ 40 v tilanne on vielä karumpi, täynnä persauksia yh äitejä ettii elättäjää.

Suomen tarjonta on surkeaa, samat naamat joka saitilla vuodesta toiseen.891

Vierailija
29/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan nämä 30-40-vuotiaat eronneet naiset ovat Tinderissä niitä innokkaimpia seksi/kevytsuhteiden harrastajia.

Vierailija
30/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni mukaan nämä 30-40-vuotiaat eronneet naiset ovat Tinderissä niitä innokkaimpia seksi/kevytsuhteiden harrastajia.

Kyläpyöriä ovat. Kyllähän niitä polkea voi, mutta kannattaa laittaa välittömästi matkoihinsa sen jälkeen. Alkavat pesiä muuten turhan herkästi nurkissa ja kuvitella kaikenlaista.

Suuret on taas luulot. Valtaosaan miehistä nyt ei tarvitse edes kahta kertaa vilkaista, saati että sänkyyn voisi kelpuuttaa.

31/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaikea tilanne parisuhdemarkkinoilla jos on jo omia lapsia. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

Vierailija
32/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä42257 kirjoitti:

On se vaikea tilanne parisuhdemarkkinoilla jos on jo omia lapsia. Pätee niin miehiin kuin naisiinkin.

Mutta seksisuhdemarkkina toimii hyvin Tinderissä juuri niille, kenellä on jo lapsia eikä haluta mitään vakavaa.

33/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä42257 kirjoitti:

Mutta seksisuhdemarkkina toimii hyvin Tinderissä juuri niille, kenellä on jo lapsia eikä haluta mitään vakavaa.

Näin on. Tarjontaa on paljon enemmän koska moni on valmis seksisuhteeseen lapsellisen kanssa vaikkei parisuhteeseen olisikaan valmis. Näin myös omalla kohdallani. 

Vierailija
34/208 |
19.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän miesten ajatukset, jos nainen siinä 30 yh ja lapsia. Ei kukaan lapseton mies halua tuohon hommaan, eikä tarvitsekaan. Jokainen saa itse päättää omasta elämästään. Itse olen 50-kymppinen ja minulla on lapsi. Elämme kaksin. En todellakaan ottaisi tähän ketään miestä. Voisin seurustella miehen kanssa, mutta kummallakin omat kodit ja rahat. En tarvitse miestä itseäni elättämään. Haluaisin seikkailumielisen miehen, koska olen itse seikkailu ja vaihtelunhaluinen. Eli mies ei todellakaan saisi olla mikään sohvaperuna.

Vierailija
35/208 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nuo naiset edes yrittävät? Ei kukaan tuon ikäinen mies halua parisuhteeseen yh:n kanssa.

No kuka haluaa suhteeseen +30 vuotiaan miehen kanssa jolla ei ole vielä tuossa iässä lapsia ja vakavaa , vähintään yhtä parisuhdetta takana? J ä m ä m i e s, jossa taatusti jotain vikaa, ja pahasti....

https://www.vauva.fi/keskustelu/4110047/milta-teista-kolmekymppisista-t…

Vierailija
36/208 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no kai sitä perheen perustamistakin voi seikkailuksi kutsua. 

Vierailija
37/208 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

+ 40 v tilanne on vielä karumpi, täynnä persauksia yh äitejä ettii elättäjää.

Suomen tarjonta on surkeaa, samat naamat joka saitilla vuodesta toiseen.891

Ja sinä tiedät tämän miten? 

Vierailija
38/208 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seikkailut ei ole seikkailtu jos seikkailu on juuri nytkin päällä.

Vierailija
39/208 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miesten ajatukset, jos nainen siinä 30 yh ja lapsia. Ei kukaan lapseton mies halua tuohon hommaan, eikä tarvitsekaan. Jokainen saa itse päättää omasta elämästään. Itse olen 50-kymppinen ja minulla on lapsi. Elämme kaksin. En todellakaan ottaisi tähän ketään miestä. Voisin seurustella miehen kanssa, mutta kummallakin omat kodit ja rahat. En tarvitse miestä itseäni elättämään. Haluaisin seikkailumielisen miehen, koska olen itse seikkailu ja vaihtelunhaluinen. Eli mies ei todellakaan saisi olla mikään sohvaperuna.

Te keskiajalla syntyneet naiset ette ymmärrä tuota sanaa "seikkailu" ja "sekoilu"

Vierailija
40/208 |
20.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei halua yh:ta niin sitten ei varmaan kannata swaipata heitä oikeaan. Itsekään lapsettomana naisena en todellakaan katso lisääntyneisiin miehiin päinkään, en koskaan ottaisi käytettyä.