Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TUNNUSTA KUKA HULLU OLET

Vierailija
11.06.2014 |

Oletko fanaattinen vela, läskivihaaja, wt-aloituksia tekevä, mies, persu..

Kuka olet, tunnusta!

Itse olen läskivihaaja, vela, ateisti. Pari kertaa olen aloittanut viestin: Höpöhöpö.

Nämä silloin kun en ole oma itseni.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:18"]

Mä oon se hullu joka vänkkää Lassukan kanssa. Olen jo lopettanut ne hommat tosin. Nykyään vaan suollan paskaa jos vahingossa avaan sen aloittaman ketjun. Tyyliin "Nainen nainen nainen".

[/quote]

Vierailija
22/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen näsäviisas läskeille naureskelija ja koiravihaaja. Vihaan myös kukkahattutätejä ja teen niille tahalleni kiusaa, koska ne on niin tosikkoja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen artovihaaja

Vierailija
24/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

953[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:48"]

Ilkeysvihaaja. Ärsyttää kun mihinkään ei osata vastata asiallisesti, pitää tahallaan pahoittaa toisten mieli.

Vihaan myös niitä jotka väittävät että anoppeja pitää kunnioittaa.

[/quote]

Vihaatko vielä silloinkin, kun olet itse anoppi?

Vierailija
25/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuulemma Stepford Wife, koska inhoan kaikkea rumaa katukuvassa, haluan asua yhteisössä jossa kaikki täydellistä, en pysty mennä Helsingin keskustaan koska likaan tai rikon merkkikorkkarini enkä voi sietää romanikerjäläisiä, alkoholisteja tai narkkareita enkä roskia näkökentässäni. Viihdyn vain viehättävien ihmisten seurassa enkä halua että lapsillani on ikävänä näköisiä tai tyylisiä kavereita.

Vierailija
26/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29.n vainoaja joka muistaa aina hänen kirjoitukseensa muistuttaa laiva aloituksesta

Vierailija
27/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hullu ollenkaan, mutta olen: persu, vela ja ateisti.

Vierailija
28/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, kun puolet jengistä tajuaa, mitä aloituksella haetaan, puolet on aivan pihalla.

Niin, olen myös se, joka kommentoi keskustelun tasoa ja pyytää tappelijoita lopettamaan koska "nyt tämäkin hyvä ketju on jo pilalla, yhyy!" :D

Vierailija
29/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 15:29"]

953[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:48"]

Ilkeysvihaaja. Ärsyttää kun mihinkään ei osata vastata asiallisesti, pitää tahallaan pahoittaa toisten mieli.

Vihaan myös niitä jotka väittävät että anoppeja pitää kunnioittaa.

[/quote]

Vihaatko vielä silloinkin, kun olet itse anoppi?

[/quote]

No jos olen samanlainen ämmä kuin oma anoppini ja monet muutkin anopit mitä täältä juttuja on lukenut, niin todellakin vihaan.

Vierailija
30/30 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen koirien inhimillistäjien mollaaja, uskovainen mutta en sentään kiihko enkä vl, absolutisti/streittari (siis irl alkoholisti jonka oli pakko lopettaa juominen kokonaan, alkoholistina jaan kokemuksiani toisissa ketjuissa), ikisvastainen. Menen (liiankin) helposti mukaan aivottomaan länkytykseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme