Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on yllättävin syy, jonka takia olet lopettanut miehen tapailemisen?

Vierailija
21.02.2024 |

Siis tilanteessa, jossa kaikki isommat perusjutut vaikutti lähtökohtaisesti olevan ihan kohdillaan? Mä lopetin Tinder-tuttavuuden tapaamisen kaksien treffien jälkeen siksi, että se mässytti kovaäänisesti suu auki. Se oli jotain ihan hirveää kuunneltavaa, aikuinen ihminen eikä osaa syödä sivistyneesti. Ihan ok mies noin muuten. 

Kommentit (66)

Vierailija
1/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nämä ole mitään yllättäviä, mies vaan ei vastannut mun kriteerejä. 

- Haluaa lapsia

- Tupakoi

- Uskovainen

- Ei vieroitettu äidistään

- Ei tykkää koirista

Vierailija
2/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus Tinder-treffeillä erittäin lupaavan miehen kanssa. Apulaisprofessori kovien tieteiden alalta, ihan komea ja sopivan ikäinen, oli edennyt urallaan nopeasti. Tavatessa ilmeni, että se puhui mieheksi todella korkealta ja sellaisella honottavalla äänellä. Meni vaan maku. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai nämä ole mitään yllättäviä, mies vaan ei vastannut mun kriteerejä. 

- Haluaa lapsia

- Tupakoi

- Uskovainen

- Ei vieroitettu äidistään

- Ei tykkää koirista

Niin, noi ei taida liittyä aloitukseen mitenkään. 

Vierailija
4/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurasi Sanna Marinia pakkomielteisesti instassa ja tykkäili kaikista sen selfieistä. En jaksa kilpailla huomiosta enää tässä iässä.

N30

Vierailija
5/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raittiiksi esittäytynyt tapailu-/ harrastuskaveri vetäisi yllätyksekseni muutaman päivän juomaputken ja innostui kännipäissään piikittelemään ja ivailemaan. Riutui myös sinä aikana tunnistamattoman näköiseksi. Yhteiset harrastukset loppuivat siihen. 

Eipä siinä mitä, romantiikassa en hävinnyt, koska suhteemme muotoutui alusta alkaen vain kaverilliseksi. Pettymys olisi ollut suurempi, jos kyse olisi ollut ihastuksesta.

Vierailija
6/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse liian epävarma. Tosi hyvä mies ja vieläkin harmittaa että päästin menemään, mutta en uskonut itse olevani tarpeeksi hyvä tai valmis suhteeseen.

Vierailija
7/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys. Miksi yllättyisin siitä että lopetin tapailun jostain syystä?

Vierailija
8/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sillä miehellä oli koira ja olen allerginen koirille. 

Vierailija
9/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin itse liian epävarma. Tosi hyvä mies ja vieläkin harmittaa että päästin menemään, mutta en uskonut itse olevani tarpeeksi hyvä tai valmis suhteeseen.

No sehän on varsin hyvä syy päättää tapailu, jos ei itse ole valmis suhteeseen.

Omaa hyvyyttään ei kukaan ole pätevä arvioimaan.

Vierailija
10/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotti treffejä Tinderissä

Vierailija
11/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulussa asuessani yksi jätti kun panin ekana iltana ja toinen jätti kun en pannut ekana iltana. 

Vierailija
12/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen takertuminen.

Vierailija
13/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seurasi Sanna Marinia pakkomielteisesti instassa ja tykkäili kaikista sen selfieistä. En jaksa kilpailla huomiosta enää tässä iässä.

N30

Tämä siis palstan pakkomielteinen Marin-trolli. 

Vierailija
14/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oulussa asuessani yksi jätti kun panin ekana iltana ja toinen jätti kun en pannut ekana iltana. 

Ei oikein voi jättämisestä puhua vielä tuossa vaiheessa.

Vierailija
15/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Raittiiksi esittäytynyt tapailu-/ harrastuskaveri vetäisi yllätyksekseni muutaman päivän juomaputken ja innostui kännipäissään piikittelemään ja ivailemaan. Riutui myös sinä aikana tunnistamattoman näköiseksi. Yhteiset harrastukset loppuivat siihen. 

Eipä siinä mitä, romantiikassa en hävinnyt, koska suhteemme muotoutui alusta alkaen vain kaverilliseksi. Pettymys olisi ollut suurempi, jos kyse olisi ollut ihastuksesta.

Nainen pitää ehdottomasti nähdä kunnon kännissä pari kertaa ennen kuin mietin mitään vakavampaa. Sieltä on kyllä tullut muutama melkoinen yllätysmuutos vastaan.

M44

Vierailija
16/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av mammat voi. Hehät tulevat tänne ihmettelmeään, jos macth ei aloita tinderissä keskustelua. 

Vierailija
17/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestittelin jonkin aikaa komean ja koulutetun miehen kanssa, joka käytti toistuvasti sellaisia sanoja kuin "moikku". Ei pystynyt mitenkään. 

Vierailija
18/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av mammat voi. Hehät tulevat tänne ihmettelmeään, jos macth ei aloita tinderissä keskustelua. 

Pientä vähemmistöä veikkaan molemmissa tapauksissa.

Vierailija
19/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen pitää ehdottomasti nähdä kunnon kännissä pari kertaa ennen kuin mietin mitään vakavampaa. Sieltä on kyllä tullut muutama melkoinen yllätysmuutos vastaan.

M44

Mitä jos se ei juo / juo vain sivistyneesti? Arvaankin jo, sekin on sulle ongelma, koska oma juomisesi näyttäisi huonolta?

Vierailija
20/66 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytti sanaa lääpällään.