TUNNUSTA KUKA HULLU OLET
Oletko fanaattinen vela, läskivihaaja, wt-aloituksia tekevä, mies, persu..
Kuka olet, tunnusta!
Itse olen läskivihaaja, vela, ateisti. Pari kertaa olen aloittanut viestin: Höpöhöpö.
Nämä silloin kun en ole oma itseni.
Kommentit (30)
Mä olen kiihkoateisti ja koiravihaaja.
Kuka siellä taas kerää tietoja siniseen ruutivihkoon? Raivotarmode?
Suurperheen äiti, pidän itseäni näin hoikkaana kauniimpana kuin muita tukevia (salaa ylpeä) ja kommentoin innoissani näihin ketjuihin piruuttani.
Ilkeysvihaaja. Ärsyttää kun mihinkään ei osata vastata asiallisesti, pitää tahallaan pahoittaa toisten mieli.
Vihaan myös niitä jotka väittävät että anoppeja pitää kunnioittaa.
Mä olen vuorotellen kiihkoateisti, välillä maailmojasyleilevä rauhanlähettiläs, vähän riippuen alkuperäisestä kirjoituksesta. Muuten tavallinen rationalisti, joka peräänkuuluttaa maalaisjärkeä.
Mamupatja. Olen 12 vuotiaasta asti nussinut mamuja, ottanut 40 vuotta vanhemmilta mamuilta suihin, varastanut heille tavaraa ja nainut saman päivän aikana 8 mamun kanssa. Minulla on ollut lähes kaikki sukupuolitaudit, koulutus, työt ei kiinnosta. En meinaa koskaan mennä töihin, minulla on jo 2 lasta parin eri mamun kanssa ja nyt nain muutamaa ja yritän saada kolmannen lapsen. Kaikki mitä mamuista sanotaan on valetta, ei ne raiskaa, hakkaa eikä varasta.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:48"]
Ilkeysvihaaja. Ärsyttää kun mihinkään ei osata vastata asiallisesti, pitää tahallaan pahoittaa toisten mieli.
Vihaan myös niitä jotka väittävät että anoppeja pitää kunnioittaa.
[/quote]
Olen myös ilkeysvihaaja. Vittuilen myös usein jos aihe on aloitettu olettaen, että kaikki täällä olisivat naisia/äitejä/naimisissa.
Mikä on vela?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:51"]
Mamupatja. Olen 12 vuotiaasta asti nussinut mamuja, ottanut 40 vuotta vanhemmilta mamuilta suihin, varastanut heille tavaraa ja nainut saman päivän aikana 8 mamun kanssa. Minulla on ollut lähes kaikki sukupuolitaudit, koulutus, työt ei kiinnosta. En meinaa koskaan mennä töihin, minulla on jo 2 lasta parin eri mamun kanssa ja nyt nain muutamaa ja yritän saada kolmannen lapsen. Kaikki mitä mamuista sanotaan on valetta, ei ne raiskaa, hakkaa eikä varasta.
[/quote]
Hienosti ymmärsit myös ketjun pointin.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 14:55"]
Mikä on vela?
[/quote]
Vapaaehtoisesti lapseton
Täällä pyörivä teini. Toisin, ensimmäistäkään aloitusta en ole vielä tehnyt.
t. se 16-vuotias teini
Itseensäottajavihaaja.
Jos joku on jotain mieltä jostain, mitä itse teet erilailla, otetaan siitä itseensä, ja kostoksi haukutaan kaikki.
Mä oon se hullu joka vänkkää Lassukan kanssa. Olen jo lopettanut ne hommat tosin. Nykyään vaan suollan paskaa jos vahingossa avaan sen aloittaman ketjun. Tyyliin "Nainen nainen nainen".
Täydellistä ja rikasta elämää viettävä Vela joka ei ymmärrä sisäsiittoisten suomalaisten lisääntymistä kun sekä lasten fyysinen ja psyykkinen terveys huononee jatkuvasti surkeiden geenien takia.
persu, vela, mielenterveyspotilas-vihaaja, läskejä en vihaa mutta nauran niille salaa.