Nyt tarvin apua miehen kanssa
Koitan nyt kuvata tähän meidän tilannetta mahdollisimman puolueettomasti. Tiedän kyllä, että tämä on vain minun näkemys asioista. Koittakaa jaksaa lukea ja sanokaa mielipiteenne, mitä pitäisi tehdä.
Meillä on seksiä normaalisti noin 2-3 kertaa viikossa. Välillä minulla on kuitenkin kausia, että ei niin paljon ole haluja ja menee huomaamatta viikko ilman seksiä. Tiedän, että mies haluaisi enemmän kuin tuon 2-3 kertaa viikossa.
Nyt on viikko mennyt. Eilen illalla mies alkoi tiuskia ja nyt poistuu huoneesta kun tulen paikalle. Ei vastaa, kun koitan puhua jne. Koitin mennä juttelemaan ja sanoin, että mökötystä ei paranna halukkuuttani eikä tilannettamme. Miehen mielestä minä olen syypää tähän tilanteeseen ja hänellä on oikeus mököttää ja olla kuin minua ei olisikaan. Olen kuulemma ollut itse yhtä inhottava jo viikon. Mies ei näe mitään harmaan sävyjä. On vain näämmä mustaa ja valkoista. Hän on mielestään tehnyt aloitteita ja minä en ole niistä ottanut onkeen, joten tilanne on nyt minun vikani. Minun pitää ensin muuttaa käytöstä, että hänkin muuttaa. Miten ju*****ta voin muuttaa käytöstä, kun toinen pn tuollainen.
Mitä tässä pitäisi ajatella? En olis jaksanut alkaa taas tätä.
Kommentit (45)
14 vastaa. Kannan paineita siitä, että seksiä ei ole miehelle riittävästi. Harvoin nautin itse, kun lähinnä pidän huolta siitä, että mies pysyy tyytyväisenä. Siksi en sitä varmaan niin kaipaakaan ja on tullut minulle enemmän velvollisuudeksi. En ole onnistunut ratkomaan yhtälöä miellyttäväksi ja meillä on paljon riitoja emmekä enää oikein kommunikoi.
eli neuvot on tarpeen minullekin.
14 jatkaa: sitä en ole ymmärtänyt, että jos mies vetäytyy ja sulkeutuu, niin millä logiikalla seksiä vähemmän kaipaavan pitää muuttua aloitteelliseksi ja murtaa tilanne. Miksei sitä haluvs tee jotain, mikä saisi haluttomamman syttymään. Ainakin oma haluttomuus johtuu siitä, että seksi on esillä minun mittakaavassa koko ajan ja se kyllästyttää. Olisi arkikin pyöritettävänä ja joskus voisi ns. Olla rauhassa ja vaikka vain sylissä.
Ei tuo minun mielestäni ole oikein ap:ta kohtaan.
Keskustele, jälleen kerran, silloin kun on hyvä hetki. Syyttelemättä, välttämättä sinä-muotoa.
Mielestäni miehesi pitäisi opetella pois tuosta mökötys-kulttuurista. Riitoja on ja tulee olemaan, mutta kummankin pitää yrittää niitä sovitella ja tulla vastaan, ei ole oikein, jos toinen joutuu aina nöyrtymään.
Tästä pitää puhua! Tai kirjoita, jos se on itsellesi helpompaa!
Voi ei, olette olleet kauan yhdessä.
Mites ihan puolueeton perheterapia?
Yrittäkää muistaa, että seksi on muutakin kuin panohommia, ei kai sulla mitään lämmintä halausta tai pientä hipaisua ohimennessä ole? Lisätskää arkeen ihan pelkkää koskettelua.
Seksi sitten erikseen. Joskus kannattaa kokeilla, vaikkei heti teekään mieli. Kyllä sitä innokkaalta mieheltä voi seksin tuoksinassa pyytää vaikka minkälaista itseään kiihottavaa juttua.
14 huomaan, että meillä tilanne on ikävästi menossa tuohon suuntaan. Luulen, että miehellä on ollut varmaan vielä erityisiä toiveita kesää ajatellen. Meillä seksi on hyvää siitä minulla ei ole mitään valitettavaa. En vain ilmeisesti hoksaa aina miehen aloitteita, kun itsellä pyörii ajatukset ihan muualla, enkä itse tee aloitteita kovinkaan usein. Mies taas kokee inhottavaksi olla aina aloitteen tekijä.
Ap
14 tekstisi on kuin omasta näppiksestäni. Mies ei millään ymmärrä, että loputkin haluni häviävät möksötyksen myötä. Oman pään ja ajatusten kääntäminen tässä tilanteessa on todella vaativaa.
Ap
mun mies on kans joskus täys kusipää ja syynä on, että ei ehkä ole saanut pillua viikkoon. tai siis ei varmasti ole saanut multa viikkoon. kait sekin on joku hormonaalinen juttu, ei ne tahallaan ilkeile. jos naisille suodaan kaiken maailman pms-oireet, miksei miehille puutteesta johtuvia kiukkuja?
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 11:44"]
Koitan nyt kuvata tähän meidän tilannetta mahdollisimman puolueettomasti. Tiedän kyllä, että tämä on vain minun näkemys asioista. Koittakaa jaksaa lukea ja sanokaa mielipiteenne, mitä pitäisi tehdä.
Meillä on seksiä normaalisti noin 2-3 kertaa viikossa. Välillä minulla on kuitenkin kausia, että ei niin paljon ole haluja ja menee huomaamatta viikko ilman seksiä. Tiedän, että mies haluaisi enemmän kuin tuon 2-3 kertaa viikossa.
Nyt on viikko mennyt. Eilen illalla mies alkoi tiuskia ja nyt poistuu huoneesta kun tulen paikalle. Ei vastaa, kun koitan puhua jne. Koitin mennä juttelemaan ja sanoin, että mökötystä ei paranna halukkuuttani eikä tilannettamme. Miehen mielestä minä olen syypää tähän tilanteeseen ja hänellä on oikeus mököttää ja olla kuin minua ei olisikaan. Olen kuulemma ollut itse yhtä inhottava jo viikon. Mies ei näe mitään harmaan sävyjä. On vain näämmä mustaa ja valkoista. Hän on mielestään tehnyt aloitteita ja minä en ole niistä ottanut onkeen, joten tilanne on nyt minun vikani. Minun pitää ensin muuttaa käytöstä, että hänkin muuttaa. Miten ju*****ta voin muuttaa käytöstä, kun toinen pn tuollainen.
Mitä tässä pitäisi ajatella? En olis jaksanut alkaa taas tätä.
[/quote]
Meillä kävisi niin että ei tulisi seksiä ennen kuin mies muuttaa käytöstään. Mököttäköön vaikka kuinka pitkään. Tuo ei ole oikea tapa.
No onpa sun miestäsi puolustelevia av-mammoja paikalla. Kyllä mulla menis jumalauta hermo tollaseen joka kiukuttelee kuin pikkukakara! Ja pillua pitäis antaa että leppyy! Jos ei puhumalla selviä ni on kyllä hakoteillä hommat. En ikinä kattois omassa kotona tollasta, onneks ei tarviikkaan.
Jotta seksistä jaksaa nauttia pitäisi niitä kotihommia tehdä kimpassa, eli eikös parasta esileikkiä olekin tiskikoneen tyhjennys ja imurointi. Kun ympärillä on siistiä, voi laittaa kivaa musaa ja aloittaa virittelyn... eli ei seksi saisi olla pelkkä pano. Minusta teidän tulee puhua, halukkuutta pitää löytyä. Huoraa voi käydä panemassa mutta avioliitossa pitää olla erotiikkaa.
Meillä on seksiä muutaman kuukauden välein, joskus harvemminkin. Minua miehenä vituttaa päivittäin lähes jatkuvasti mutta nielen sen vitutuksen. Minkäs teet - ei ketään voi pakottaa mihinkään. Yhdessä 15 vuotta, 5 naimisissa.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:49"]
mun mies on kans joskus täys kusipää ja syynä on, että ei ehkä ole saanut pillua viikkoon. tai siis ei varmasti ole saanut multa viikkoon. kait sekin on joku hormonaalinen juttu, ei ne tahallaan ilkeile. jos naisille suodaan kaiken maailman pms-oireet, miksei miehille puutteesta johtuvia kiukkuja?
[/quote]
_Erittäin_ hyvä pointti!
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:55"]
Jotta seksistä jaksaa nauttia pitäisi niitä kotihommia tehdä kimpassa, eli eikös parasta esileikkiä olekin tiskikoneen tyhjennys ja imurointi. Kun ympärillä on siistiä, voi laittaa kivaa musaa ja aloittaa virittelyn... eli ei seksi saisi olla pelkkä pano. Minusta teidän tulee puhua, halukkuutta pitää löytyä. Huoraa voi käydä panemassa mutta avioliitossa pitää olla erotiikkaa.
[/quote]
Totta. Toisaalta ei sen seksin aina tarvitse olla puunattu tupa ja kynttiläillallinen. Välillä se voi olla vain silkkaa seksiä pesukonetta vasten tai pyykkikasan päällä.
En käsitä!! Miten naisetkin neuvoo toisiaan, että "anna sille, että se on tyytyväinen"? Entä naisen tyytyväisyys? En itsekään haluaisi seksiä, jos oma mieheni käyttäytyisi noin: vonkuisi, valittaisi, kiukuttelisi ja jopa uhkailisi. Miksi teidän miehet ei välitä teidän nautinnosta? Ja kyllä mieskin voi vietellä naisen. Siihen ei välttämättä tarvita mitään "rekvisiittaa" esim. illallista. Mutta jos mies sen haluaa tehdä, niin hieno homma.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:14"]
En käsitä!! Miten naisetkin neuvoo toisiaan, että "anna sille, että se on tyytyväinen"? Entä naisen tyytyväisyys? En itsekään haluaisi seksiä, jos oma mieheni käyttäytyisi noin: vonkuisi, valittaisi, kiukuttelisi ja jopa uhkailisi. Miksi teidän miehet ei välitä teidän nautinnosta? Ja kyllä mieskin voi vietellä naisen. Siihen ei välttämättä tarvita mitään "rekvisiittaa" esim. illallista. Mutta jos mies sen haluaa tehdä, niin hieno homma.
[/quote]
Eipä tunnu omalle naiselle nautinto kelpaavan vaikka kuinka sitä yritän tarjota!
Miehen puolelta voi tuntua inhottavalta se, että hän tuntee itsensä sinun silmissäsi epämiellyttäväksi, koska et halua häntä. Kysehän ei varmastikaan ole siitä sinun puoleltasi, mutta siltä se varmaan miehestäsi tuntuu. Veikkaisin, että siksi teidän on vaikea ymmärtää tässä asiassa toisianne. Olisiko ihan outoa sopia kerran viikossa seksitreffit aina tietylle illalle tms? Jolloin niinä viikkoina kun sinun ei tee muuten mieli, voit sanoa sen avoimesti, että kyllä sinä pidät miestäsi haluttavana ja kaikkea, mutta nyt et jaksa tms. Ja sitten sitä tiettyä iltaa varten voi virittäytyä jo vaikka aamusta alkaen tms, niin että itsellekin nousee ne halut, kun tietää että on seksitreffit tulossa. Mieskin sitten ymmärtäisi ehkä paremmin, että kyse ei ole siitä että hän on epämiellyttävä sinusta, kun teillä on kuitenkin sovittuna seksiä muutaman päivän päähän ja hän tietää että sinäkin odotat sitä hetkeä.
Miehen puolelta voi tuntua inhottavalta se, että hän tuntee itsensä sinun silmissäsi epämiellyttäväksi, koska et halua häntä. Kysehän ei varmastikaan ole siitä sinun puoleltasi, mutta siltä se varmaan miehestäsi tuntuu. Veikkaisin, että siksi teidän on vaikea ymmärtää tässä asiassa toisianne. Olisiko ihan outoa sopia kerran viikossa seksitreffit aina tietylle illalle tms? Jolloin niinä viikkoina kun sinun ei tee muuten mieli, voit sanoa sen avoimesti, että kyllä sinä pidät miestäsi haluttavana ja kaikkea, mutta nyt et jaksa tms. Ja sitten sitä tiettyä iltaa varten voi virittäytyä jo vaikka aamusta alkaen tms, niin että itsellekin nousee ne halut, kun tietää että on seksitreffit tulossa. Mieskin sitten ymmärtäisi ehkä paremmin, että kyse ei ole siitä että hän on epämiellyttävä sinusta, kun teillä on kuitenkin sovittuna seksiä muutaman päivän päähän ja hän tietää että sinäkin odotat sitä hetkeä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:19"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 13:14"]
[/quote]
Eipä tunnu omalle naiselle nautinto kelpaavan vaikka kuinka sitä yritän tarjota!
[/quote]
Miten "tarjoat" sitä?
Tavallaan ymmärrän miestäsi. Itseäni on viimeaikoina ärsyttänyt se, että minä olen se, joka teen aloitteet. Mies toki viikonloppuaamuina aamustondiksensa kanssa tekee aloitteen, mutta silloin hän haluaisi varmaan ihan ketä tahansa, joka vieressä sattuu olemaan. Koen, että viehätysvoimani on vähentynyt tai jotain, tuntuu pahalta olla aina se, joka tekee aloitteen. Pahempaa olisi jos mies vielä kieltäytyisi aina kun teen aloitteen.
Ehkä sinun pitäisi asettua miehesi asemaan, miltä sinusta tuntuisi jos roolit olisi toisin päin? Miehesi reaktio ei ole kovin aikuismainen, mutta hyvin perinteinen. Miehet muuttuu lapsellisemmiksi aina kun on kyse seksistä!
Jätä se sika !