Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tarvin apua miehen kanssa

Vierailija
11.06.2014 |

Koitan nyt kuvata tähän meidän tilannetta mahdollisimman puolueettomasti. Tiedän kyllä, että tämä on vain minun näkemys asioista. Koittakaa jaksaa lukea ja sanokaa mielipiteenne, mitä pitäisi tehdä.

Meillä on seksiä normaalisti noin 2-3 kertaa viikossa. Välillä minulla on kuitenkin kausia, että ei niin paljon ole haluja ja menee huomaamatta viikko ilman seksiä. Tiedän, että mies haluaisi enemmän kuin tuon 2-3 kertaa viikossa.

Nyt on viikko mennyt. Eilen illalla mies alkoi tiuskia ja nyt poistuu huoneesta kun tulen paikalle. Ei vastaa, kun koitan puhua jne. Koitin mennä juttelemaan ja sanoin, että mökötystä ei paranna halukkuuttani eikä tilannettamme. Miehen mielestä minä olen syypää tähän tilanteeseen ja hänellä on oikeus mököttää ja olla kuin minua ei olisikaan. Olen kuulemma ollut itse yhtä inhottava jo viikon. Mies ei näe mitään harmaan sävyjä. On vain näämmä mustaa ja valkoista. Hän on mielestään tehnyt aloitteita ja minä en ole niistä ottanut onkeen, joten tilanne on nyt minun vikani. Minun pitää ensin muuttaa käytöstä, että hänkin muuttaa. Miten ju*****ta voin muuttaa käytöstä, kun toinen pn tuollainen.

Mitä tässä pitäisi ajatella? En olis jaksanut alkaa taas tätä.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhonhan kaikki suhteet lopulta ajautuu ja myös kariutuu jos osapuolet eivät siedä tilannetta.

Vierailija
2/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaa miehesi ja ratkaise tilanne. Et sinä täältä vastausta löydä, et alkuun etkä vuoropuhelun keskelle. Mitäs, toimisiko kynttiläillallinen ja viettely?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkö tämä sitten tosiaan kariutuu. 17 vuoden parisuhde, jossa alkaa jo arki helpottaa. Lapsista nuorinkin menee jo eskariin. Meillä on ollut monia vaikeita juttuja, vakavaa sairautta yms. mutta suhde päätyykin erilaisiin seksi odotuksiin?

Ap, joka on miehen kanssa jo nuorena sopinut, että parisuhteen eteen tehdään töitä, eikä helpolla erota...

Vierailija
4/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikset voisi vaan antaa vaikkei aina niin tee mielikään? Niin minä olen tehnyt jo vuosikymmenen ja tyytyväisenä on pysytty. 

Vierailija
5/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tähän asti selättänyt vastaavat tilanteet kolmosen ohjeilla. Nyt alkaa tuntua, että se ei ole minua kohtaan oikein. Mies mököttää ja minä koitan hyvitellä ha passata vaikka vituttaa nähdä koko ukkoa. Ei haluta senkään vertaa, kuin aiemmin. Pitääkö alkaa laittaa kalenteriin muistutus, että antaa seksiä riittävän usein. Muuten toinen suuttuu ja minun pitää hyvitellä.

Ap

Vierailija
6/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että suhteen eteen töitä tekeminen on se, että ei mökötä jos on paha mieli, mutta ei sitä, että yrittää antaa toiselle sitä mitä toinen tahtoo?

Katso myös itseäsi peiliin.

Vierailija
7/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhottava tilanne. ei todellakaan ole kivaa antaa tai ottaa, kun toinen ei halua. kyllä sen huomaa. kompromissiratkaisu, jos sä haluut kerran viikossa ja mies 3 kertaa, olkoon se 2 kertaa viikossa. jos se ei miehelle riitä, vetäköön käteen.

Vierailija
8/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 11:51"]

Kohtaa miehesi ja ratkaise tilanne. Et sinä täältä vastausta löydä, et alkuun etkä vuoropuhelun keskelle. Mitäs, toimisiko kynttiläillallinen ja viettely?

[/quote]

Voisi toimia, jos ap on vieteltävänä. Miehelle riittäisi varmaan korsetti, stayupit ja korkokengät ap:n päällä, ei siinä tarvitse kynttilöitä eikä pitkiä katseita, kun kerran haluja on.

Vierailija
9/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 11:56"]

inhottava tilanne. ei todellakaan ole kivaa antaa tai ottaa, kun toinen ei halua. kyllä sen huomaa. kompromissiratkaisu, jos sä haluut kerran viikossa ja mies 3 kertaa, olkoon se 2 kertaa viikossa. jos se ei miehelle riitä, vetäköön käteen.

[/quote]

Tai ap voisi lähettää miehen ammattilaisen pakeille.

Vierailija
10/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tässä on sitten minussakin vikaa. Sitä vaan näkee aina ne toisen virheet. Toivoisin vaan, että mies puhuisi ennen kuin on noin hermona, eikä mököttäisi. On tosi hankala koittaa itse päästä tilanteessa eteenpäin kun toinen on todella, todella v****mainen. Eilen soitin isovanhemmillekin ja sovin lapset ensi yöksi kyläreissuilla, mies ei malttanut odottaa vaan menetti hermonsa nyt. Olin ajatellut jotain kivaa illaksi ja sanoinkin siitä eilen päivällä, eipä auttanut. Välillä tuntuu, kuin olisi uhmaikäisen kanssa naimisissa.

Kiitos kommenteista, selkiyttää tämä ajatuksia.

Ap

Vierailija
11/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehen murjottaa, lauloi Juicekin. Kyllä se siitä.

Vierailija
12/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, kyllä. Jos ei muu auta, niin kalenteriin muistutus, että tänään seksiä. Se kun helposti jää jalkoihin ruuhkavuosina muuten, jos ajatukseen ei ole virittäytynyt jo heti aamusta.

Vierailija
13/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te olette olleet yhdessä ja tosi pitkään. Aika lienee muuttanut molempia paljon! Ja se onkin elämän tehtävä. Kiittäkää toisianne yhteisistä vuosista ja siirtykää hyvillä mielin eteenpäin. Molemmilla lienee vielä useampi suhde koettavana, joko palavalla tai laimeammalla intohimolla. Ei toista ihmistä saa vankina pitää vaikka olisikin naimisiss. Teidän yhteinen menonn kertoo etteivät tarpeenne enää kohtaa. Ja se on ihan ok. 

Vierailija
14/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on samanlaista. Jos mies ei saa muutamaan päivään, alkaa jännittynyt valtapeli. Sen päätös olisi sitten se, että minä olen aloitteellinen ja mielellään viettelevä vaikka mies on mielestäni inhottava kökkö ja tilanne lähinnä nöyryyttävä.

Vierailija
15/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän seksiä, ehkä miehesi kaipaa sun läheisyyttä ja rakastelua.

Kyllä mustakin tulee kärttyinen jos seksiä ei ole viikkoon.

Vierailija
16/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:09"]

Meillä on samanlaista. Jos mies ei saa muutamaan päivään, alkaa jännittynyt valtapeli. Sen päätös olisi sitten se, että minä olen aloitteellinen ja mielellään viettelevä vaikka mies on mielestäni inhottava kökkö ja tilanne lähinnä nöyryyttävä.

[/quote]

Tuossa tilanteessa pakkaisin kyllä laukkuni. Ei ole mitään järkeä jäädä parisuhteeseen, jossa toinen on inhottava kökkö ja kokee tilanteen nöyryyttävänä.

Vierailija
17/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmissuhteiden ainainen ongelma on se, että jokainen pystyy muuttamaan vain omaa käytöstään. Sympatiani ovat kyllä sinun puolellasi, mutta eipä tuohon mieheen voi kukaan meistä vaikuttaa.

Onko aiheesta keskusteltu koskaan ns hyvänä hetkenä? Eli silloin kun mies on saanut pidempään mielestään riittävästi seksiä eikä tilanne ole ajautunut hänen mökötykseensä?

Vierailija
18/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

14, olet ilmeisesti vähän samanlaisessa tilanteessa. Miten olet toiminut?

Haluaisin niin pysyä miehen kanssa samassa rytmissä, toimia ennen kuin kilahtaa. Itsellä tilanteet vain menee niin helposti ohi ja tässä vaiheessa ei todellakaan innosta yhtään mikään. Ei tee mieli nähdä koko miestä. Millä tässä tilanteessa taas oman päänsä kääntää, kun vaan vituttaa.

Ap

Vierailija
19/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 12:12"]

Aika vähän seksiä, ehkä miehesi kaipaa sun läheisyyttä ja rakastelua.

Kyllä mustakin tulee kärttyinen jos seksiä ei ole viikkoon.

[/quote]

Aikuisen käytökseen pitäisi kuitenkin kuulua normaalien käytöstapojen hallitseminen myös parisuhteen sisällä, oli seksiä tai ei.

Vierailija
20/45 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On puhuttu hyvinä hetkinä ja tiedostamme molemmat erilaisuutemne tässä asiassa. Aina välillä kuitenkin päädytään tähän ikävään tilanteeseen. Mies on ns. Pitkävihaisia tyyppiä. Vaikka tilanne saataisiin tänään selvitettyä miehen käytös on mökötystä vielä ainakin viikon. Sinä aikana mies odottaa minulta erityistä aloitteellisuutta ja on itse todella välttelevä. Vaikeita nämä parisuhdekurkurat välillä, vaikka tuntee toisen niin hyvin.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi