Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Korkeakoulujen varasijat kevät 2021

Vierailija
19.06.2021 |

Hei! Ajattelin luoda ketjun varasijoilla oleville, niin voidaan yhdessä jännätä tuloksia. 🙈 Ois kiva nähdä miltä varasijoilta ihmiset pääsee opiskelemaan.

Itse olen varasijalla 19. (lapin amk, tradenomi), saas nähdä miten käy. Muut oppilaitokset ei oo vielä julkaisseet pääsykoetuloksia.

Kommentit (962)

Vierailija
501/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö muilla Vipusessa TAMK:in paikan vastaanottaneet? Mulla näkyy vaan YAMK-tutkinnot ja muuntokoulutukset.

Katothan syksy 2021 kohdasta?

Vierailija
502/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, mitä vipusessa tarkoitetaan "valitut" määrällä? esim siinä on että valitut 35 ja aloituspaikkoja 30 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
503/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasijalla 5. Metropoliaan ensihoitoon, onkohan jo toivo menetetty? 😅

Vierailija
504/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näkyykö muilla Vipusessa TAMK:in paikan vastaanottaneet? Mulla näkyy vaan YAMK-tutkinnot ja muuntokoulutukset.

Katothan syksy 2021 kohdasta?

Joo nyt löyty, kiitos!

Vierailija
505/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko ensikertalainen? Jos oot niin saattaa olla mahiksia 😬 ei ensikertalaisena tuskin on mahdollisuuksia TOISAALTA mitä vain voi tapahtua.

Ihan näin mielenkiinnosta paljon oli metropoliaan valintakokeen pisterajat?

Vierailija
506/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ensikertalainen? Jos oot niin saattaa olla mahiksia 😬 ei ensikertalaisena tuskin on mahdollisuuksia TOISAALTA mitä vain voi tapahtua.

Ihan näin mielenkiinnosta paljon oli metropoliaan valintakokeen pisterajat?

En oo ees ensikertalainen… 😣 ja 83.65 on alimmat hyväksytyt pisteet, itellä 86.9 pistettä ja silti 5. varasijalla 🤷🏼‍♀️

Vierailija
507/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

GGH kirjoitti:

Hei, mitä vipusessa tarkoitetaan "valitut" määrällä? esim siinä on että valitut 35 ja aloituspaikkoja 30 

Minäkin ihmettelin samaa, kun oli aloituspaikkoja oli 8 vähemmän entä valittuja..

Vierailija
508/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyykään tieto, kuinka monota hakijaa ollut johonkin yliopistoon ja kuinka monio päässyt?

Vierailija
509/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Pääsin sisään Ouluun medianomiksi, journalismi. Odottelen vielä paikkaa Haaga-Heliasata, sillä olen 6 varasijalla. Onko kukaan Haaga-Heliaan päässyt tai pienemmillä varasijoilla oleva perumassa paikkansa?

Vierailija
510/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovutan oikeasti tämän kanssa. Olen ensikertalaisena jääny puolen pisteen päähän ja että ärsyttääki. Miksi ette koejono hyväksy niitä paikkoja?! Minä oikeasti haluan alalle. Ärsyttää.

Vierailija
511/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko päästä varasijalta koejonosta jos on ensikertalainen vaikka paikat täynnä omasta lohkosta? :(

Vierailija
512/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yleisesti koejonosta vaikeampi päästä, jono ei ole liikkunut ollenkaan, todistusjono sen sijaan liikkuu melko tiuhaan? 

Vierailija
513/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

GGH kirjoitti:

Minäkin ihmettelin samaa, kun oli aloituspaikkoja oli 8 vähemmän entä valittuja..

Minä kans. Ja silti näyttää yhtä että olen 4. varasijalla. Eikö opintopolkuun pitäis tulla joku teksti tai palkin hävitä, jos kaikki ovat jo vastaanottaneet paikkansa?

Vierailija
514/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko yleisesti koejonosta vaikeampi päästä, jono ei ole liikkunut ollenkaan, todistusjono sen sijaan liikkuu melko tiuhaan? 

On! Koska kiintiö pienempi. Vitutt@@@ miten todistusjonosta nousee vaikka ja miltä sijalta.

Vierailija
515/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On! Koska kiintiö pienempi. Vitutt@@@ miten todistusjonosta nousee vaikka ja miltä sijalta.

Ihan älytöntä, että on tehty niin vaikeaksi päästä pääsykokeella ja tähän päälle vielä ei ensikertalaisuus :D

t. pisteitä paljon enemmän saanut kuin alin hyväksytty 

Vierailija
516/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan älytöntä, että on tehty niin vaikeaksi päästä pääsykokeella ja tähän päälle vielä ei ensikertalaisuus :D

t. pisteitä paljon enemmän saanut kuin alin hyväksytty 

Jäin paikatta koska Oulu ottaa muita enemmän todistuksella. Todella epätasa-arvoista.

Vierailija
517/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko päästä varasijalta koejonosta jos on ensikertalainen vaikka paikat täynnä omasta lohkosta? :(

Mistä näkee et onko minkä ”lohkon” paikat täynnä?

Vierailija
518/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vipunen pc versio

Vierailija
519/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vipunen pc versio

Miten ne sieltä saa? Mulla oikkuilee et ei näytä edes kaikkia alojakaan koneella.

Vierailija
520/962 |
12.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vipunen pc versio

Miten ne sieltä saa? Mulla oikkuilee et ei näytä edes kaikkia alojakaan koneella.

Jääkö oma ala piiloon? Tämä on ilmeisesti yleinen bugi..