Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitkä pikkuseikat voivat nostaa miehen tasoa?

Vierailija
19.06.2021 |

Oletetaan ettei nyt puhuta rahasta tai ulkonäöstä.

Tanssitaito. Lavoilla on miehiä niin vähän, että saavat helposti sievän ja nuoren seuralaisen.

Kommentit (1086)

Vierailija
401/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Muna!

Vierailija
402/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä voin kertoa miksi eroan massasta ja miksi naiset tulevat iskemään minua:

1. En ole koskaan liian humalassa.

2. En mene koskaan tekemään tuttavuutta naiselle ellei ole täysin selvää että hän niin haluaa.

3. Osaan käyttäytyä ja keskustella.

4. Viimeinen ja tärkein: en ole kusipää.

Noilla avuilla (ja ehkä vähän söpöllä hymyllä) minua tullaan pokaamaan baareissa ja klubeilla.

Lähes jokainen nainen jonka kanssa olen jutellut muutamaa minuuttia pidempää sanoo samaa: Hei sähän oot aika mukava! Ja se ei tarkoita että olisin jotenkin erikoisen mukava vaan että suurin osa miehistä joita he tapaavat eivät ole erityisen mukavia. Ja kun nainen toteuttaa minut mukavaksi, niin hän yleensä myös pyytää hänen luokseen yöksi.

2. Harvoin jos ikinä menen aloittamaan keskustelua tuntemattoman naisen kanssa. Jo siitä syystä etten ole etsimässä itselleni seuraa ja siksi että naiset kyllä osaavat itse tulla juttelemaan jos ovat kiinnostuneita. Joskus tätä edeltää hymyily/vilkuilu baarin poikki tai joskus joku vaan tulee eteen ja kysyy: haluaisitko joskus lähteä kahville?

Olin kerran Kaiku klubilla tanssimassa ja keskityin vaan musiikkiin ja tanssimiseen, kun minua 10 vuotta nuorempi nainen tuli tekemään tuttavuutta. Kun menimme loungeen juttelemaan, niin kysyin häneltä että miksi hän tuli minulle juttelemaan kun paikassa oli paljon komeampia/kuumempia yms miehiä kuin minä. Nainen vastasi: Sä olit ainoa mies tanssilattiallla joka ei yrittänyt pokata minua. (Ja olin söpö). Kun menimme takaisin tanssimaan niin aika nopeasti huomasin ettei nainen saanut olla hetkeäkään rauhassa. Koko ajan joku sankari tuli joko kysymään voiko tarjota drinkin tms tai sitten tuli tanssimaan ihan naisessa kiinni. Nainen oli pukeutunut aika pieneen toppiin ja muutenkin taisi olla miesten mielestä ”kuuma”. Minä sitten otin naisen viereeni annoin ymmärtää ettei hän ole yksin jonka jälkeen hän sai olla rauhassa.

Ei voi sanoa että käy naisia kateeksi. Olisi todella ärsyttävää jos ei saisi olla tanssilattialla hetkeäkään rauhassa. Jos vaan kaikki miehet ymmärtäisivät ettei jokaiselle nätille naiselle ole pakko mennä juttelemaan kun hän on tanssimassa.

TL;DR: Mies: Älä ole kusipää ja opettele käyttäytymään kohteliaasti. Ja jos olet ottanut viinaa, niin se ei ole koskaan hyvä ajatus mennä pokaamaan naista.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat.

404/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohteliaisuuskin on tyyliä.

Vierailija
405/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä eikä pyöriät useampaa naista yhtäaikaa. Ei harrasta suuremmin yhden yön suhteita eikä ainakaan varattuna ollessaan. Hyvä jos on niitä kokeillut mutta ei tykkää niistä. 

Vierailija
406/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiiltåvåt seksikkäät vaatteet. Hymy. Ja ei hauku miestäään heti jos halut eivät kohtaa. laittaudu nainenn, ehkä miehesikin toimii toisin,

Vierailija
407/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käyminen kummallisesti vaan miehistää mammanpojasta itsenäiseksi. Toisaalta amis on amis vaikka armeijan kävisi. Kerran oli sivari poikakaverins ja oli hän aika ressukka miesten keskustellessa. Armeijajuttuihin kun ei voinut osallistua yhtään.

Ilmankos naiset jäävät niin avuttomiksi mameroiksi.

Armeijassa oppii myös ripeyttä ja suoraviivaista työskentelyä. Juuri sitä mitä tarvitaan työelämässäkin.

Siksi naiset yleensä ovat hitaampia ja tehottomampia työelämässä ja heidän euro on pienempi.

Mies myös ymmärtää armeijan käyneenä että työt ei lopu, ennen kuin ne on tehty ja siksi ylityövalmiuskin on korkeampi.

Työnteon ja suorittamisen vastuu.

Vierailija
408/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohteliaisuus ja luotettavuus.

Luotettavuus. Tärkeää, että mies ei ole le ensimmäisenä itkemässä naisesta kavereilleen ja käy ystäviensä kanssa läpi kaikkea naiseen liittyvää. Herrasmies ei tee näin, vaan kunnioittaa naista.

Vierailija
409/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoaa oma-aloitteisesti

Vierailija
410/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tanssitaito on hyvä. Menin opiskeluaikoina tanssikurssille ihan vaan sen vuoksi, että sen taidon avulla sai helppoa seksiä.

Tanssitaito ei ehkä ole pieni juttu. Mutta sen avulla yksi tuttu nörtti, jolla oli kaksi vasenta jalkaa pokasi itselleen lavalta vaimon. Jos hommaa tanssitaidon, pääsee ainakin kiinni naisiin, ja pahin ujous lähtee väistämättä.

Pieni asia, joka nostaa miehen pisteitä on laadukas deodorantti ja partavesi, joissa ei kuitenkaan uida.

Vierailija
411/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä kohtele naista, kuin esinettä.

Vierailija
412/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä vähän samoilla linjoilla Jonne-oletetun kanssa, mies toki minäkin. Olen itse kokenut että muiden miesten kanssa voimien mittelö ja siinä pärjääminen antoi uskallusta myös suhteessa naisiin. Jopa naiset tuntuisivat arvostavan sitä että mies tekee miehekkääksi miellettyjä asioita joko työkseen tai harrasteena, sekä sitä että muiden miesten joukossa hän tuntee koodin ja esiintyy varmasti.

Tämä on totuus. Samoin ei kannata aloittaa mitään harrastusta naisten tähden, ellei ole siinä määrin lahjakas että ainakin hakkaa siinä 99% muista miehistä 100 km:n säteellä. Keskinkertainen mies on näkymätön.

Vierailija
413/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tanssitaito ja pitää osata karatepotkut.

Vierailija
414/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit katoavaa kansanperinnettä. Tanssitaidosta toki baarin tanssilattialla hyötyä mutta ei lavatansseissa käy alle 35 vuotiaat sinkut.

M34

Esim. ystävien ja sukulaisten häissä hurmaa kyllä tanssitaidolla kaikki vieraana olevat sinkkunaiset. Kun morsiuskimppua heitetään, siitä vain valitsemaan!

Vierailija
415/1086 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit katoavaa kansanperinnettä. Tanssitaidosta toki baarin tanssilattialla hyötyä mutta ei lavatansseissa käy alle 35 vuotiaat sinkut.

M34

Esim. ystävien ja sukulaisten häissä hurmaa kyllä tanssitaidolla kaikki vieraana olevat sinkkunaiset. Kun morsiuskimppua heitetään, siitä vain valitsemaan!

Ei meillä ole tiedossa kuin hautajaisia. Nimim. häissä viimeksi 11 vuotta sitten

Vierailija
416/1086 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heh, täällä kyllä huomaa että naiset eivät oikeasti tiedä mikä heihin vetoaa. Kliseitä kliseiden perään. Nämä lukemalla ja toteuttamalla joku reppanamies jälleen illalla itkee itsensä uneen. Yksin.

Omat vinkkini edullisiksi keinoiksi:

-Sosiaalisuuden opettelu, kaveripiirin hankinta

-Arvostettuun asemaan nousu kaveripiirissä

-Salilla käynti ja lihasmassan kasvattaminen

-Kevyt öyhötys, fyysisyyden opettelu. Leikkimieliset painimatsit, joukkue- ja kontaktilajit

-Pieni pilke silmäkulmassa itsensä ja muiden haastaminen kaikkeen hauskaan ja hölmöön

-Terassilla hengailu kaveriporukassa, alkoholin käyttö kohtuudella

Siinä edullisia keinoja oman tason nostoon. Loppu sujuukin kuin itsestään, luonto se tikanpojan puuhun ajaa.

Apua. Mäkkinaapurissa asuu tällaisia junttieinareita. Sulle ehkä tulee yllätyksenä, mutta suurin osa nuoristakin naisista välttelee miehiä, jotka ovat jääneet 15-vuotiaan tasolle. Lisää listalle vielä mönkkärillä ja vesiskootterilla ajelu, todennäköisesti kännissä ja läpällä. 

Ihmettelen myös näitä muita vastauksia. Onko hyvä käytös muka pikkuasia? Tai hyvä hygienia?

Minä keksin muutaman pikkuasian, joka aidosti nostaa tasoa. Sellainen on esimerkiksi oikeanlainen musiikki tietyn genren sisällä ja oikeanlainen ymmärrys politiikasta oikean puoluekannan kera. Suuri erottava asia olisi väärä musiikkimaku ja väärän puolueen kannattaminen, koska ne kertoisivat jo ihan erilaisista arvoista.

Anna kun arvaan, oikea puoluekanta on vihreys/vasemmistolaisuus? En tiedä suvaitsemattomampaa porukkaa kuin nämä. Suhtaudun muutenkin epäileväisesti ihmisiin jotka suhtautuvat politiikkaan liian vakavasti ja näkevät toista mielipidettä edustavat vihollisinaan, eivätkä kykene edes keskustelemaan eriävistä mielipiteistä suuttumatta.

Myös oikea musiikki tietyn genren sisällä? Et kuulosta kovinkaan helpolta ihmiseltä.

soh. Tahallista väärinymmärrystä? Ainakin minä ymmärsin niin että yhteinen musiikkimaku tai poliittinen kanta saattaa yhdistää ihmisiä siinä missä joku muukin asia. Itse asiassa kerran yksi mies pyysi treffeille ja säälistä suostuin, kävi ilmi että molemmat tykättiin tietystä bändistä . Mutta ainakin jonkin aikaa meni levyjä kuunnellessa ja kyllä siinä peittokin kohoili muutamaan otteeseen ennenkuin kyllästyin ukon muihin ominaisuuksiin.

Samoin olen tavannut miehen joka jakoi poliittiset mielipiteeni (ei btw viherpunikki) ja olis siitäkin saattanut jotain tulla ellen olis ollut toisen kanssa silloin. Meinaan vaan että kyllä ne yhteiset asiat yhdistää.

Tulee mieleen vielä yks tyyppi jolla on samanrotuisia koiria kun mulla, sekin yhdistää. Aion tod tutustua tähän paremmin jos nykyinen suhde loppuu / menee tauolle.

Juuri näinhän se on. Ja yllättävän harva tajuaa että yksi tärkeä kynnys tapaamisessa ylittyy useimmiten juuri siinä että löydetään nopeasti joku pienikin yhdistävä asia joka saa sen toisen tuntumaan tutummalta kuin joku täysin tuntematon ihminen olisi. Siitä on sitten helpompi jatkaa eteenpäin ja katsoa että löytyykö sitten muutakin yhteistä ja sitä kemiaa.

Itse kun tapasin nykyisen aviomieheni niin melkein heti tuli jostain syystä puheeksi oma opiskelualani. Ja se oli hänelle tuttu hänen äitinsä kautta. Hän siis tiesi siitä jo valmiiksi jonkin verran ja hänellä oli positiivinen kuva alasta. Jotenkin tämä heti yhdisti meitä ja juttu alkoi siitä eteenpäin luistaa tosi hyvin.

Sua ei siis mitenkään haitannut, että mies assosioi sinut ensitapaamisesta lähtien äitiinsä?

Vierailija
417/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moraali. Selkärangattomia on liikaa omassa ikähaarukassani. Jo on vaan opportunististeista tulee sellainen neitimäinen olo.. kukaan ei halua moraaliltaan heikkoa miestä.

Vierailija
418/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viehättävä ääni. Itselleni tärkein yksittäinen fyysinen tekijä. Jos mies on sattunut olemaan siunattu miellyttävällä ja matalalla äänellä hän saa olla onnellinen. Harmi juttu tämän seikan kohdalla on se, että siihen ei voi itse vaikuttaa.

Mutta selkeän ja rauhallisen artikulaation voi opetella jokainen, ja se on jo puoli voittoa jos ei enemmänkin.

On myös todella viehättävää, jos mies tuoksuu hyvälle. Suosittelen kaikkia hankkimaan LAADUKKAAN omaan persoonaan sopivan parfyymin ja käyttämään sitä usein, mutta aina kohtuudella. Axessa kylpeneet ovat mieletön turn off, mutta taidokkaasti hajustettu mies on todella seksikäs.

Huolitellut hiukset ja parta (jos sellainen on), näihin kykenee kaikki. Jos hiukset lähtee, on mielestäni paljon parempi ymmärtää siirtyä kaljuun enemmin kuin myöhemmin. Kaljussa ei ole mitään pahaa, se näyttää aina paremmalta, kuin pitkälle edennyt hiustenlähtö.

Tyylikäs vaatetus, taas oman persoonan ja mieltymysten mukaan. Voi olla klassisempaa tai trendikkäämpää, ihan miten tykkää, kunhan pukeutuu tilanteeseen sopivasti. Tyylikkäät vaatteet eivät välttämättä tarkoita kalliita vaatteita. Miehille on hyvä valikoima laadukkaita tai tarpeeksi laadukkaita keskihintaisia vaatteita. Ja niitä ei edes tarvitse omistaa kamalaa kasaa, jos sopivat yhteen toistensa kanssa.

Se hygienia. Ei todellakaan ole mikään pikkujuttu, mutta niin helppo saavuttaa. Hampaat pestään joka ikinen päivä aamuin illoin ja langataan iltaisin. Hammaslääkärissä/suuhygienistillä käydään tarpeeksi usein. Hyvä suuhygienia on aivan ehdoton edellytys. Ja kaikki muu hyvä henkilökohtainen hygienia myös. Lisäksi, jos kutsut naisen kotiisi, pidä huoli että siellä on siistiä. Kodin ei tarvi olla sisustuslehdestä, mutta imuroida täytyy kerran viikossa, ehkä parikin jos on lemmikkejä tai sisälle kulkeutuu jostain syystä erityisen paljon likaa. Pidä huoli, että keittiö ja kylpyhuone ovat puhtaat, sängyssä ovat raikkaat petivaatteet ja kotonasi ei ole tunkkaista hajua.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin esim. hyvillä käytöstavoilla ja toisten huomioimisella, mutta ne eivät ole enää mitään pikkuseikkoja joten keskityin listaamaan konkreettisia asioita jotka kaikki voivat saavuttaa helposti.

Vierailija
419/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on kunnioitus naisia kohtaan. Meidät pitää kohdata tasavertaisina, ilman vähättelyä / piikittelyä, tai olettamaa siitä, että naisen kuuluisi passata miestä esim. pesemällä hänen pyykkinsä, siivoamalla hänen vessansa, tekemällä hänen ruokansa... 

Mutta toisaalta miehen pitäisi hemmotella naista, muistaa tietyt päivämäärät, investoida naiseen enemmän kuin nainen investoi mieheen...

Vierailija
420/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä tasavertainen kohtaaminen? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on kunnioitus naisia kohtaan. Meidät pitää kohdata tasavertaisina, ilman vähättelyä / piikittelyä, tai olettamaa siitä, että naisen kuuluisi passata miestä esim. pesemällä hänen pyykkinsä, siivoamalla hänen vessansa, tekemällä hänen ruokansa... 

Mutta toisaalta miehen pitäisi hemmotella naista, muistaa tietyt päivämäärät, investoida naiseen enemmän kuin nainen investoi mieheen...

Se on eri asia.