Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä pikkuseikat voivat nostaa miehen tasoa?

Vierailija
19.06.2021 |

Oletetaan ettei nyt puhuta rahasta tai ulkonäöstä.

Tanssitaito. Lavoilla on miehiä niin vähän, että saavat helposti sievän ja nuoren seuralaisen.

Kommentit (1086)

Vierailija
421/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinkat kunnossa.

Vierailija
422/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa mikä tasavertainen kohtaaminen? kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on kunnioitus naisia kohtaan. Meidät pitää kohdata tasavertaisina, ilman vähättelyä / piikittelyä, tai olettamaa siitä, että naisen kuuluisi passata miestä esim. pesemällä hänen pyykkinsä, siivoamalla hänen vessansa, tekemällä hänen ruokansa... 

Mutta toisaalta miehen pitäisi hemmotella naista, muistaa tietyt päivämäärät, investoida naiseen enemmän kuin nainen investoi mieheen...

Hyvässä parisuhteessa hemmotellaan molemminpuolisesti. Jos ei halua tehdä mitään toisen eteen kannattaa olla yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen harrastus. Siis naisen silmissä mielenkiintoinen.

Vierailija
424/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan kyllä miehiä jotka ovat oman talonsa rakentaneet. Siinä oppii paljon sellaisia taitoja mitä elämässä tarvitsee.

Vierailija
425/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Armeijan käyminen kummallisesti vaan miehistää mammanpojasta itsenäiseksi. Toisaalta amis on amis vaikka armeijan kävisi. Kerran oli sivari poikakaverins ja oli hän aika ressukka miesten keskustellessa. Armeijajuttuihin kun ei voinut osallistua yhtään.

Ilmankos naiset jäävät niin avuttomiksi mameroiksi.

Armeijassa oppii myös ripeyttä ja suoraviivaista työskentelyä. Juuri sitä mitä tarvitaan työelämässäkin.

Siksi naiset yleensä ovat hitaampia ja tehottomampia työelämässä ja heidän euro on pienempi.

Mies myös ymmärtää armeijan käyneenä että työt ei lopu, ennen kuin ne on tehty ja siksi ylityövalmiuskin on korkeampi.

Työnteon ja suorittamisen vastuu.

Sinkut voi työpäivän jälkeen levätä ja harrastaa, mutta perheelliset ei. Tottakai jaksaa töissä paremmin, jos vapaa-ajalla voi harrastaa ja levätä.

Vierailija
426/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytöstavat!

Jaksaa odottaa jopa 4 treffeihin.

Kysyy kuulumisia

Mitä tekemistä käytöstavoilla on tuon odottamisen kanssa? Itse naisena jouduin erään herran kanssa kärvistelemään 4. treffeille, kun minua testattiin, olenko tosissani. Kuulumisten kyselykin voi olla joskus vain päälle liimattua kohteliaisuutta, ilman todellista kiinnostusta.

Kyllä hyviä käytöstapoja osoittaa mieheltä, että odottaa ainakin muutaman tapaamisen ennenkuin edetään seksiin.

Tietysti on naisia jotka haluavat seksiä heti.

Mutta on myös meitä, jotka haluavat ensin tutustua, edes jonkinverran.

Myös kuulumisten kysyminen on parempi, oli sitten päälleliimattua tai ei, fiksumpaa kuin se, että ei kysy.

Minusta miehen pisteitä nostaa kun ei käy heti ensi treffeillä kiinni kuin sika kimppuun tai vihjaile seksistä heti alussa.

Samoin mies nostaa pisteistään kun juttelee kivasti ja on kiinnostunut naisesta muussakin mielessä kuin seksimielessä ja seksi mielessä.

Ylipäätään niin, että mies osoittaa, että viihtyy ihan hyvin naisen seurassa vaikka ei saisi sitä pimperoa viihtyäkseen ja viihdytyksekseen.

Tämä alun hienotunteisuus ei kerro mitään kuinka aktiivista seksi on sitten kun siihen saakka mennään. Päinvastoin.

Jotkut miehet näin luulevat tai ainakin täällä väittävät kun syyllistävät hitaammin eteneviä naisia.

Minulle on jotenkin vieras tuo koko ajatus siitä, että miehenä vonkaisin seksiä. Omissa suhteissani on käynyt niin, että seksi vain sitten tapahtuu kun on tapahtuakseen, ilman että olen sitä mitenkään pyydellyt.

Näin juuri ajattelin, olen se nainen joka kirjoitti kommentin.

Onneksi kaltaisiasi miehiä on vielä, tuntuu ihan kamalilta jotkut hitaasti eteneviä halveeraavat kommentit täällä. Liekö sitten vain joidenkin miesten mielikuvitusta vai totta.

Kerron vielä, että jos mies kävisi kiinni kuin sika limppuun tai alkaisi ehdotella heti alussa niin menettäisi mahdollisuutensa jatkoon.

Liika innokkuus ja tilannetajun puute on huono yhdistelmä.

Jotkut vissiin eivät välitä vaan menevät sänkyyn miltei ensitervehtimisen jälkeen, voi olla etteivät ehdi edes tervehtimään. Niin kiire taitaa olla.

Mutta kukin tavallaan.

Tauteja on nykyään hirveästi. Herpes on loppuelämän, kun sen saa.

Vierailija
427/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulutus. Käytös.

Vierailija
428/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on enemmän rahaa kuin naisella. Ihmeellinen vaikutus.

Vierailija
429/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuota tanssitaitoa ylistetään?

Tanssilavoilla ei käy nuoria naisia juuri ollenkaan. He jotka käyvät, ovat lajin aktiiviharrastajia ja he vaativat sitten mieheltäkin keskivertoa parempaa tanssitaitoa. Kokemusta on. Kelpasin pari vuotta sitten eräälle neidolle yhden tanssin ajaksi. Neito vei ja minä roikuin mukana . Tanssin jälkeen kiitos ja hei.

Nyt juhannusaattona kävin suositulla lavalla, ihmisiä paikalla ehkä 500-700. Naisia ehkä 70 prossaa, mutta suurin osa yli 50v. Alle 30v naisia en nähnyt kuin muutaman. Paria heistä tanssitin ja hekin olivat varattuja. Miehet olivat kuulemma lähteneet kalastamaan....

Toisin sanoen nuoren miehen ei kannata etsiä naista tanssilavoilta, ellei sitten satu olemaan parkettien partaveitsi.

Vierailija
430/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lavatanssit katoavaa kansanperinnettä. Tanssitaidosta toki baarin tanssilattialla hyötyä mutta ei lavatansseissa käy alle 35 vuotiaat sinkut.

M34

Esim. ystävien ja sukulaisten häissä hurmaa kyllä tanssitaidolla kaikki vieraana olevat sinkkunaiset. Kun morsiuskimppua heitetään, siitä vain valitsemaan!

Ei meillä ole tiedossa kuin hautajaisia. Nimim. häissä viimeksi 11 vuotta sitten

Ainahan voi tulla uusjako.

Vierailija
431/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät käytöstavat. Luja kädenpuristus. Uskaltaa katsoa silmiin. Kielitaito esim. espanja, venäjä.

Vierailija
432/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan pisteitä, jos mies ei ole viettänyt koko sinkkuaikaansa yhden yön juttujen sängyissä. Se nyt lähinnä johtuu siitä, etten itsekään harrasta yhden yön juttuja. Vähäinen seksikokemus vaikka vain aikaisemmassa parisuhteessa on parempi kuin paljon juttuja ja enemmän kokemusta. Mutta tää on henkilökohtainen asia, toiset tykkää ja toiset ei.

Vierailija
433/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annan pisteitä, jos mies ei ole viettänyt koko sinkkuaikaansa yhden yön juttujen sängyissä. Se nyt lähinnä johtuu siitä, etten itsekään harrasta yhden yön juttuja. Vähäinen seksikokemus vaikka vain aikaisemmassa parisuhteessa on parempi kuin paljon juttuja ja enemmän kokemusta. Mutta tää on henkilökohtainen asia, toiset tykkää ja toiset ei.

Sama. Nuo miehet ei myöskään ole luotettavia joilla on ollut paljon kumppaneita ja tauteja heillä on paljon.

Vierailija
434/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä voin kertoa miksi eroan massasta ja miksi naiset tulevat iskemään minua:

1. En ole koskaan liian humalassa.

2. En mene koskaan tekemään tuttavuutta naiselle ellei ole täysin selvää että hän niin haluaa.

3. Osaan käyttäytyä ja keskustella.

4. Viimeinen ja tärkein: en ole kusipää.

Noilla avuilla (ja ehkä vähän söpöllä hymyllä) minua tullaan pokaamaan baareissa ja klubeilla.

Lähes jokainen nainen jonka kanssa olen jutellut muutamaa minuuttia pidempää sanoo samaa: Hei sähän oot aika mukava! Ja se ei tarkoita että olisin jotenkin erikoisen mukava vaan että suurin osa miehistä joita he tapaavat eivät ole erityisen mukavia. Ja kun nainen toteuttaa minut mukavaksi, niin hän yleensä myös pyytää hänen luokseen yöksi.

2. Harvoin jos ikinä menen aloittamaan keskustelua tuntemattoman naisen kanssa. Jo siitä syystä etten ole etsimässä itselleni seuraa ja siksi että naiset kyllä osaavat itse tulla juttelemaan jos ovat kiinnostuneita. Joskus tätä edeltää hymyily/vilkuilu baarin poikki tai joskus joku vaan tulee eteen ja kysyy: haluaisitko joskus lähteä kahville?

Olin kerran Kaiku klubilla tanssimassa ja keskityin vaan musiikkiin ja tanssimiseen, kun minua 10 vuotta nuorempi nainen tuli tekemään tuttavuutta. Kun menimme loungeen juttelemaan, niin kysyin häneltä että miksi hän tuli minulle juttelemaan kun paikassa oli paljon komeampia/kuumempia yms miehiä kuin minä. Nainen vastasi: Sä olit ainoa mies tanssilattiallla joka ei yrittänyt pokata minua. (Ja olin söpö). Kun menimme takaisin tanssimaan niin aika nopeasti huomasin ettei nainen saanut olla hetkeäkään rauhassa. Koko ajan joku sankari tuli joko kysymään voiko tarjota drinkin tms tai sitten tuli tanssimaan ihan naisessa kiinni. Nainen oli pukeutunut aika pieneen toppiin ja muutenkin taisi olla miesten mielestä ”kuuma”. Minä sitten otin naisen viereeni annoin ymmärtää ettei hän ole yksin jonka jälkeen hän sai olla rauhassa.

Ei voi sanoa että käy naisia kateeksi. Olisi todella ärsyttävää jos ei saisi olla tanssilattialla hetkeäkään rauhassa. Jos vaan kaikki miehet ymmärtäisivät ettei jokaiselle nätille naiselle ole pakko mennä juttelemaan kun hän on tanssimassa.

TL;DR: Mies: Älä ole kusipää ja opettele käyttäytymään kohteliaasti. Ja jos olet ottanut viinaa, niin se ei ole koskaan hyvä ajatus mennä pokaamaan naista.

M47

Toimii vaan jos on komeat kasvot ja kroppa suht sopusuhtainen. Muuten sitä voi vilkuilla baarissa vaikka joka ilta eikä kukaan nainen tule juttelemaan.

Ja sinun tapauksessasi pitämäsi musiikkiin liittyvä tanssitaito. Ei auta siellä tanssilattialla paikallaan seisominen tai koomisen näköisesti nytkähtely. Lopputulos on muuten sama eli tyhjän saa pyytämättäkin.

Vähän realisimia näihin "kuinka isket naisen" -oppikirjoihin.

Vierailija
435/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi sellainen pikkuseikka, että mies ymmärtää, ettei ole mitään oikeita tasoja. Kaikki on ihmisten omaa keksintöä.

Vierailija
436/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan teistä miehistä jotka tässä ketjussa kirjoittaa ei tule tänäkään kesänä harrastamaan seksiä. Kesä olis kuitenkin parasta aikaa tutustua ihmisiin irl. Ja taas vaihdatte seksin ja ihmissuhteet perheellisille naisille mölisemiseen. Toivottavasti on hyvä kauppa. Pakko olla siksi että haluatte enemmän keski-ikäisen mamman huomiota kuin seksiä.

Minä olen ainakin saanut koko kesän. Itseasiassa minun seksielämä ei ole linkitetty vuodenaikoihin. Miten tämäkin kirjoittelu tänne vaikuttaa mun seksielämään suuntaan tai toiseen, tai haluihin se vaikuttaa negatiivisesti, koska haluan yleisesti ottaen ajatella ihmisistä hyvää ja täällä se ei onnistu. Vihan täyttämiä ihmisiä joka ketjussa.

Vierailija
437/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulospäinsuuntautuneisuus, normaalius, rohkeus, huumorintajua, sosiaalinen tilannesilmä, se että osaa puhua asioista, jotka kiinnostavat muita, osaa olla viihdyttävä ja kiinostava, on sellainen luonne jota muut arvostavat tai jopa ihailevat, aina tilanteen tasalla oleva, pukeutuu trendikkäästi jne.

Vierailija
438/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulospäinsuuntautuneisuus, normaalius, rohkeus, huumorintajua, sosiaalinen tilannesilmä, se että osaa puhua asioista, jotka kiinnostavat muita, osaa olla viihdyttävä ja kiinostava, on sellainen luonne jota muut arvostavat tai jopa ihailevat, aina tilanteen tasalla oleva, pukeutuu trendikkäästi jne.

Jos mä haluan viihdyttäjän, menen katsomaan esitystä.

Vierailija
439/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viehättävä ääni. Itselleni tärkein yksittäinen fyysinen tekijä. Jos mies on sattunut olemaan siunattu miellyttävällä ja matalalla äänellä hän saa olla onnellinen. Harmi juttu tämän seikan kohdalla on se, että siihen ei voi itse vaikuttaa.

Mutta selkeän ja rauhallisen artikulaation voi opetella jokainen, ja se on jo puoli voittoa jos ei enemmänkin.

On myös todella viehättävää, jos mies tuoksuu hyvälle. Suosittelen kaikkia hankkimaan LAADUKKAAN omaan persoonaan sopivan parfyymin ja käyttämään sitä usein, mutta aina kohtuudella. Axessa kylpeneet ovat mieletön turn off, mutta taidokkaasti hajustettu mies on todella seksikäs.

Huolitellut hiukset ja parta (jos sellainen on), näihin kykenee kaikki. Jos hiukset lähtee, on mielestäni paljon parempi ymmärtää siirtyä kaljuun enemmin kuin myöhemmin. Kaljussa ei ole mitään pahaa, se näyttää aina paremmalta, kuin pitkälle edennyt hiustenlähtö.

Tyylikäs vaatetus, taas oman persoonan ja mieltymysten mukaan. Voi olla klassisempaa tai trendikkäämpää, ihan miten tykkää, kunhan pukeutuu tilanteeseen sopivasti. Tyylikkäät vaatteet eivät välttämättä tarkoita kalliita vaatteita. Miehille on hyvä valikoima laadukkaita tai tarpeeksi laadukkaita keskihintaisia vaatteita. Ja niitä ei edes tarvitse omistaa kamalaa kasaa, jos sopivat yhteen toistensa kanssa.

Se hygienia. Ei todellakaan ole mikään pikkujuttu, mutta niin helppo saavuttaa. Hampaat pestään joka ikinen päivä aamuin illoin ja langataan iltaisin. Hammaslääkärissä/suuhygienistillä käydään tarpeeksi usein. Hyvä suuhygienia on aivan ehdoton edellytys. Ja kaikki muu hyvä henkilökohtainen hygienia myös. Lisäksi, jos kutsut naisen kotiisi, pidä huoli että siellä on siistiä. Kodin ei tarvi olla sisustuslehdestä, mutta imuroida täytyy kerran viikossa, ehkä parikin jos on lemmikkejä tai sisälle kulkeutuu jostain syystä erityisen paljon likaa. Pidä huoli, että keittiö ja kylpyhuone ovat puhtaat, sängyssä ovat raikkaat petivaatteet ja kotonasi ei ole tunkkaista hajua.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin esim. hyvillä käytöstavoilla ja toisten huomioimisella, mutta ne eivät ole enää mitään pikkuseikkoja joten keskityin listaamaan konkreettisia asioita jotka kaikki voivat saavuttaa helposti.

Seitsemän kappaleen lista ja "listaa voisi jatkaa loputtomiin" 🤔

Vierailija
440/1086 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viehättävä ääni. Itselleni tärkein yksittäinen fyysinen tekijä. Jos mies on sattunut olemaan siunattu miellyttävällä ja matalalla äänellä hän saa olla onnellinen. Harmi juttu tämän seikan kohdalla on se, että siihen ei voi itse vaikuttaa.

Mutta selkeän ja rauhallisen artikulaation voi opetella jokainen, ja se on jo puoli voittoa jos ei enemmänkin.

On myös todella viehättävää, jos mies tuoksuu hyvälle. Suosittelen kaikkia hankkimaan LAADUKKAAN omaan persoonaan sopivan parfyymin ja käyttämään sitä usein, mutta aina kohtuudella. Axessa kylpeneet ovat mieletön turn off, mutta taidokkaasti hajustettu mies on todella seksikäs.

Huolitellut hiukset ja parta (jos sellainen on), näihin kykenee kaikki. Jos hiukset lähtee, on mielestäni paljon parempi ymmärtää siirtyä kaljuun enemmin kuin myöhemmin. Kaljussa ei ole mitään pahaa, se näyttää aina paremmalta, kuin pitkälle edennyt hiustenlähtö.

Tyylikäs vaatetus, taas oman persoonan ja mieltymysten mukaan. Voi olla klassisempaa tai trendikkäämpää, ihan miten tykkää, kunhan pukeutuu tilanteeseen sopivasti. Tyylikkäät vaatteet eivät välttämättä tarkoita kalliita vaatteita. Miehille on hyvä valikoima laadukkaita tai tarpeeksi laadukkaita keskihintaisia vaatteita. Ja niitä ei edes tarvitse omistaa kamalaa kasaa, jos sopivat yhteen toistensa kanssa.

Se hygienia. Ei todellakaan ole mikään pikkujuttu, mutta niin helppo saavuttaa. Hampaat pestään joka ikinen päivä aamuin illoin ja langataan iltaisin. Hammaslääkärissä/suuhygienistillä käydään tarpeeksi usein. Hyvä suuhygienia on aivan ehdoton edellytys. Ja kaikki muu hyvä henkilökohtainen hygienia myös. Lisäksi, jos kutsut naisen kotiisi, pidä huoli että siellä on siistiä. Kodin ei tarvi olla sisustuslehdestä, mutta imuroida täytyy kerran viikossa, ehkä parikin jos on lemmikkejä tai sisälle kulkeutuu jostain syystä erityisen paljon likaa. Pidä huoli, että keittiö ja kylpyhuone ovat puhtaat, sängyssä ovat raikkaat petivaatteet ja kotonasi ei ole tunkkaista hajua.

Listaa voisi jatkaa loputtomiin esim. hyvillä käytöstavoilla ja toisten huomioimisella, mutta ne eivät ole enää mitään pikkuseikkoja joten keskityin listaamaan konkreettisia asioita jotka kaikki voivat saavuttaa helposti.

Seitsemän kappaleen lista ja "listaa voisi jatkaa loputtomiin" 🤔

Tuollaisten kommenttien heittäjät eivät tiedä, mitä loputon tarkoittaa.

Käytännössä tuo pitääkin lukea "en keksinyt tähän nyt yhtään enempää esimerkkejä"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi