Miksi miehet eivät tule enää iskemään missään?
Yökerhossa, baarissa, ravintolassa, kuntosalilla... ihan itsekseen saa olla. Alkaa tämä sinkkuna oleminen jo tympimään. :( Miksi ette miehet tule enää iskemään missään?
Kommentit (313)
Nyt kun aloin laskemaan, niin minua on miehet (6) iskeneet useammin kuin naiset (1).
M46
Vierailija kirjoitti:
Jos vääränlainen mies tulee edes juttusille, häntä voidaan syyttää ahdistelusta.
Tämä. Liikaa menetettävää mm. työn suhteen, joten antaa naisten lähestyä.
Minua ei ole koskaan kukaan mies tullut missään iskemään, edes nuorena. Vain pillua tultu vonkumaan baarin takkijonossa illan loputtua. Nyt +50- vuotiaana itseäni vanhemmat luulevat minua eläkeläiseksi.
Tjaa.a. - On siitä toinenkin hetki kun nainen olisi yrittänyt iskeä minua.
Tasa-arvoisuudestaan tietoinen nainen iskee tietysti itse, jos siltä tuntuu..
Talvella harvemmin tulee. Kokemukseni mukaan kevät ja kesä ovat yleisempiä ajankohtia
naisten iskut meni jo, nyt on muotia pommi-iskut
Ei saa iskeä,se sattuu. T. Pesismailalla isketty.
Niin, se olisi mukavaa. Elämästä tulisi piristävää.
Ihme vässyköitä. Mua ei ole haitannut jos mies on tehnyt lähempää tuttavuutta.
Se on teiän vuoro nyt. Ai niin mutta ettehän te puheista päätellen enää mitään miehiä tarvitsekaan.
Ei uskalla enää. Täytyy vaan yksinään tumputtaa.
Vierailija kirjoitti:
Niistä on tullut pelkureita.
Ei ole. Monia ei kiinnosta se touhu ja työnmäärä saada deiteille naista. Mieskavereita, kun on sinkkuna, niin kaikki sanoo samaa. Ei jaksa sitä pelleilyä enää, kun deittikulttuuri ja ylipäätään livenä tapaaminen baareissa on niin vaikeeta. Helpommalla pääsee olemalla yksin eikä tartte aikatauluttaa elämää. Kun mieheni otti eron minusta, niin hän on pysynyt täysin sinkkuna jo nyt 4 vuotta. Olen kysynyt häneltä onko ollut deiteillä tai mitään sutinaa, niin ei ole ollut eikä edes ole kiinnostusta. Ollaan hyvissä edelleen ja hyvä mies onkin, mutta ei hän enää halua jakaa elämäänsä muiden kanssa.
Tinder on antanut miehille ja naisille kuvan, että kaikilla on mahikset johonkin 10+/10 kumppaniin. Ei salilla isketä enää seiskoja
Jos vääränlainen mies tulee edes juttusille, häntä voidaan syyttää ahdistelusta.