Mitä teillä on päällä näin hellepäivänä?
Minulla on liikaa, mutta haluan suojautua auringolta.
Kommentit (236)
T-paita ja verkkarit. Ulos mennessä pistä karseasta kuumuudesta huolimatta vielä pitkähihasen.
Piha ja lenkkimaastot täällä maalla kuhisee paarmoja, siksi. SIsällä pakko heittää välillä kevyempääkin päälle, mut ei jaksas koko ajan olla vaihtamassa ja koiran takia ulkona kuitenkin käytävä säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Teepaita ja alkkarit kotona.
Sama. Hyvä kun ei tarvii mennä toimistolle. Tosin menisin jos olisi viilennystä sielä.
Pakastimen viilentämä lakana ja alusvaatteet, kohta on aika heittää lakana jälleen kylmenemään. Yritän imuroida, nyt on jo pakko. Vihaan siivoamista helteellä ja ei se ole mielihommia muutenkaan.
Juuri koneesta märkänä päälle kiskaistu ohutolkaiminen, pitkä puuvillamekko.
Tällä hetkellä biksujen yläosat. Kyllä. Istun paljaalla pepanderilla sohvalla ja palstailen.
Näyttäisin olevan alasti. Pihalle heitän virttyneen kotimekon tähän päälle. Ilman alusvaatteita koska isot rinnat vaatis kuumat kamalat paksut tukirintaliivit. Ei alushousui kun ylipainoa ja olo muutenkin hikinen.
Ei kiinnosta jos joku näkee liikaa. Täs kropas ole mitään katseltavaa tai kiihottavaa.
Masturboin alasti tuulettimen vieressä. Harmi kun lasti lentää aina sivuun.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hellettä täällä pohjoisessa. Jos on etelässä helteet, miksi pitäisi huomioida teidät esittelemällä pukeutumistaan. En ymmärrä tällaisia aloituksia. Ei Helsinki tai Vantaa ole koko Suomi.
No voi pyhä isä sentään tätä mielensä pahoittamista. Miksi avaat ketjun, jossa ei ole sinua koskevaa asiaa? Jos teillä ei ole hellettä, otsikon kysymys ei ole sinulle osoitettu. En minä lapsettomana ihmisenä mene lukemaan ketjua, jonka otsikossa kysytään, miten puette lapsenne koulun päättäjäisiin tms. Ihan sama, kun menisin tuollaiseen länkkytämään, että ei kaikilla ole lapsia, miksi pitäisi huomioida teidän lastenne juhlapukeutuminen. Tsiisus, että voi ihminen olla yksinkertainen.
Yli iso mihen t paita. Ilman rintsikoitakin oon aina näin kuumilla
Vuorotellen yöpaita ja lyhyt mekko, joita vaihtelen kun päällä oleva alkaa olla märkä hiestä.
Työasu ja maski. Olen töissä sairaalassa.
Hyvin ohutta puuvillakangasta oleva pitkä ja löysä toppimekko. Alla minishortsien pituisiksi leikatut legginssit, jottei reidet hinkkaa yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Stringit.
N15
Mikä ihmeen nainen joku teinari on...?
T-paita ja sukat vaan päällä kotona ollessa.