Mitä teillä on päällä näin hellepäivänä?
Minulla on liikaa, mutta haluan suojautua auringolta.
Kommentit (236)
Pitkä ohut kesämekko ilman alusvaatteita. Käytän myös yöpaitana samanlaisia, sään mukaan lyhyt- tai pitkähihaisia.
himassa vanha t-paita ja pers paljaana
yksin asumisen hyviä puolia taas
on kyllä turhan kuuma
Minäkin asun yksin, mutta kyllä jotain päälläni pidän. Hirvitystä ajatella ihmisiä, jotka nakuina kotona ja kotona joku muukin. Alaston ihminen ei ole hyvän näköinen. Tänään jo piti katsella narutoppisia vanhoja naisia videokokouksessa. Miehillä oli onneksi fiksusti päällä.
Lyhyet farkkushortsit ja löysä toppi. Mietin päivällä, että onko tämä enää sopiva asu melkein nelikymppiselle, mutta tulin siihen tulokseen, että ihan sama. Huomenna laitan varmaan maksimekon.
Tänään kello 15:30 : Istun toppatakki päällä parvekkeella. Katson salamointia ja myrskyä. Vettäkin tulee vaakasuorassa. Lämmintä alle +15 ja mulla on kylymä ilman takkia.
Valkonen ohut vohvelikankainen aamutakki ollu koko päivän. Ei kuumene iho/nihkeile ja kivan väljä kun tuulahtelee. En siis ole poistunut pihalta muutakun koiran lenkille mutta ei lenkillä näkyny ketään niin ihan sama mitä on päällä.
Pitkähihainen valkoinen pellavakauluspaita ja leveäpunttiset pellavahousut. On muuten ihanan viileät ja aurinko ei pääse kuumottamaan ihoa niin paljon kun on hihat ja puntit.
Alla toki alusvaatteet, jalassa sukat ja päässä leveälierinen hellehattu.
Makaan täysin nakuna sängyssä. On ollut melko kaoottinen ja pelottava pv.
Aamulla mun pitäs osata pistää itse verenohennuslääke mahaani. Opettelin sen terkkaris illalla.
Mulla ku voi lymytä veritulppa kehossa, mutta voi olla myös ettei.
Nauttikaa tylsistä päivistä ja terveydestänne!!!! Ei oo mikään päivä varma.
Toivotaan helteitten helpottumista.
Hyvää yötä av-mussukat. 😴
Väljät, polvipituiset shortsit ja hihaton toppi.
Pikkarit ja exän lyhythihainen puuvillapaita, iso ja vilpoisa.
Vierailija kirjoitti:
Eukko on päällä tällä kertaa
Surullista. Näitä kommentteja on ollut useampiakin. Toivottavasti joskus tekin saatte hyvää seksiä. Silloin ei jouda/pysty kirjoittelemaan Vauva-palstalle 😘
Lyhyet shortsit, ei muuta.
T. M46
Kotona ei mitään tai pikkarit ja huivi toppina. Ulkona kevyet shortsit ja ilmava lyhythihainen pusero. Toisinaan hihaton kesämekko ja hartioita peittämään kevyt lyhythihainen toppi/jakku, mutta tuo yhdistelmä on liian kuuma. Lisäksi leveälierinen hellehattu.
Sissi teltta käsirei'illä, legginsit ja toricroksit. Kaminan piipunreikä kiristää hieman kaulamakkaroita.