Mitä teillä on päällä näin hellepäivänä?
Minulla on liikaa, mutta haluan suojautua auringolta.
Kommentit (236)
Narutoppi ja löysät sortsit, täällä Mikkelissä kunnon ukkoshaude päällä.
Hellemekko, ihmettelin mustiin farkkuihin pukeutuneita naisia, eikö niissä vetimissä saa jo lämpöhalvauksen?
Sisällä ei mitään, ulkona käydessä ehkä liivit ja alkkarit, tai bikinit pihan ulkopuolella käydessä
Vierailija kirjoitti:
puku päällä ja hengitysmaski, koska töissä pitää esittää edustavasti web cameran edessä.
Sääliksi käy
Vierailija kirjoitti:
Hellemekko, ihmettelin mustiin farkkuihin pukeutuneita naisia, eikö niissä vetimissä saa jo lämpöhalvauksen?
Nykynaisilla on myös leggingsit tai paksut sukkahousut kesällä!Tätä ei ollut ikinä vielä 2000-luvun alussa, vaikka kesällä oli viileääkin. Sukkahousut kuului syksyyn.
Minä oon alasti, on kuuma, 32 sisällä. Naapurin kilttimies tupakalla ja yllätys katsoi just tänne... mutta en voi alkaa pukemaan joten tätä nyt vielä hetki! 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos pääsisin ulos (olen vaikeassa flunssassa) olisin alasti hihattoman maximekon alla, lisäksi hellehatun ja sandaalit.
Mikä estää flunsassa menemästä ulos. Ei ainakaan minua, varsinkaan kesällå
Aikaisemmin töissä farkut, turvakengät, sukat, alusvaatteet ja työpaikan t-paita. Nyt kotona alusvaatteet, verkkarit ja löysä t-paita.
Löysää ja suojaavaa. Esim. musta löysä pellavamekko, jossa midimittainen pitkä helma tai jopa maximitta. Myös hihat. Tai pellavahousut (löysät), toppi ja siinä päällä pellavapaita (löysä). Ilmava vaate on viileä ja hihat ja lahkeet suojaavat ihoa auringolta.
Tämän lisäksi hattu tai lippis ja aurinkolasit sekä aurinkovoidetta.
Ja yleensä pysyttelen sisätiloissa ja vain pakosta ulkona.
Löysin, lyhyin ja ohuin mekko mitä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
parikymppinen blondi
t. M44
Vieläkä noin vanhassa ilmat pysyy vai onko jo pitänyt paikata?
Nakkena mökillä miehen kanssa kahdestaan.
Etätöissä pitkät kalsarit ja t-paita. Onneksi pöytäkoneessa ei oo kameraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihmeen hellepäivä? +20 varjossa.
Vantaalla on 28 astetta.
No minua ei kiinnosta pätkääkään paljonko Vantaalla on. Suomessa on paljon muitakin paikkakuntia, jossa ei ole hellettä.
..Tampere, +30
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hellettä täällä pohjoisessa. Jos on etelässä helteet, miksi pitäisi huomioida teidät esittelemällä pukeutumistaan. En ymmärrä tällaisia aloituksia. Ei Helsinki tai Vantaa ole koko Suomi.
Meiltä on 400km Helsinkiin ja hellettä on. Että aika turha kuvitella että se "etelä" olisi pelkästään Helsinki ja Vantaa.
Mikroshortsit ja ysärin ohutolkaiminen biletoppi
Bokserit, shortsit, sandaalit, hawaijipaita.
Vierailija kirjoitti:
Mikroshortsit ja ysärin ohutolkaiminen biletoppi
Joku ei harrasta konmaritusta,
Ei mitään. Olen 57 v nainen, asun yksin.
Alkkarit ja toppi, ei mitään muuta
Ei mitään, etätöissä yksin kotona ja sisällä 27 astetta.