Mitä teillä on päällä näin hellepäivänä?
Kommentit (236)
Ihmisten ilmoilla bermudashortsit ja löysä, vaalea ohut paita sekä hattu, kotona ohut t-paita ja alkkarit, pihalla kasteluletkulla kostutettu mikä tahansa kauhtana ja alla bikinit sekä olkihattu. Ittellä tulee ihan nakkena joteki nihkee olo, ni ilmavat vaatteet imee nihkeyttä ja ne voi helposti vaihtaa. Välillä tuntuu et ohkaset lenkkitossut sukalla paremmat ku sandaalit ilman sukkaa, mikä tuntuu hiostavalta, mut sukkia meneeki sit useemmat päivässä.
3/4 mittaiset leveät bambuhousut ja bambu t-paita. Ihanan kevyet ja ilmavat
Vierailija kirjoitti:
Hylkeennahkatakki.
Onko sama hylje minkä ostit multa Raumalta?
Hellemekko. Eli tämmöinen puoleen reiteen asti ulottuva. Kapeaolkaiminen, väljä ja kuvioitu. puuvillaa..
Kevyt ja mukava päällä.
Löysä trikoomekko eikä muuta. Jos menen ulos niin joku pitkä mekko Joskus myös ulkona ilman alushousuja, ehkä rintsikat alla mutta jos vähän paksumpaa kangasta on mekko niin ei ehkä niitäkään koska olen niin pienirintainen ettei herätä helteellä huomiota jos on ilman rintsikoita. Ja hattu sekä aurinkovoidetta tottakai!
kesän lapsi mä oon kirjoitti:
Löysä trikoomekko eikä muuta. Jos menen ulos niin joku pitkä mekko Joskus myös ulkona ilman alushousuja, ehkä rintsikat alla mutta jos vähän paksumpaa kangasta on mekko niin ei ehkä niitäkään koska olen niin pienirintainen ettei herätä helteellä huomiota jos on ilman rintsikoita. Ja hattu sekä aurinkovoidetta tottakai!
Ehkä luulet, ettei kukaan huomaa pieniä liivittömiä rintoja, mutta siinä kyllä aliarvioit miessukupuolen haukankatseen...
Kesämekko on ja tissiä ja per settä löytyy. Liivittä ja ilman pöksyjä painan menemään, niin että sillinhaju vaan lemahtaa . Koska olen vapautunut ja moderni nainen.
Nimim. No shame + body positive
Alushousut eikä muuta ja olen tietenkin kotona vaan. Kun ulos menen niin shortsit ja toppi tai t-paita ja lippalakki