Alkon myyjän peruspalkka on keskimäärin noin 2 200 – 2 700 euroa kuukaudessa kokemuksesta ja myymälän vaativuustasosta riippuen.
Lopulliseen ansioon vaikuttavat myyjän oma tuoteosaaminen sekä vuorokohtaiset ilta-, lauantai- ja pyhäpäivälisät.
Ateriakorvaus on
Lisäksi Alko tarjoaa työntekijöilleen erilaisia henkilöstöetuja, joihin kuuluu esimerkiksi kattava työterveyshuolto ja tukea vapaa-ajan harrastustoimintaan.
Avoimista paikoista ja tarkemmista uramahdollisuuksista voit lukea lisää Alkon rekrytointisivuilta.
Kommentit (9)
Alko tukee henkilöstönsä mahdollisuuksia terveelliseen päivittäiseen ateriointiin maksamalla jokaiselle työntekijälleen ateriakorvausta.
Ateriakorvauksen suuruus on 8,56 €/työpäivä ja sitä maksetaan toteutuneiden työpäivien mukaan.
Korvaus maksetaan rahallisena korvauksena ja on siten verotettavaa tuloa koko määrältään.
Ei heillä ole ollut pyhätöitä. Jatkossa tulee olemaan.
Olen hakenut Alkoon useita kertoja myyjäksi, olen yli 50 vuotias nainen. Alko syrjii iäkkäitä hakijoita, minulla on 30 vuoden myynti- ja asiakaspalvelukokemus. Alko palkkaa nuoria, eli valtion omistama yritys syrjii iäkkäitä hakijoita.
Mikä on se myymälän vaativuustaso? Sekö että on hyvin laaja viinivalikoima, vai sekö, että joutuu painimaan renttujen kanssa?
Sukulainen oli aikoinaan esimiehenä alkossa. Silloin etuina oli ilmainen hammashoito yms. sekä ruokaetu.
Ei ole, koska valtaosa kaupan alan työntekijöistä on osa-aikaisia. Tienestit 1000-1800 jöröä kuukaudessa riippuen ollaanko sesongissa. Toi 2700 voi olla jonkun kokoaikaisen marketpäällikön liksa. Terv. kaupan täti
Osa-aikaisella nuorella myyjällä Alkossa n 15e/h, täysillä tunneilla tulisi 2250e. Ei mikään huippupalkka.
Kannattava silti koska Alko on plussaa CVssä ja työssä oppii todella paljon alasta
En päässyt alkoon töihin niin enpä tue kyseistä firmaakaan
Ja?