Tunnetko montaa 50 v hyväsydämistä ihmistä?
Kommentit (18)
Tosi monta itseni lisäksi. Onnellisia, avuliaita ihmisiä.
Tunnen monia, kaikki suht läheisiä.
Sanotaan näin, että omalla kohdalla, "niin metsä vastaa kuin sinne huutaa"- sanonta tulee pätemään kun olen 50-vuotias.
Suurin osa on kyynistynyt siihen mennessä. Mä luulin että yksi mulle läheinen ihminen oli tuollainen herttainen ja aidosti ystävällinen kuuskymppinen. Kun totuus paljastui meni minultakin usko ihmiseen enkä usko että se koskaan enää palaa.
Äitini ja tätini ovat jo kuusikymppisiä, mutta he ainakin. Isäni on hieman kyynistynyt vanhetessa, mutta ei hänkään mikään katkera ole.
Onhan sitä rennompi mitä nuorna tyttösnä. Osaa nauraa itselleenkin. Elämä nyt paljon helpompaa mitä nuorena. Voi kun silloin olisi ollut tämä viisaus mikä nyt on.
Ämmiintyminen on kauheaa mutta on läpikäytävä.
Sukulaiset katkeroituivat tosin jo nuorina ja kaikki samasta syystä.
Siksi he tahtoivat perinne jatkuisi kova paikka kun ei opittukaan.
Minun lähipiirissä on vanhempi väki besserwissereitä,tietävät muka kaiken ja tärkeilevät.Isäni on pöyhkeilijä,anoppi samoin
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:56"]
Äitini :) t. teini
[/quote]
Kiitos, lapseni :) sinäkin olet ihana :)
t. äiti
Hyväsydäminen on katkeran vastakohta vai mitä ihmettä ap tarkoittaa?
Tunnen enemmän yli 50v ikäisiä hyväsydämisiä kuin alle 50v ei-katkeria.
Joo, mun sydän meni pahaksi heti, kun täytin 50 v.
Nää on taas näitä valopääaloituksia.
Onks kaikki alle 50 v hyväsydämisiä?
En tunne, mutta en tunne nuoremmissakaan. Itsekkyys on tän päivän sana.
Tunnen! Erityisesti oma mieheni on maailman ihanin ja sydämellisin ihminen, samoin yksi miesystäväni. Molemmat rakastavia, huolehtivia, empaattisia ja upeita ihmisiä. Naisystävistänikin monet on tosi upeita nyt 50 v:nä, jos joku sanoo että itsekkäitä niin johtuiskohan se siitä että lopultakin uskallamme sanoa oman mielipiteemme eikä enää tarvitse mielistellä ketään?? Se ei tee kenestäkään katkeraa bitchiä.
Ehkä myös ystäväpiirini valikoituu siten että itsekkäät ja omaa egoaan pönkittävät putoaa pois kun eivät saa kenestäkään ihailijaa ja perseennuolijaa??
Nyt kun mietin niin muutaman. Monet ovat kyllä hyvinkin itsekeskeisiä.