Voinko leikata nurmikon? Kun on kuitenkin pyhäpäivä.
Olis nyt aikaa ja jopa intoa. Mutta pitääkö kuitenkin jättää huomiseen tai lauantaihin? Häiriintyisitkö sinä jos naapuri leikkais nurmikkoa helatorstaina?
Kommentit (10)
Siitä vaan! Täällä taloyhtiön puheenjohtaja näytti mallia nurmikon leikkuuseen. ;)
En häiriintyisi. Kunhan et aamukasilta ala leikkaamaan, niin ole hyvä vaan!
Leikkaamaan vaan, ei täällä kukaan häiriinny.
Nurmikkoa voi leikata vaikka jouluaattona, jos tahtoo. Ei ole niin pyhää päivää, etteikö nurmikkoa voisi leikata.
J-P
Mitä väliä, minä päivänä sen nurmikon leikkaat! Kunhan joku roti on aikataulussa eli esim. klo 8 - 19 välisenä aikana tms. Ei liian aikaisin eikä liian myöhään, siitä joku voi oikeasti häiriintyä. Mutta vain typerät loukkaantuvat jostain nurmikonleikkuusta helatorstaina. Itse siivoan aina sunnuntaisin puoliltapäivin, periaatteessa!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:07"]
Mitä väliä, minä päivänä sen nurmikon leikkaat! Kunhan joku roti on aikataulussa eli esim. klo 8 - 19 välisenä aikana tms. Ei liian aikaisin eikä liian myöhään, siitä joku voi oikeasti häiriintyä. Mutta vain typerät loukkaantuvat jostain nurmikonleikkuusta helatorstaina. Itse siivoan aina sunnuntaisin puoliltapäivin, periaatteessa!
[/quote]
Niin ja vuorotyöläiset on hyvä ottaa huomioon. Joku voi nukkua päivällä.
J-P
Mun mielestä vuorotyöläisiä ei tarvi ottaa huomioon erityisesti, koska eihän muuten ikinä voisi tehdä mitään meluisaa kun aina joku voi nukkua. Yleiset käytöstavat ja hiljaisuusajat riittää :)
T. Vuorotyöläinen itsekin
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:00"]
Jeesustelijat voivat rukoilla puolestasi,koska olet tuhma.Ei saisi urpoilijauskovaisten mielestä tehdä töitä pyhinä.Mun mielestä voi tehdä mitä lystää tänäkin päivänä.Nousiko se joku Jeesus pääsiäisenä taivaaseen ja nytkö sitä muistellaan ? Jeesuskristusperkele sentään,kaikkea paskaa ihmisille voikin syöttää! Kuka oikeasti uskoo Jeesukseen tai joulupukkiin tällaisina aikoina? Molemmat ovat keksitty tuomaan lohtua ja sadunomaista taikaa ja fantasioita silloin kun tuntuu ettei elämässä ole mitään järkeä.Eihän siinä tietty mitään pahaa ole jos saa apua ahdinkoon uskomalla höpö höpö juttuja.Kyllä se vain niin on että ihmistä ei kukaan muu paranna tai auta kuin hän itse tai toinen ihminen,EI JEESUS!
[/quote] Sinunkaltaisesi saavat kaikki uskovaiset tuntumaan viisailta!
[quote author="Vierailija" time="29.05.2014 klo 18:20"]
Mun mielestä vuorotyöläisiä ei tarvi ottaa huomioon erityisesti, koska eihän muuten ikinä voisi tehdä mitään meluisaa kun aina joku voi nukkua. Yleiset käytöstavat ja hiljaisuusajat riittää :)
T. Vuorotyöläinen itsekin
[/quote]
Onko vastavuoroista? Voiko yölläkin siis leikata nurmikkoa?
J-P
Tuli sitten leikattua se nurtsi ja näkypä eräs toinenekin tästä naapurustosta leikkaavan nurmikkoaan. Ensin ajattelin jättää huomiselle, mutta katsottuani sääennusteen totesin että pakko leikata tänään. Viikonlopuksi kun ennustetaan sadetta. Sorry naapurit :) Ap